AndersenG Skrevet 11. oktober 2019 #1 Skrevet 11. oktober 2019 Hei Et spørsmål til damer her (fortell gjerne alderen din): Liker dere oss menn på 40-45 år? Grunnen til at jeg spør er at fra jeg ble seksuelt aktiv har jeg aldri hatt problemer med å finne meg enten kjæreste, date eller en pulevenninne For eksempel da jeg var rundt 30 lå jeg i halvannet år jevnlig med en dame som var nesten 20 år eldre enn jeg er. Da jeg var 35 hadde jeg en pulevenninne på drøyt 20 år i noen måneder. Men etter jeg ble 40 synes jeg ingen er keen på litt lek og uforpliktende sex.. Damene på 30, synes de at jeg er for gammel? Og de på 50 synes kanskje at jeg er for ung? Hva tror dere? De på min egen alder skriver alltid på Tinder at de ikke er ute etter noe annet enn noe seriøst. Jeg vil ha en langvarig pulevenninne, altså sex i en relasjon som ikke er et forhold, men der vi ikke knuller med andre. Er jeg i feil alder for å få meg en slik fast og lang relasjon?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #2 Skrevet 11. oktober 2019 Ja du er vel der at du er litt for gammel for de yngste, og de nærmere din egen alder vil heller ha noe langvarig? Husk at kvinnene som bare skal ha "uforpliktende sex" kan stort sett velge fritt, det finnes jo knapt menn som sier nei. Anonymkode: 5c3da...4f4 10
AndersenG Skrevet 11. oktober 2019 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2019 Hm, ja kanskje det. Det var mye lettere før. Blir det bedre når jeg blir 50? Vil yngre damer heller ha en på 50 enn 45? Hva med de over 50- vil de ligge med en på 50?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #4 Skrevet 11. oktober 2019 Jeg er 50 og for meg er du for gammel. Anonymkode: c6630...af5 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #5 Skrevet 11. oktober 2019 Jeg er 30 år, og synes dessverre menn på din alder begynner å bli rimelig seige, for å si det sånn. Man ser liksom at dere begynner å eldes i huden. Slappere hud, mage, bryster osv. Beklager at jeg er så ærlig, men synes bare kroppen til menn i den alderen er ekkel😱 Er ett eller annet som skjer med huden. Og så er det jo humoren da og alt det der. Dere prøver gjerne å virke litt unge men så blir det bare helt dumt og kleint.. Anonymkode: f2450...72c 13
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #6 Skrevet 11. oktober 2019 Ja, kanskje. Det finnes nok de som vil ha casual sex med deg, men det er sikkert mindre å velge i nå. Jeg er 30 og liker menn på din alder (og gjerne eldre), men jeg liker ikke uforpliktende sex. Jeg søker forhold. Anonymkode: 8bfcd...c25 1
AndersenG Skrevet 11. oktober 2019 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2019 Du er dame på 50, jeg er mann på 44. Er jeg for gammel? Hva er din grense, da? Bare nysgj.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #8 Skrevet 11. oktober 2019 Skulle jeg hatt en pulevenn hadde jeg valgt en på 35. Han som er kjæresten min er 50. (K47) Anonymkode: fc3ee...e48 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #9 Skrevet 11. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og så er det jo humoren da og alt det der. dagens! Anonymkode: 4f435...6b6
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #10 Skrevet 11. oktober 2019 Har pule venn på 36. har blitt kjent med flere menn mellom 40-45 og har likt dem men de har alle som en ghostet meg så fikk aldri møtt dem. Syns det er perfekt for forhold for min del da jeg liker litt yngre menn. Men som sagt de er stort sett spøkelser.. dame 51 Anonymkode: 2ef10...164
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #11 Skrevet 11. oktober 2019 Dame på 41 her, hatt samme pulevenn i 3 år, han er 4 år yngre, liker som regel menn 5+/- år i forhold til meg. Synes ikke alderen din i seg selv er negativt, men kommer jo an på hvor godt du holder deg. Anonymkode: 9519a...bf7
AndersenG Skrevet 11. oktober 2019 Forfatter #12 Skrevet 11. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dame på 41 her, hatt samme pulevenn i 3 år, han er 4 år yngre, liker som regel menn 5+/- år i forhold til meg. Synes ikke alderen din i seg selv er negativt, men kommer jo an på hvor godt du holder deg. Anonymkode: 9519a...bf7 Holder meg ganske bra. Kanskje jeg ikke er tålmodig nok. Jeg gidder liksom ikke date, vil bare ha en dame som også kun trenger sex.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #13 Skrevet 11. oktober 2019 11 minutter siden, AndersenG skrev: Du er dame på 50, jeg er mann på 44. Er jeg for gammel? Hva er din grense, da? Bare nysgj. Absolutt max 35 år. Anonymkode: c6630...af5 1
AndersenG Skrevet 11. oktober 2019 Forfatter #14 Skrevet 11. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Absolutt max 35 år. Anonymkode: c6630...af5 Hm, må jeg finne en på 60 pluss?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #15 Skrevet 11. oktober 2019 2 minutter siden, AndersenG skrev: Holder meg ganske bra. Kanskje jeg ikke er tålmodig nok. Jeg gidder liksom ikke date, vil bare ha en dame som også kun trenger sex. Min var egentlig et ons, han tok kontakt dagen etter. Avklarte fort hva vi begge var ute etter. Å date er lite poeng hvis du er ute etter bare pulevenn, damer som dater vil som regel mer enn sex. Anonymkode: 9519a...bf7
AndersenG Skrevet 11. oktober 2019 Forfatter #16 Skrevet 11. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min var egentlig et ons, han tok kontakt dagen etter. Avklarte fort hva vi begge var ute etter. Å date er lite poeng hvis du er ute etter bare pulevenn, damer som dater vil som regel mer enn sex. Anonymkode: 9519a...bf7 🙂
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #17 Skrevet 11. oktober 2019 Det er jo ikke sånn at du kan få et vettuge svar på essensen i spørsmålet ditt: 24 minutter siden, AndersenG skrev: Jeg vil ha en langvarig pulevenninne, altså sex i en relasjon som ikke er et forhold, men der vi ikke knuller med andre. For det første vil et visst antall kvinner ikke ha en sånn relasjon uansett, et annet antall kvinner vil synes det er OK. Men antallet i hver gruppe er det jo umulig for oss å vite noe om. Alderen på kvinnene i den siste gruppen vil selvsagt variere fra (for å være realistisk og ikke ta med ytterpunktene) et sted mellom pluss - minus ti år i forhold til din alder. Hvor mange som fins i den siste gruppen og som er i «rett» alder er det også umulig å beregne. Så hvordan skal vi kunne besvare spørsmålet ditt? (Jeg kan besvare det på individnivå: ikke interessert.) Anonymkode: 9dbd8...12f 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #18 Skrevet 11. oktober 2019 41 minutter siden, AndersenG skrev: Hei Et spørsmål til damer her (fortell gjerne alderen din): Liker dere oss menn på 40-45 år? Grunnen til at jeg spør er at fra jeg ble seksuelt aktiv har jeg aldri hatt problemer med å finne meg enten kjæreste, date eller en pulevenninne For eksempel da jeg var rundt 30 lå jeg i halvannet år jevnlig med en dame som var nesten 20 år eldre enn jeg er. Da jeg var 35 hadde jeg en pulevenninne på drøyt 20 år i noen måneder. Men etter jeg ble 40 synes jeg ingen er keen på litt lek og uforpliktende sex.. Damene på 30, synes de at jeg er for gammel? Og de på 50 synes kanskje at jeg er for ung? Hva tror dere? De på min egen alder skriver alltid på Tinder at de ikke er ute etter noe annet enn noe seriøst. Jeg vil ha en langvarig pulevenninne, altså sex i en relasjon som ikke er et forhold, men der vi ikke knuller med andre. Er jeg i feil alder for å få meg en slik fast og lang relasjon? Du er i alvorlig livskrise når du ikke klarer å opprettholde relasjoner. Og deretter komme med sånt elendig spørsmål. Anonymkode: 5255c...f93 2
-lykke- Skrevet 11. oktober 2019 #19 Skrevet 11. oktober 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 30 år, og synes dessverre menn på din alder begynner å bli rimelig seige, for å si det sånn. Man ser liksom at dere begynner å eldes i huden. Slappere hud, mage, bryster osv. Beklager at jeg er så ærlig, men synes bare kroppen til menn i den alderen er ekkel😱 Er ett eller annet som skjer med huden. Og så er det jo humoren da og alt det der. Dere prøver gjerne å virke litt unge men så blir det bare helt dumt og kleint.. Anonymkode: f2450...72c Dette varierer jo veldig, da. Akkurat som det gjør med damer. Noen holder seg veldig bra og tar vare på seg selv - andre ikke. Humor er kjempe viktig, og noen menn blir litt sånn gubbete, men finnes også mange morsomme menn i den alderen der. Jeg tror problemet er hva du ser etter, Ts. For damer som er yngre enn 30, blir du litt «gammel gris», tror jeg. Og damer som er rundt 30 og oppover vil gjerne ha noe seriøst, ikke bare noen å ha sex med. Men man skulle kanskje tro at det finnes flere skilte damer som kun kunne tenke seg uforpliktende moro. Men som det blir sagt her, så kan damer stort sett velge og vrake blant menn (i hvert fall når det kun dreier seg om sex). Jeg personlig ser mange flotte og attraktive menn på din alder. Jeg selv er 33 år. Nå er jeg opptatt og kunne ikke for alt i verden tenke meg å bytte han ut, men hadde jeg vært singel kunne jeg godt ha funnet meg en mann på din alder. Men altså ikke for kun sex. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå