Gå til innhold

Flere kvinner som vil ha MENN som dette?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Anonymkode: f4bb5...a59

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, sånne der eier ikke genuin sjarm. 

Anonymkode: 9950a...7df

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil ha kattungen, den var søt 😺

• Liker 12
Gjest ana0603
Skrevet

Normale, stabile menn er mer attraktive enn de som tar nakenbilder med dyr 👍

Skrevet

Hva mener du med vil ha menn som dette? Jeg kunne kanskje hatt en skitten tanke om å ta på en av disse en fredagskveld, men å dele livet mitt med en sånn, ellers takk 😂

Anonymkode: 70549...b33

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, sånne der eier ikke genuin sjarm. 

Anonymkode: 9950a...7df

Så hvilke menn har, "genuin sjarm"?!

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvilke menn har, "genuin sjarm"?!

Slutt å overdriv. Det finnes flust av menn med sjarm. 

Anonymkode: 3dd61...1b1

• Liker 4
Skrevet

Så heller en slaskete og feit mann, som ligger på sofaen og ikke vet hva en rørtang kan brukes til?!😂

• Liker 4
Skrevet

Er vel veldig mange kvinner her som tenker at de ikke er attraktive nok, og heller ikke attraktive overhodet, for å få en sånn mann..

Men om du hadde hatt mulighet, hadde du virkelig gått for den dvaske og feite mannen, som kun ligger på sofaen og ser på fotball?

• Liker 4
Skrevet

Oppskrytt. På samme måte som med Brad Pitt. Alle snakker om dem, fordi det er blitt normen. Men jeg finner dem ikke attraktive i det hele tatt.

Anonymkode: 4fa18...211

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel veldig mange kvinner her som tenker at de ikke er attraktive nok, og heller ikke attraktive overhodet, for å få en sånn mann..

Men om du hadde hatt mulighet, hadde du virkelig gått for den dvaske og feite mannen, som kun ligger på sofaen og ser på fotball?

Finnes det ingen mellomting. Det er enten 10'ern eller - 3 du sammenligner her. 

Regner med at disse karene har en haug med kvinnfolk å velge blant. Blir meget stresset om han skal ut på byen uten meg. 

Anonymkode: b4671...ba0

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oppskrytt. På samme måte som med Brad Pitt. Alle snakker om dem, fordi det er blitt normen. Men jeg finner dem ikke attraktive i det hele tatt.

Det er ikke dermed sagt at de ikke er kjekke og veltrente altså, men det er nok ikke dette jeg ser etter hos en mann. 

Skrevet

De er kjekke de da. Jeg hadde sex med en politimann en gang, han var godt trent som disse. 

For et forhold trenger man også personlighet. 

Anonymkode: bc86d...d47

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, vanskelig å si om jeg ville hatt en mann som dette. Utsendemessig er mange av disse veldig pene og kjekke, to av dem er jo bare Wow, men jeg må nesten møte dem og bli kjent med dem for å vite om det er noen jeg ville satse på, for personligheten er i bunn og grunn den viktigste faktoren. 

Anonymkode: b623d...060

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes heldigvis mye bra i mellomsjiktet. Mennene er stilige de, og godt mulig de er hyggelige også, men det er ikke min type mann. Personlig foretrekker jeg en mann som trimmer hjernen mer enn kroppen, min forrige kjæreste var veldig glad i å lese, og jeg syntes alltid han var så sexy når han ble oppslukt av an bok. Men han trente jo også, bare ikke hele tiden.

Skrevet

Synes ikke sånn veldig trent kropp er noe pent. Kanskje jeg som er rar.

Anonymkode: b83e6...223

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg hatt sjans på en sånn hunk... why not... once in A lifetime experience.

dame 50+😂😂

Anonymkode: fa14a...cda

• Liker 3
Skrevet

Jeg pleier å gi de et venstresveip om de poserer sånn.. 

Anonymkode: 49f87...1a7

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg hatt sjans på en sånn hunk... why not... once in A lifetime experience.

dame 50+😂😂

Anonymkode: fa14a...cda

Du hadde blitt skuffa. Tror tanken om det høres mye bedre ut enn følelsen av at det skjer ;) 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så heller en slaskete og feit mann, som ligger på sofaen og ikke vet hva en rørtang kan brukes til?!😂

Du dro selvfølgelig et eksempel på det helt andre ytterpunkt. I mellom en modell og en feit udugelig mann finnes det mange flotte, sjarmerende og dugelige menn ;) 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...