AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #1 Skrevet 11. oktober 2019 Jeg skal sette inn spiral i narkose, grunnen er at det var så vondt at jeg ikke greide det i våken tilstand. Noen som har gjort dette? Var det lett narkose, eller sånn at du sov tungt? Ble du kvalm? Osv... Er også litt redd for Narkose, men skjer vel nesten aldri noe galt? Anonymkode: 715f1...4b7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #2 Skrevet 11. oktober 2019 Helt seriøst ? Det er ubehagelig i 10 sekunder. Anonymkode: b3699...b8d
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #3 Skrevet 11. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt seriøst ? Det er ubehagelig i 10 sekunder. Anonymkode: b3699...b8d Det er seriøst. Klarte det virkelig ikke. Legen jeg var hos da foreslo å henvise til sykehuset så jeg kunne gjøre det i narkose. Anonymkode: 715f1...4b7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #4 Skrevet 11. oktober 2019 Du får en lett sedasjon, så det er absolutt ikke noe tung søvn. Jeg fikk lett sedasjon under en operasjon som varte i 2 timer (sikkert en del mer enn det du får siden du kommer til å sove i sikkert 10 minutt), og jeg hadde det veldig fint da jeg våkna etter det. Det var noe annet da jeg hadde vært under i 6 timer for å si det sånn. Da våkna jeg på intensiven og det er det verste jeg har vært med på. Anonymkode: 34aa6...7c6
Skogkløver Skrevet 11. oktober 2019 #5 Skrevet 11. oktober 2019 Jeg svimte av da de satt inn min som 22åring, skulle jeg satt inn en gang til (før fødsel) hadde jeg måtte få narkose. Folk er forskjellige, min søster kjente ikke at det ble gjort en gang 😂🙊 Nå som jeg har fått barn antar jeg det blir lettere neste gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå