Gå til innhold

Halloweenkostyme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal på halloweenfest om en uke nå og aner ikke hva jeg skal meg ut som. Jeg er en student med lav inntekt og har ikke råd til mye nytt og har lite fra før. Jeg kan heller ikke sy. Syns dette er veldig vanskelig, er det noen som har tips?

Anonymkode: add72...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halloween er kjempegøy! Skulle ønske jeg skulle på fest! Jeg kan ikke sy, men brukte å sy mine egne kostymer likevel (Skulle jo bare vare en kveld). Tok den helt ut.

Er du dame eller mann? Enklest for damer er heks tenker jeg. Svart kjole som du har i skapet og billig hatt fra Nille. Skummel sminke. Har også sett engler, hvit kjole og kjøpte englevinger. Avatar kan også være en mulighet, male seg blå med litt skinnreimer her og der. Djevel er også enkelt, rød kjøle og hårbøyle med djevelhorn. Kanskje feste på en hale med sikkerhetsnåler også?

Dersom du har Fretex i nærheten kan du kanskje finne klær som passer til Hogwarts sin skoleuniform? En gul joggedress kan fort bli Uma i Kill Bill med litt svart tape og falskt blod (Her bør du kanskje være blond). Hva med skummel klovn, fargerike klær og litt sminke?

Ellers finnes det ferdige kostymer som ikke er vanvittig dyre. 

Anonymkode: fbb90...f2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er jente er det enklere å legge mesteparten av kostyme i sminka. F. eks. kan du sminke halve ansiktet ditt i egentlig hva som helst (hodeskalle eller demon f. eks) og bare ha på deg noe enkelt. Har vunnet to priser på den måten :P Altså, på hjemmefester altså, but still. 

Anonymkode: 23d60...121

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre ting enkle ting: katt, vampyr, forbryter (tenk B-gjengen i Donald Duck).

Anonymkode: fbb90...f2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...