AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #1 Del Skrevet 11. oktober 2019 Har oppkjøring om 3 dager, og gruer meg sinnsykt mye! Har dere noen tips til å roe meg ned, både i forkant og underveis? Hvordan var deres oppkjøring? Anonymkode: b9747...23b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #2 Del Skrevet 11. oktober 2019 Pust med magen! Jeg var kjempe nervøs, og gjorde noe småfeil, som å kjøre til høyre når sensor sa venstre osv.. Ble også stående i en bratt bakke i sikkert 5 min fordi jeg var så nervøs på foten at det ble vanskelig med clutchen😅 Jeg bestod, og han skjønte at jeg var klar for å øve alene, og bare veldig nervøs rundt oppkjøringen. Spist godt, og ikke drikk koffein. Jeg blir hvertfall mer stressa av kaffe. Øv masse i forkant! Da føler du at du har kjøringa litt under huden. Øv særlig på de situasjoner du kanskje ikke er så god på. Jeg klarte aldri å planlegge riktig ifht til rundkjøringer, så før oppkjøring brukte jeg en dag på å bare kjøre rundkjøringer. Masse lykke til! Anonymkode: d35af...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #3 Del Skrevet 12. oktober 2019 Pust med magen, fartstilpasning, vikeplikt. Se på det som en kjøretime med annen kjørelærer! Anonymkode: b9747...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #4 Del Skrevet 14. oktober 2019 Jeg bestod☺️ Anonymkode: b9747...23b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #5 Del Skrevet 14. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg bestod☺️ Gratulerer! Anonymkode: 9cc02...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå