AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #1 Skrevet 11. oktober 2019 Jeg er så utrolig ensom. Hver dag sitter jeg hjemme alene. Ingen å være med, ingen å finne på noe med. Mine venner er opptatt med sine familier, familien bor på vestlandet og barna er hos faren annenhver uke. Den uken barna er hos faren gruer jeg meg til å komme hjem fra jobb, fordi jeg vet jeg bare kommer til å bli sittende alene hjemme. Har prøvd å treffe venner men ingen kan. Det er alltid jeg som tar kontakt, spør om vi skal finne på noe, får alltid avslag. Han jeg har som fob tar aldri kontakt om å treffe eller fine på noe. Er alltid jeg som spøre om han vil ha besøk eller komme på besøk. Jeg føler meg lite verdt, jeg føler at ingen setter pris på meg eller glad i meg. Jeg er lei av å hele tiden være alene. Anonymkode: a4d40...0d0 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #3 Skrevet 11. oktober 2019 Videre studier, eller en ff? Anonymkode: 595a9...61b
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #4 Skrevet 11. oktober 2019 Hva med trening og sikle på trente menn... motivasjon så det holder😂😂 Anonymkode: 46ec1...467 1
Bamseklemmer Skrevet 11. oktober 2019 #5 Skrevet 11. oktober 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler meg lite verdt, jeg føler at ingen setter pris på meg eller glad i meg. Jeg er lei av å hele tiden være alene. Hadde du ikke vært anonym nå, så har du blitt bombadert med nye venner. Da har du fått nye nettvenner iallefall👌Men det er litt opp til deg også da, ingen tvang🙈 Endret 11. oktober 2019 av Bamseklemmer
McMary Skrevet 11. oktober 2019 #6 Skrevet 11. oktober 2019 (endret) Det er et eget Finn en venn forum her, under Sosialt. Kanskje skrive der i stedet? Er det ikke en hobby du kan starte med eller ta opp igjen, det er både gøy og du kan få venner? Et kurs kan være vanskelig hvis du ikke kan få barnevakt den dagen i uka, men diverse hobbyer kan gjøres annenhver. Det er så utrolig mye moro man kan gjøre, med mindre du bor på liten plass? Ellers er det jo singelturer som arrangeres i regi av diverse. Det er mange som mister venner underveis og ønsker seg flere / nye når de blir voksne. Ingen på jobben du liker som du kan be med ut på noe? Tinder - en date i ny og ne er sosialt selv om det ikke fører til noe. Også er det Vina appen, for å finne jentevenner. og turvenn.no og sikkert flere om du søker på nettet. Endret 11. oktober 2019 av McMary 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #8 Skrevet 11. oktober 2019 Skaff deg kjæledyr 😄 Anonymkode: 2c07b...733
GrønnNellik68 Skrevet 12. oktober 2019 #9 Skrevet 12. oktober 2019 Jo d fins Finn en venn her langt ned på oversikten på forum. Fant meh en fin nett venn å skrive med der for 3-4 mnd siden. Vi skriver daglig om vår gjøren og laden og tenker etc. Prøv det
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #10 Skrevet 12. oktober 2019 Jeg er 30 og bor på Jessheim. Anonymkode: a4d40...0d0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå