AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #1 Skrevet 11. oktober 2019 Noen som vet om det er enkelt å ta ut resept i annens navn når det gjelder medisin til katt? Eller må man fortsatt skrive et sånt langt fullmaktsskjema? Anonymkode: 602a4...f9c
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #2 Skrevet 11. oktober 2019 Det tror jeg da skal gå bra. Datteren min har ihvertfall hentet ut antibiotika og smertestillende til katten for meg. Anonymkode: 2f8b2...537
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #3 Skrevet 11. oktober 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet om det er enkelt å ta ut resept i annens navn når det gjelder medisin til katt? Eller må man fortsatt skrive et sånt langt fullmaktsskjema? Anonymkode: 602a4...f9c Langt fullmaktsskjema? Man printer ut et standard fullmaktsskjema fra apotekets nettside som man huker av i et par bokser på og signerer. Anonymkode: d86ac...92e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #4 Skrevet 11. oktober 2019 58 minutter siden, AnonymBruker said: Det tror jeg da skal gå bra. Datteren min har ihvertfall hentet ut antibiotika og smertestillende til katten for meg. Anonymkode: 2f8b2...537 Ok, takk for svar 4 minutter siden, AnonymBruker said: Langt fullmaktsskjema? Man printer ut et standard fullmaktsskjema fra apotekets nettside som man huker av i et par bokser på og signerer. Anonymkode: d86ac...92e Ja, det er det skjemaet jeg mente. Jeg er enig i at det er veldig langt 😨 Anonymkode: 602a4...f9c
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #5 Skrevet 11. oktober 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, takk for svar Ja, det er det skjemaet jeg mente. Jeg er enig i at det er veldig langt 😨 Anonymkode: 602a4...f9c Men du skal jo ikke skrive hele skjemaet. Det er snakk om 30 sek hvor du krysser av og signerer, hva er vrient? 🤔 Anonymkode: d86ac...92e 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #6 Skrevet 11. oktober 2019 Det går fint, gjort det flere ganger. Gir resepten fra dyrlegen og betaler. Ikke verre enn det Anonymkode: 47ce6...fd0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå