Gå til innhold

Bilder av rennende fitte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Riktig lys. Olje eller glidekrem. Du kan også prøve å hente frem sekretet med en finger.

Anonymkode: 5dfb9...bd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, rent bildeteknisk: Nå i våre dager burde det da finnes et filter for sånt?

Kåt og våt-filter. 

Anonymkode: 56690...bc3

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En mann er i mine øyne den jeg må strekke meg for å få noe av, ikke en som strekker seg for å få noe av meg. 

Synes det er greit både å gi og få jeg da. 

Mas assosieres med unger ja, men hvor ofte svarer kvinner JA! første gang du stiller et spørsmål som er i grenseland for deres komfortsone? (Et område hvor den største spenningen befinner seg, gjerne for begge)
Dersom et par spørsmål betegnes som mas, da tar jeg sjansen på litt mas. Det har litt med måten det kommuniseres på også, noen nei er ganske tydelige, og blir stående uten mer mas.

Skrevet
1 minutt siden, Paramount skrev:

Synes det er greit både å gi og få jeg da. 

Ja, nå er det jo du som maser.

1 minutt siden, Paramount skrev:

Mas assosieres med unger ja, men hvor ofte svarer kvinner JA! første gang du stiller et spørsmål som er i grenseland for deres komfortsone? (Et område hvor den største spenningen befinner seg, gjerne for begge)
Dersom et par spørsmål betegnes som mas, da tar jeg sjansen på litt mas. Det har litt med måten det kommuniseres på også, noen nei er ganske tydelige, og blir stående uten mer mas.

Har jeg først svart nei til noen, og de bare såvidt fortsetter å mase, så er de ute av mitt liv. For godt. 

Det er en regel jeg har holdt meg til i alle år, og den fungerer utmerket. 

Hvis noen spør om noe, og jeg sier nei, og de ikke spør igjen, da vurderer jeg det nesten alltid. Er det i tillegg en mann jeg bryr meg om, er jeg villig til å strekke meg langt, og jeg har til dags dato ikke sagt nei til noe, når jeg har fått den tiden jeg behøver for å la ting synke inn.

Anonymkode: 56690...bc3

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet
49 minutter siden, Paramount skrev:

Rennende høres ikke bra ut nei, tok egentlig ikke tråden så seriøst pga av det ordet faktisk, hørtes mer ut som en ung gutt som skrev. 
Men det med mandighet er jeg ikke enig i. Er du for stolt og selvhøytidelig, får du sjelden det du ønsker deg, er min erfaring. Når du er intim, er det ikke om å gjøre å være for stiv og stolt, da går du glipp av mye bra.

Å mase er ikke mandig. Det vet da alle? Mase om å få bilder er jo bare rart. 

Bilder kommer uansett. Til og med uønskede bilder fra fremmede..

Skrevet

Ts skriver dette.

Hvordan får dere tatt bilder av dette? Jeg får det ikke til, men har en som maser om det. Elsker å sende han bilder, så ingen fare der. Men samme hvor vår jeg er vises det ikke på bilder

Anonymkode: 64a5e...dcd

Ja, han maser om det, men Ts elsker å sende han bilder, så INGEN fare der,  så det er vel dem i mellom. Så lenge Ts ikke ser på maset som et problem så skjønner jeg ikke hvorfor enkelte her skal leke helgener. Har det slått dere at Ts kanskje liker at han maser, men at hun sier klart nei når hun er i mot noe? Alle har sine seksuelle preferanser og noen liker faktisk en partner som er mer masete og dominant. Jeg mener det er lov å ha forskjellig smak så lenge begge er med, eller? 

• Liker 2
Gjest BangersBeans&Mash
Skrevet

Melis og vann (tynn ut med nok vann så det ikke er helt hvitt). Ser ut som rennende sæd, og det er vell det mannen fantaser om å fylle deg med. 

Skrevet

Han maser vel på en flørtende måte, for hun elsker det visst👌

Skal hun få til et bilde av en rennede fitte, må noen gi henne en skikkelig creampie først. Ellers er det fake!!🙈

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Bamseklemmer skrev:

Han maser vel på en flørtende måte, for hun elsker det visst👌

Skal hun få til et bilde av en rennede fitte, må noen gi henne en skikkelig creampie først. Ellers er det fake!!🙈

Ja, nettopp det jeg også tenker. Jeg liker også det, med den rette såklart og samtidig så sier man ifra hvis det går over streken. Må ikke bli så dramatisk bare man hører order mas nå da. 

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet
16 minutter siden, wintergirl skrev:

Ts skriver dette.

Hvordan får dere tatt bilder av dette? Jeg får det ikke til, men har en som maser om det. Elsker å sende han bilder, så ingen fare der. Men samme hvor vår jeg er vises det ikke på bilder

Anonymkode: 64a5e...dcd

Ja, han maser om det, men Ts elsker å sende han bilder, så INGEN fare der,  så det er vel dem i mellom. Så lenge Ts ikke ser på maset som et problem så skjønner jeg ikke hvorfor enkelte her skal leke helgener. Har det slått dere at Ts kanskje liker at han maser, men at hun sier klart nei når hun er i mot noe? Alle har sine seksuelle preferanser og noen liker faktisk en partner som er mer masete og dominant. Jeg mener det er lov å ha forskjellig smak så lenge begge er med, eller? 

Å mase er ikke det samme som å være dominant. 

6 minutter siden, BangersBeans&Mash skrev:

Melis og vann (tynn ut med nok vann så det ikke er helt hvitt). Ser ut som rennende sæd, og det er vell det mannen fantaser om å fylle deg med. 

Eller gjøre det på ekte måten. Fylle henne med ekte sæd og ta bilder. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne, men det verste jeg vet er menn som er homofober. Jo, det er et tegn på at du er uintelligent, fordi du tydeligvis tenker med pikken. Du vet at legning er noe man er født med? Og hvorfor skriver du ofte om kjærlighet her på kg, når du tydeligvis ikke mener at homofile fortjener det? Det er ikke kjærlighet, det er hat! 

Anonymkode: e049e...d72

Du må ikke snakke om hvem som er uintelligent. Hvordan kan du påstå at en er født med en legning?

Anonymkode: 3133d...609

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Mange gode råd her, men er det ikke like godt å åpne litt med en finger eller to? Da vil han få se de synlige tegnene han tenner på. Sensuelt nok det ;) 

Skrevet
2 minutter siden, wintergirl skrev:

Må ikke bli så dramatisk bare man hører order mas nå da.

Neida, hun har jo tydeligvis sendt han bilder før, hun elsker jo det. Kanskje ikke at fitta da, men det må vel bli hennes sak... Hun har jo selv ikke svart på tråden sin, hun sitter vel bare å gliser og ler og ser hva vi skriver. Jeg har avslørt så mange anonyme meldinger😂😂

Skrevet
27 minutter siden, Kvelertak skrev:

Å mase er ikke det samme som å være dominant. 

Eller gjøre det på ekte måten. Fylle henne med ekte sæd og ta bilder. 

Jo, det kan det være. Her prøver du bare å gjøre det verre enn det er. 

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, Kvelertak skrev:

Å mase er ikke mandig. Det vet da alle? Mase om å få bilder er jo bare rart. 

Bilder kommer uansett. Til og med uønskede bilder fra fremmede..

Spesielt fra menn i hvertfall😂😂stort sett uoppfordret

Anonymkode: 45f72...ded

Skrevet

Rennende fitte ... tenker med en gang urinlekkasje d er sexy 😂😂😂not

Anonymkode: 45f72...ded

Skrevet
31 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Neida, hun har jo tydeligvis sendt han bilder før, hun elsker jo det. Kanskje ikke at fitta da, men det må vel bli hennes sak... Hun har jo selv ikke svart på tråden sin, hun sitter vel bare å gliser og ler og ser hva vi skriver. Jeg har avslørt så mange anonyme meldinger😂😂

Ja, det skjønner jeg godt om hun gjør😂 Flere har skriver nesten som om Ts blir misbrukt av en stor fæl mann og at det er så fælt å like rennende fitte. Liker Ts og typen det så er vel det deres sak. Men men. Englene her får dra hjem til Ts å ta en alvorsprat med henne om hvor fæl denne mannen er😂😂 Makan😂😂😂

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, LineS skrev:

Jeg har hatt flere kjæreste som ville ha bilder av fitten og rumpen min. Er ikke noe galt i at de tenner på det vel?

Er FruKG back in business? :) 

Skrevet
1 minutt siden, isw skrev:

Hun er på Tise 😬

Anonymkode: bbd8a...18d

Skrevet
8 minutter siden, isw skrev:

Hvem er det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...