Gå til innhold

Mann 40+


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei har veldig lyst og gi en ung dame en god sex opplevelse men det er vanskelig og få til siden jeg ikke er så mye på byen lengre. Jeg  vet også at det er en del unge damer som blir tent av dette hva skal jeg gjøre 🙃

Anonymkode: d2d27...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Alterego666 said:

Har du lyst til å gi eller få en god sexopplevelse?

Motivet ditt virker uklart.

Det ene utelukker da ikke det andre? Er vel heller stikk motsatt, å gi en kvinne en god og intens opplevelse med mange orgasmer er vel også den beste opplevelse man kan ha som mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
23 minutter siden, Resignert skrev:

Det ene utelukker da ikke det andre? Er vel heller stikk motsatt, å gi en kvinne en god og intens opplevelse med mange orgasmer er vel også den beste opplevelse man kan ha som mann. 

Jeg er enig i det, men TS formulerer seg som en rendyrket altruist som gjør dette KUN for å gi nytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
2 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg er enig i det, men TS formulerer seg som en rendyrket altruist som gjør dette KUN for å gi nytelse.

Tenkte det samme, her er det en som har noe til overs som han vil dele, av omtenksomhet for de som ikke har så mye :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
21 minutter siden, Paramount skrev:

Tenkte det samme, her er det en som har noe til overs som han vil dele, av omtenksomhet for de som ikke har så mye :) 

😁😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stakkars unge kvinner, vi lider av at ingen kan gi oss masse god sex, fordi de gamle ikke kommer seg ut på byen.

Er det synet som er begynt å svikte, ts, så du lett snubler i fortauet?

Eller er det kanskje ikke lov med rullator på utestedene?

Kanskje det er vanskelig å være borte lenge på grunn av hyppige vannlatinger og urininkontinens?

Jeg legger gjerne til rette jeg, ts! Kan ta med både stikklaken og elektrisk varmeteppe ;) 

Bill.mrk. «Desperat ung dame søker eldre menn»

Anonymkode: de868...88f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei har veldig lyst og gi en ung dame en god sex opplevelse men det er vanskelig og få til siden jeg ikke er så mye på byen lengre. Jeg  vet også at det er en del unge damer som blir tent av dette hva skal jeg gjøre 🙃

Anonymkode: d2d27...3b9

Æsj. Du får kontakte de som har vært med på ex on the beach, de vil sikkert

Anonymkode: 359b7...d5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei har veldig lyst og gi en ung dame en god sex opplevelse men det er vanskelig og få til siden jeg ikke er så mye på byen lengre. Jeg  vet også at det er en del unge damer som blir tent av dette hva skal jeg gjøre 🙃

Anonymkode: d2d27...3b9

Du kan begynne med å ikke være anonym her så kanskje det er noen som sender deg PM 😉 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det ganske vanlig, da? En person er ensom og føler man har så mye å gi i et forhold.

Det var uvanlig spesifikt inn mot sex, men det var jo en ærlig sak.

 

Til TS: Selvfølgelig vil du møte på betenkeligheter her inne. Det kan godt hende at du har masse ømhet, senge-skills og alle forutsetninger for å gi ei jente en pangstart på sitt seksuelle liv, men du vet også at det finnes mange overgripere som selv mener at det de bedriver er "vakkert samkvem", så assosiasjonene folk får til henvendelsen din vil bære preg av at selvinnsikten ofte ikke er det mest pålitelige å gå etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye over 40 er du, og hva er det du mener du kan tilby en ung kvinne, når du er for skral eller uinteressert til å komme deg ut på byen en tur?

Jeg er 40 selv, og gjennom tjue år som seksuelt aktiv har jeg hatt sex med menn fra 19 til 60 år. Og må konkludere med at menn i snitt er de beste sexpartnerne rundt 35 års alder. Da har de stort sett opparbeidet seg avansert nok erfaring med seksuelle aktiviteter som slår an hos flertallet, og de har enda ikke begynt å forfalle fysisk. Etter dette har de fortsatt erfaringen, men kroppen forfaller og blir mindre attraktiv, kuken blir mindre hard, testoteronet går ned, og gjør at de mister noe av interessen for å optimalisere opplevelsen for kvinnen de er til sengs med. 

Anonymkode: 37aab...dcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...