Gå til innhold

Fylla rør eller ekte?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En fyr jeg holdt på med for snart 1 år siden, gjorde det «slutt» etter noen mnd pga han ikke kunne se for seg at vi kom til å bli sammen, noe som jeg forstår fra hans side.

Prøvde å ta litt avstand fra han, men vi snakket litt til og fra på meldinger. Etter en felles fest vi var på begynte vi å få god kontakt igjen, møttes sjelden men innimellom, han sa at det var så koselig å være med meg igjen og at han savnet meg, men at han fortsatt ikke kan se for seg oss bli sammen.. han prøvde hele tiden å snakke om andre jenter til meg som var keen på han, kun for å få en reaksjon fra meg siden han veit jeg blir veldig fort sjalu.. 

Plutselig fikk jeg vite at han hadde begynt å date en ny jente, noe som knuste meg totalt da jeg fortsatt har følelser for han.. la alle kortene på bordet og fortalte han hva jeg følte og mente, på en måte en «hade» samtale! Noen uker etter at jeg fortalte han dette begynte han å ta kontakt igjen, og sa at det ikke funka med den nye dama! 

Vi begynte å henge sammen igjen, var sammen hver dag i en hel uke og hadde det kjempe koselig. Han sier nå at han fortsatt er glad i meg, at jeg er så pen og nydelig. Han sier alt en jente vil høre, ser på han at han faktisk mener det å. Akkurat som det var når vi holdt på! Nå nevner han ingen jenter mer, og han sier han tenker på meg hele tiden. Han sa til og med til meg at vist jeg var snill mot han så får vi se hvor ting ender mellom oss, altså om jeg ikke kommer til å såre han! 

Problemet er bare det at han sier alt dette kun når han er påvirket av alkohol, når jeg er med han edru sier han ingen av disse tingene.. han vil fortsatt at vi skal henge sammen edru, og vi har det fortatt like koselig sammen. Men jeg begynner å tvile på om han faktisk kun mener alt dette når han har drukket, og ikke er like keen edru? Siden han ikke er like kjælen og kosete som han er i fylla.. 

sov over hos han en dag og dro tidlig hjem dagen etterpå pga han var litt dårlig og jeg følte meg egentlig litt til bry, merket på han at han ble litt irritert pga jeg måtte dra. Senere på kvelden spørte jeg han om han ville komme til meg dagen etterpå, eneste jeg fikk var kort svar om vist jeg hadde tid til det.. han kom aldri, sa ikke i fra eller noe. Unnskyldningen hans dagen etterpå var at han hadde glømt meg bort.. kjente jeg ble litt irritert og lei meg.. etter dette har vi ikke snakke så mye sammen, å nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre! Hue mitt går i tusen tanker om at han kanskje kommer til å gjøre det slutt igjen eller om dette bare var en bagatell? 

Hva tenker dere? 

Anonymkode: 91f91...30f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok holdt meg unna. Hadde følt meg som et andrevalg hvis han tok kontakt med meg fordi det ikke funket med den andre dama. Og spesielt slik han oppfører seg mot deg etter du har sovet hos ham. Tror du bør finne noen som respekterer deg og som ikke forventer at du sitter som en hund i påvente av kommando 😕

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Missbehave skrev:

Jeg ville nok holdt meg unna. Hadde følt meg som et andrevalg hvis han tok kontakt med meg fordi det ikke funket med den andre dama. Og spesielt slik han oppfører seg mot deg etter du har sovet hos ham. Tror du bør finne noen som respekterer deg og som ikke forventer at du sitter som en hund i påvente av kommando 😕

Sant det du sier, føler meg litt som andre valget.. men uansett følelser er noe dritt om man har det for feil person :(

Skrevet

Fylla rør.

Anonymkode: a40bd...9d3

Skrevet

Ikke ødelegg deg på fyll-vrøvl, vær så snill🤞

Vil han ikke møte deg i edru tilstand og sier bare pene ord til deg i fylla, lytt til andre damer her💚

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant det du sier, føler meg litt som andre valget.. men uansett følelser er noe dritt om man har det for feil person :(

Ja, følelser er ikke lett. Du fortjener bedre enn den fyren det! Det finnes bedre menn der ute ❤️

• Liker 1
Skrevet

Avslutt det. Jeg reagerte veldig på at han for det første kommer tilbake fordi det ikke funket med ei anna dame, og for det andre sier at «er du snill så får vi se hvordan det blir mellom oss» på fylla! Han skaper masse falskt håp hos deg. Alle fortjener bedre enn «vi får se da»! Han vet du kommer når han løfter fingeren. Ikke la deg bruke, ts!

Anonymkode: e39e0...c77

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ikke ødelegg deg på fyll-vrøvl, vær så snill🤞

Vil han ikke møte deg i edru tilstand og sier bare pene ord til deg i fylla, lytt til andre damer her💚

Vi er sammen når han er edru å, han bare forandrer seg litt.. fortsatt kosen og kjælen men sier ikke så mye av det fine han gjør i fylla

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...