Gå til innhold

Nevorpsyk. undersøkelse i 5 timer??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal utredes for ADHD, og den jeg er henvist til skrev at timen varer fra 9-14. Hva i alle dager skal vi gjøre der i 5 timer??

Anonymkode: a5400...ef3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse masse utredninger. Selv gjorde jeg tester i 3 t i strekk.

Anonymkode: 695b2...070

Skrevet

Masse tester og skjema, legesjekk. Bedre å få alt unna på en dag enn å spre det ut over mange ukers utredning med 1-2 timer om gangen 

Anonymkode: 17d6c...a95

Skrevet

Hvordan ble du henvist eller hva sa du for å få skikkelig utredning?

Anonymkode: bfccb...c63

Skrevet

Tester på konsentrasjon, oppmerksomhet, generelt evnenivå osv. Pleier å deles over 2 dager

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ble du henvist eller hva sa du for å få skikkelig utredning?

Anonymkode: bfccb...c63

Først gikk jeg til fastlege, han henviste til en privatpsykolog, da blir det billigere enn det ellers hadde vært. Etter en uke fikk jeg melding om timen fra psykologen. Timen er om en måned.

Anonymkode: a5400...ef3

Skrevet

Ble utredet for Asperger, mener det var 3 - 4 timer 2 dager på rad. Ene dagen var intervju med foreldrene mine 

Anonymkode: a0ab1...c7f

Skrevet

Jeg tok en generell nevropsykologisk test. Skulle egentlig være der fra 08.00-16.00 to dager på rad, men han avslutta etter rundt fire timer fordi han ikke fant noe galt på de innledende testene og han dermed ikke trengte å gå nærmere inn på noe bestemt område. 

Anonymkode: 99ff5...376

Skrevet

Jeg var fra 08-14 to dager på rad. Men jeg tok en generell nevropsykologisk test. Endte opp med Asperger syndrom. 

Anonymkode: 92721...700

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...