Fullrulle Skrevet 22. juni 2020 #161 Del Skrevet 22. juni 2020 Hele mammabanden blir bare mer og mer politisk. De har dempa seg på veganerkost og resirkulering da, det skal de ha 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluren Skrevet 22. juni 2020 #162 Del Skrevet 22. juni 2020 Syns det blir påtatt og klissete. Krampaktig, overdreven pride-støtte. Ser ikke ut som det kommer naturlig, liksom. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 22. juni 2020 #163 Del Skrevet 22. juni 2020 Skjønner ikke at et navnebytte gir grunn til elektrisk stemning og hjertebank. Mulig dette er mye større internt, men ikke så interessant for følgerne 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 22. juni 2020 #164 Del Skrevet 22. juni 2020 (endret) Tolker det ikke som at det er kun navnebytte, men mer en forandring i strukturen "mammabanden". De er jo på jakt etter nye medlemmer, og sikkert mer bak kulissene. Endret 22. juni 2020 av Birdo 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 22. juni 2020 #165 Del Skrevet 22. juni 2020 2 hours ago, Blålilla said: Skjønner ikke at et navnebytte gir grunn til elektrisk stemning og hjertebank. Mulig dette er mye større internt, men ikke så interessant for følgerne Helt enig. Ikke noe å hoppe i taket for dette. Moro for dem sikkert.🎉😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 22. juni 2020 #166 Del Skrevet 22. juni 2020 2 hours ago, Tuppeluren said: Syns det blir påtatt og klissete. Krampaktig, overdreven pride-støtte. Ser ikke ut som det kommer naturlig, liksom. Akkurat det tenkte jeg også. Happy pride i hver setning omtrent...🧐 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PingPongRosadamm Skrevet 23. juni 2020 #167 Del Skrevet 23. juni 2020 Nå er jo Pride tema for uken, så det er vel ikke så merkelig. Syns i grunn ikke det kan fokuseres for mye på Pride og hva det står for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrukketroll Skrevet 23. juni 2020 #168 Del Skrevet 23. juni 2020 (endret) 1 time siden, lamorte skrev: Nå er jo Pride tema for uken, så det er vel ikke så merkelig. Syns i grunn ikke det kan fokuseres for mye på Pride og hva det står for. Det synes jeg! Helt merkelig hvor Pride skal fokuseres. Hva er egentlig vitsen med alle disse halvnakne homofile og lesbiske som så ellevilt presser på de av oss som er heterofile sin seksualitet, privatliv og plagsomme livsglede? Pride er en solidaritetserklæring på samme måte som 1. mai er det til arbeiderbevegelsen, 8. mars er det for kvinnene våre og 17. mai er det for grunnloven. Jeg synes solidaritet er et flott ord men, må man virkelig presse på en hel uke eller hele juni mnd overalt? Det er nok med en dag! Endret 23. juni 2020 av Skrukketroll 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PingPongRosadamm Skrevet 23. juni 2020 #169 Del Skrevet 23. juni 2020 1 time siden, Skrukketroll skrev: Det synes jeg! Helt merkelig hvor Pride skal fokuseres. Hva er egentlig vitsen med alle disse halvnakne homofile og lesbiske som så ellevilt presser på de av oss som er heterofile sin seksualitet, privatliv og plagsomme livsglede? Pride er en solidaritetserklæring på samme måte som 1. mai er det til arbeiderbevegelsen, 8. mars er det for kvinnene våre og 17. mai er det for grunnloven. Jeg synes solidaritet er et flott ord men, må man virkelig presse på en hel uke eller hele juni mnd overalt? Det er nok med en dag! Nei, det er virkelig ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 23. juni 2020 #170 Del Skrevet 23. juni 2020 1 time siden, Skrukketroll skrev: Det synes jeg! Helt merkelig hvor Pride skal fokuseres. Hva er egentlig vitsen med alle disse halvnakne homofile og lesbiske som så ellevilt presser på de av oss som er heterofile sin seksualitet, privatliv og plagsomme livsglede? Pride er en solidaritetserklæring på samme måte som 1. mai er det til arbeiderbevegelsen, 8. mars er det for kvinnene våre og 17. mai er det for grunnloven. Jeg synes solidaritet er et flott ord men, må man virkelig presse på en hel uke eller hele juni mnd overalt? Det er nok med en dag! Les deg opp👆🏻 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjerpings Skrevet 23. juni 2020 #171 Del Skrevet 23. juni 2020 1 time siden, Skrukketroll skrev: Det synes jeg! Helt merkelig hvor Pride skal fokuseres. Hva er egentlig vitsen med alle disse halvnakne homofile og lesbiske som så ellevilt presser på de av oss som er heterofile sin seksualitet, privatliv og plagsomme livsglede? Pride er en solidaritetserklæring på samme måte som 1. mai er det til arbeiderbevegelsen, 8. mars er det for kvinnene våre og 17. mai er det for grunnloven. Jeg synes solidaritet er et flott ord men, må man virkelig presse på en hel uke eller hele juni mnd overalt? Det er nok med en dag! Du har visst ikke skjønt helt hvorfor Pride er så viktig. Les deg gjerne opp på forholdene mange LGBTQ-personer i verden lever under. I store deler av verden er det straffbart, til og med dødelig, å være sammen med den man elsker. Selv i Norge lever homofobien og hatkriminaliteten i beste velgående, og allikevel har vi det bedre og tryggere enn de fleste. Det at Pride nå har en hel måned med fokus burde fortelle deg at det er nødvendig. Du sier du syns solidaritet er et flott ord, men din beskrivelse av LGBTQ-personer som "halvnakne homofile og lesbiske" som "presser sin seksualitet" på dere heterofile forteller meg det motsatte. Check your privilege. Kan si mye om Mammabanden, men at de har fokus på Pride syns jeg er kjempeflott. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeeter Skrevet 23. juni 2020 #172 Del Skrevet 23. juni 2020 4 timer siden, Skrukketroll skrev: Det synes jeg! Helt merkelig hvor Pride skal fokuseres. Hva er egentlig vitsen med alle disse halvnakne homofile og lesbiske som så ellevilt presser på de av oss som er heterofile sin seksualitet, privatliv og plagsomme livsglede? Pride er en solidaritetserklæring på samme måte som 1. mai er det til arbeiderbevegelsen, 8. mars er det for kvinnene våre og 17. mai er det for grunnloven. Jeg synes solidaritet er et flott ord men, må man virkelig presse på en hel uke eller hele juni mnd overalt? Det er nok med en dag! Høres ut som om du trenger å lese deg litt mer opp på viktigheten av pride. Jeg liker omleggingen til "Foreldrebanden" - jeg liker det at de henter inn så mange ulike gjester, med ulike perspektiver på foreldrerollen! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrukketroll Skrevet 23. juni 2020 #173 Del Skrevet 23. juni 2020 Fortsatt nok med EN dag her til lands, og ikke en hel mnd+ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rot Skrevet 24. juni 2020 #174 Del Skrevet 24. juni 2020 17 timer siden, Skrukketroll skrev: Fortsatt nok med EN dag her til lands, og ikke en hel mnd+ Tydelegvis ikkje då de fortsatt er mange med fordommar! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zokutine Skrevet 25. juni 2020 #175 Del Skrevet 25. juni 2020 På 23.6.2020 den 19.35, Skrukketroll skrev: Fortsatt nok med EN dag her til lands, og ikke en hel mnd+ Jamen hva gjør det deg? Ikke feire det da, om du ikke vil, så kan du la de som vil feire få gjøre det 🏳️🌈 i-landsproblem ass. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 29. juni 2020 #176 Del Skrevet 29. juni 2020 Altså gjeeesp! Syns mammabanden har tapt seg så veldig! Ikke pga pride altså. Men har blitt så kjedelig! Foreldrebanden da altså. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppa88 Skrevet 5. juli 2020 #177 Del Skrevet 5. juli 2020 Etter å ha fulgt i mange år, har jeg nå valgt å ikke følge banden lenger. Før var det gøy, humoristisk og ufiltrert, nå er det bare så jækla politisk og kjedelige faste (utenom et par stykker, de velger jeg å følge privat i stedet). Så det gidder jeg ikke mer. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffins81 Skrevet 5. juli 2020 #178 Del Skrevet 5. juli 2020 3 timer siden, Peppa88 skrev: Etter å ha fulgt i mange år, har jeg nå valgt å ikke følge banden lenger. Før var det gøy, humoristisk og ufiltrert, nå er det bare så jækla politisk og kjedelige faste (utenom et par stykker, de velger jeg å følge privat i stedet). Så det gidder jeg ikke mer. ENIG! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 5. juli 2020 #179 Del Skrevet 5. juli 2020 Avfulgte for noen mnd siden, ironisk nok rett etter jeg selv ble mamma for første gang... Ble for lite fengende, kun Thea og Grim som gjorde at jeg holdt ut litt lengre 🙄 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrukketroll Skrevet 7. juli 2020 #180 Del Skrevet 7. juli 2020 Skiftet til Foreldrebanden nå🙈 Tapt seg veldig! Følger kun når Thea B er på, hun er den som er seg selv og gir litt til oss følgerene. Hun er seg selv og har humor i snapdagen ( Hennes mann Grim er å anbefale), er hun og Yummymummy (Veronica tidligere bandit) jeg følger på sosiale medier. De andre gir meg absolutt ingenting lengre, føler alle slike kontoer har tapt seg. Det blir for mye politisk rett å slett! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå