Gjest PingPongRosadamm Skrevet 9. juni 2020 #141 Del Skrevet 9. juni 2020 8 timer siden, LoppeLiten skrev: Jeg syns det er veldig koselig at Heidi er med i banden, skulle bare ønske hun delte mye mer. Blir mest kanelsnurrer og maling, skulle likt å høre litt meninger og historier fra hverdagen de har. For uansett hvor fint og flott du pusser opp huset syns jeg det mest spennende med henne er at de har en litt annen familiesituasjon enn hvermansen. Hadde likt å høre litt av det som er under overflaten. Nå er hun jo enda veldig fersk, så det kommer nok helt sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie321 Skrevet 9. juni 2020 #142 Del Skrevet 9. juni 2020 5 timer siden, lamorte skrev: Nå er hun jo enda veldig fersk, så det kommer nok helt sikkert! Jeg har igrunn mine tvil.. samme greia på jovialemammaer, sluttet fordi hun ikke hadde tid. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 9. juni 2020 #143 Del Skrevet 9. juni 2020 10 timer siden, Hollie321 skrev: Jeg har igrunn mine tvil.. samme greia på jovialemammaer, sluttet fordi hun ikke hadde tid. Ja, hun snapper slik hun gjorde på JM, så vil ikke tro det forandrer seg veldig, men lever gjerne i håpet, for vil gjerne se mer av henne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dailysugar Skrevet 19. juni 2020 #144 Del Skrevet 19. juni 2020 Dagens snapper er så kjedelig 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 20. juni 2020 #145 Del Skrevet 20. juni 2020 Heidi er kjedelig.... Sykt kjedelig faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 20. juni 2020 #146 Del Skrevet 20. juni 2020 Heidi i kjent stil fra tidligere snapp gruppe. Dårlig snapping. Hvorfor ta snappdag når du vet at huset blir fullt av unger som skal skjermes? Hvorfor har mammabanden tatt inn henne? Også spent på hva mammabanden skal telle ned til☺️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 20. juni 2020 #147 Del Skrevet 20. juni 2020 (endret) 3 timer siden, Litenoggod skrev: Heidi i kjent stil fra tidligere snapp gruppe. Dårlig snapping. Hvorfor ta snappdag når du vet at huset blir fullt av unger som skal skjermes? Hvorfor har mammabanden tatt inn henne? Også spent på hva mammabanden skal telle ned til☺️ Lurer jeg også på... total skjerming av barn (helt greit det men du har 7 stykker da,blir vel ikke tid til snapping?!) og derfor bare bilder av vegger og mat. Det blir for kjedelig. Få inn en annen Endret 20. juni 2020 av BethD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 20. juni 2020 #148 Del Skrevet 20. juni 2020 Ser folk spekulerer i merch, hvem kjøper egentlig mammabanden-merch? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 20. juni 2020 #149 Del Skrevet 20. juni 2020 Flott at hun skjermer ungene sine, tommel opp for det! Men for min del blir det veldig innholdsløst det hun deler ellers. Hjelper ikke med fancy dekor og skrift, da. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 20. juni 2020 #150 Del Skrevet 20. juni 2020 37 minutter siden, Maskopi skrev: Ser folk spekulerer i merch, hvem kjøper egentlig mammabanden-merch? Lurte jeg også på 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dailysugar Skrevet 20. juni 2020 #151 Del Skrevet 20. juni 2020 Innafor å gi de konstruktive tilbakemeldinger på snappere som ikke leverer det innholdet de andre gjør - eller ikke det innholdet man forventer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 20. juni 2020 #152 Del Skrevet 20. juni 2020 13 minutter siden, dailysugar skrev: Innafor å gi de konstruktive tilbakemeldinger på snappere som ikke leverer det innholdet de andre gjør - eller ikke det innholdet man forventer? Ja det syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 20. juni 2020 #153 Del Skrevet 20. juni 2020 9 timer siden, dailysugar skrev: Innafor å gi de konstruktive tilbakemeldinger på snappere som ikke leverer det innholdet de andre gjør - eller ikke det innholdet man forventer? Det hadde ikke føltes OK for meg, da hadde jeg følt meg litt ond. Smålig. Jeg betaler ikke noe for å følge de, dette er «vanlige» folk/ikke-profesjonelle og jeg kan dessuten heller ikke forvente at alt skal være interessant for meg. Liker jeg ikke en snapkonto, følger jeg den ikke lenger. Liker jeg ikke enkelte av de som snapper, ser jeg ikke på de konkrete dagene de er der. Problem løst. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 21. juni 2020 #154 Del Skrevet 21. juni 2020 (endret) Har ingenting med å være ond eller smålig å gjøre. Dette er en offentlig konto med innhold som åpent sendes ut til «alle», og det er dermed fullt mulig for den som vil å komme med en tilbakemelding om de vil. Både ros og ris. Og saklig, selvsagt. Jeg forventer ikke at alt skal være like interessant for meg, heller. Var jo nettopp det jeg gav en tilbakemelding på. Endret 21. juni 2020 av hufsaaaaa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea89 Skrevet 22. juni 2020 Forfatter #155 Del Skrevet 22. juni 2020 Det kan ikke være merch? 🙈 jeg kan ikke se for meg hvem som vil kjøpe det heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zokutine Skrevet 22. juni 2020 #156 Del Skrevet 22. juni 2020 Ser ut som de skal bytte navn, og bli «foreldrebanden»? Kanskje det skal inn faste pappaer og da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 22. juni 2020 #157 Del Skrevet 22. juni 2020 Ble litt skuffet over at det bare var det 😕 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 22. juni 2020 #158 Del Skrevet 22. juni 2020 Jeg skjønner heller ikke «det store» med å bytte navn... blir litt som å forespeile fyrverkeri åsså er det bare en liten kinaputt 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffins81 Skrevet 22. juni 2020 #159 Del Skrevet 22. juni 2020 Tydeligvis veldig stort for dem selv, men ikke akkurat veldig stort for oss andre. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 22. juni 2020 #160 Del Skrevet 22. juni 2020 Byttet navn. Wow ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå