Minni75 Skrevet 29. september 2020 #222 Skrevet 29. september 2020 7 timer siden, Rot skrev: Kvifor sluttar Marte? 😔 PTDS pga en so forfølger henne?
Rot Skrevet 29. september 2020 #223 Skrevet 29. september 2020 Ja, såg jo det no. Det må vere forferdeleg 😔
Fullrulle Skrevet 29. september 2020 #224 Skrevet 29. september 2020 7 timer siden, Minni75 skrev: PTDS pga en so forfølger henne? Såååå trist😭 hun var en av de jeg likte best! Fikk helt vondt av henne stakkar... 2
Faktasprederen Skrevet 29. september 2020 #225 Skrevet 29. september 2020 Nå må man huske at en sak har alltid mer enn én side. Trist om noen opplever noe som er ugreit. Men det er alltid flere sider av en sak 1
Rot Skrevet 30. september 2020 #226 Skrevet 30. september 2020 5 timer siden, Faktasprederen skrev: Nå må man huske at en sak har alltid mer enn én side. Trist om noen opplever noe som er ugreit. Men det er alltid flere sider av en sak Fekk du med deg at dette har foregått i mange år og at ho er blitt så sjuk at det går betydelig ut over både jobb og privatliv? Det er meir enn ugreit og det er stygt av deg å bagatellisere ein slik ting. Er du denne personen ho fortalte om, kanskje? 8
Faktasprederen Skrevet 30. september 2020 #227 Skrevet 30. september 2020 49 minutter siden, Rot skrev: Fekk du med deg at dette har foregått i mange år og at ho er blitt så sjuk at det går betydelig ut over både jobb og privatliv? Det er meir enn ugreit og det er stygt av deg å bagatellisere ein slik ting. Er du denne personen ho fortalte om, kanskje? Det var en ganske drøy påstand. Ville tenkt meg litt om før jeg skrev slik. Det var overhodet ikke bagaterlisering av situasjonen. Mer en påminnelse om at en sak aldri har kun den ene siden man observerer eller hører. Med mindre man sitter på reelle fakta skal man være forsiktig med anklager. Og for ordenens skyld - nei. Selvsagt forfølger jeg ikke henne. Det er bare drøyt 3
Rosa Sitron Skrevet 30. september 2020 #228 Skrevet 30. september 2020 2 hours ago, Faktasprederen said: Det var en ganske drøy påstand. Ville tenkt meg litt om før jeg skrev slik. Det var overhodet ikke bagaterlisering av situasjonen. Mer en påminnelse om at en sak aldri har kun den ene siden man observerer eller hører. Med mindre man sitter på reelle fakta skal man være forsiktig med anklager. Og for ordenens skyld - nei. Selvsagt forfølger jeg ikke henne. Det er bare drøyt Selvsagt har en sak flere sider, men med mindre jeg gikk glipp av noe i går var dette lagt frem ganske nøkternt og på en måte som var ganske nøytral. 7
Rot Skrevet 30. september 2020 #229 Skrevet 30. september 2020 8 timer siden, Rosa Sitron skrev: Selvsagt har en sak flere sider, men med mindre jeg gikk glipp av noe i går var dette lagt frem ganske nøkternt og på en måte som var ganske nøytral. Ja, eg er einig. Eg skjønnar ikkje kvifor faktasprederen skal snakke om to sider og undrar på om vedkommande har sett det Marte la ut. Kommentaren var i hvertfall totalt malplassert. 2
Fullrulle Skrevet 1. oktober 2020 #230 Skrevet 1. oktober 2020 På 30.9.2020 den 0.18, Faktasprederen skrev: Nå må man huske at en sak har alltid mer enn én side. Trist om noen opplever noe som er ugreit. Men det er alltid flere sider av en sak Det er revnende likegyldig. Marthe fortalte ulelukkende sin egen opplevelse av dette. Hun fortalte verken kjønn eller relasjon til vedkommende ergo har hun verken hengt ut eller påstått noe om et enkeltmenneske som kan identifiseres. Så du «faktasprederen» missa litt i poenget ditt her. 7
Gjest adinterim Skrevet 2. oktober 2020 #231 Skrevet 2. oktober 2020 På 29.9.2020 den 13.34, Minni75 skrev: PTDS pga en so forfølger henne? Atte, hæ? 😅
Minni75 Skrevet 3. oktober 2020 #232 Skrevet 3. oktober 2020 På 2.10.2020 den 21.11, adinterim skrev: Atte, hæ? 😅 😂😂 Det går litt fort av og til. Du må stokke rundt på bokstavene.
muffins81 Skrevet 23. oktober 2020 #233 Skrevet 23. oktober 2020 Grim bør kanskje ta en snap-pause til han har fått kontroll på depresjonen? Ikke så morsom når han er i det lune der. 1
Hollie321 Skrevet 23. oktober 2020 #234 Skrevet 23. oktober 2020 8 minutter siden, muffins81 skrev: Grim bør kanskje ta en snap-pause til han har fått kontroll på depresjonen? Ikke så morsom når han er i det lune der. Trenger alt alltid være så morsomt da? Greit å se at alt ikke er så rose rødt alltid. Liker å følge Grim jeg, er min absolutte favoritt i foreldrebanden 10
muffins81 Skrevet 23. oktober 2020 #235 Skrevet 23. oktober 2020 Akkurat nå, Hollie321 skrev: Trenger alt alltid være så morsomt da? Greit å se at alt ikke er så rose rødt alltid. Liker å følge Grim jeg, er min absolutte favoritt i foreldrebanden Snakker jo bare om hvor grusomt det er å ha barn. Kan han spare seg for. 2
Hollie321 Skrevet 23. oktober 2020 #236 Skrevet 23. oktober 2020 Akkurat nå, muffins81 skrev: Snakker jo bare om hvor grusomt det er å ha barn. Kan han spare seg for. Men det er jo realiteten, pluss han har en smule ironi i det han sier. Det er ikke alltid like enkelt og ha barn, og ja man kan ta seg selv i å glede seg til den dagen de flytter ut. Han er veldig glad i barna sine og det ser man. Er ikke akkurat sånn at han går rundt og hater de. 8
abderitt Skrevet 23. oktober 2020 #237 Skrevet 23. oktober 2020 Eg er forsovidt einig i det som vert sagt ovenfor. Eg trur Grim skulle hatt seg ein pause til han er betre. For mykje av det han seier, er ikkje alltid greitt. Mange kritiserar andre snapchat-kanalar for måten dei eksponerar barna, for det kan ha negative følgjer i framtida, mtp kva dei utleverer for barna. Greitt nok- dei eksponerer ikkje barna direkte, men han viser tydelig sitt syn på det å ha barn. Å ha ein "det er kjipt å ha barn"-kommentar i ny og ned. Men no er det faktisk annankvar snap. "Gler meg til ho flyttar ut", "Søren... Dei fann ungen i barnehagen", "To unger er to for mye", det vert veldig mykje. Soklart er det nok ein god del ironi inn i biletet og, men når det vert i dette kvantaet, då kan ein faktisk begynne å lure. 6
LoppeLiten Skrevet 23. oktober 2020 #238 Skrevet 23. oktober 2020 Er ikke Heidi med lenger? Følger ikke slavisk, men har ikke sett henne på veldig lenge. 1
Gjest adinterim Skrevet 23. oktober 2020 #239 Skrevet 23. oktober 2020 Og jeg, som også deprimert og med barn, setter veldig pris på å høre det han sier, med den humoristiske undertonen. Det er slitsomt å ha barn, og det er fryktelig slitsomt å være deprimert og ha barn, og å måtte undertrykke følelsene rundt det fordi det ikke er sosialt akseptert.
Ellevill Skrevet 24. oktober 2020 #240 Skrevet 24. oktober 2020 Mammabanden er ingen humorkanalen, og det er flott at Grim er åpen om egen depresjon. Hvor grunne er dere som synes han skal ta en pause? Eller hvor humørløse som ikke tåler at han fleiper om at de fant barnet i barnehagen osv.? 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå