Gå til innhold

Mammabanden/Foreldrebanden

Andrea89

Anbefalte innlegg

På 25.7.2020 den 11.18, BethD skrev:

Ja dette blir for kjedelig. Avfølger nok neste gang jeg er inne på appen

Hadde vært noe med tema ja..  for nå blir det bare dagligdags babbel😒

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 7.7.2020 den 14.30, Skrukketroll skrev:

Skiftet til Foreldrebanden nå🙈

Tapt seg veldig! Følger kun når Thea B er på, hun er den som er seg selv og gir litt til oss følgerene. Hun er seg selv og har humor i snapdagen ( Hennes mann Grim er å anbefale), er hun og Yummymummy (Veronica tidligere bandit) jeg følger på sosiale medier. De andre gir meg absolutt ingenting lengre, føler alle slike kontoer har tapt seg. Det blir for mye politisk rett å slett!

Enig! Thea B og Grim er fantastisk morsom, men resten er lite spennende å følge med på. Var bedre før! Hadde vært fint om det gikk an å hoppe over personen med et trykk, stress å trykke seg gjennom hundre innlegg før neste person kommer. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Skalperud said:

Enig! Thea B og Grim er fantastisk morsom, men resten er lite spennende å følge med på. Var bedre før! Hadde vært fint om det gikk an å hoppe over personen med et trykk, stress å trykke seg gjennom hundre innlegg før neste person kommer. 

Jeg følger ikke lengre, men ser på insta hvilke dager Grim og Thea er der og ser på de gjennom utforsk på snap istedenfor å følge.😄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Linye skrev:

Jeg følger ikke lengre, men ser på insta hvilke dager Grim og Thea er der og ser på de gjennom utforsk på snap istedenfor å følge.😄

Lurt! Må gjøres fra nå av 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er hun som snapper i dag? Antar det er en gjest, men ingen intro eller noe tema å snakke om. Vennskapsdagen i går var forøvrig ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler også de har gått litt bort i fra konseptet ufiltrerte mammaer.. spesielt med hun Heidi som har 7 unger. Jeg liker henne godt, men det er veldig perfekt og IG vennlig.. perfekt hjem, perfekt interiør, lykkelige dager osv.  noe som jeg trodde var det mammabanden skulle være motvekt til? Vise virkeligheten 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Skalperud skrev:

Føler også de har gått litt bort i fra konseptet ufiltrerte mammaer.. spesielt med hun Heidi som har 7 unger. Jeg liker henne godt, men det er veldig perfekt og IG vennlig.. perfekt hjem, perfekt interiør, lykkelige dager osv.  noe som jeg trodde var det mammabanden skulle være motvekt til? Vise virkeligheten 

En av de store grunnene til at jeg ikke orket å følge mer. Det der sukkersøte klisset av en perfekt hverdag orker jeg virkelig ikke se 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
30 minutter siden, Frklille skrev:

Er hun Maiken alenemamma eller er hun sammen med kjæresten sin enda?

Det lurer jeg også på!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, muffins81 skrev:

Det lurer jeg også på!

Og jeg! Men mtp at sønnen egentlig er bonussønnen og de tydeligvis fortsatt bor sammen, så tyder jo det på at hun fortsatt er gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
På 26.8.2020 den 19.49, Proktor skrev:

Og jeg! Men mtp at sønnen egentlig er bonussønnen og de tydeligvis fortsatt bor sammen, så tyder jo det på at hun fortsatt er gift.

Hun hadde en presentasjon her for en stund siden der hun sa hun var gift. Syns ikke hun deler så mye lenger egentlig... alt er veldig privat liksom! Hun never aldri at at sønnen er bonussønn. For oss som har fulgt lenge vet jo dette, men nye følgere vil jo kanskje synes det er rart ar en dame på 30 år har en sønn på videregående? Å hvorfor presenterer hun ikke kona si? Alle de andre presenterer mennene sine ved navn, men ikke hun. Blir veldig unaturlig egentlig. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fullrulle skrev:

Hun hadde en presentasjon her for en stund siden der hun sa hun var gift. Syns ikke hun deler så mye lenger egentlig... alt er veldig privat liksom! Hun never aldri at at sønnen er bonussønn. For oss som har fulgt lenge vet jo dette, men nye følgere vil jo kanskje synes det er rart ar en dame på 30 år har en sønn på videregående? Å hvorfor presenterer hun ikke kona si? Alle de andre presenterer mennene sine ved navn, men ikke hun. Blir veldig unaturlig egentlig. 

Kanskje kona ikke har lyst å være offentlig på snap? Ikke alle som har det! 
Yummymummy for eksempel som tidligere var med i mammabanden, viser aldri mannen sin, og hadde man ikke vist at hu hadde en mann hadde man ikke skjønt det. Men han vil ikke være offentlig, derfor respekterer hun det og viser han aldri. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Fullrulle skrev:

Synes å huske at Maiken for ei god stund siden sa at kona hennes ikke ville være en del av Mammabanden/foreldrebanden og dermed heller ikke eksponeres når Maiken har snapdager. Har sett noen korte sekvenser med henne, men det er ei stund siden nå. Synes det er helt kurant å ikke ville være endel av en så stor offentlig kanal, og jeg synes det er flott at det blir respektert. 

Som nevnt av en annen så er det akkurat det samme med yummimummy/Veronica Simone sin mann, han tror jeg aldri har blitt avbildet/filmet da han ikke vil eksponeres. 

Synes det er synd at det skal spekuleres i skilsmisse og brudd bare pga noen ikke vil være synlig i sosiale medier 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Fullrulle skrev:

Jeg gjestesnapper på flere forskjellige kontoer, legger aldri ut bilder eller oppgir navnene på mannen og barna mine. Det er jeg som snapper, ikke familien min. I presentasjonen min forteller jeg at jeg er gift og har 3 barn. Å det er all info som kommer om de.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, WhiteSwan skrev:

Kjenner en som har møtt Luna og hun er visst veldig frekk. Uff.. 

Dette er så teit å skrive, ser du det ikke selv? 😅 «kjenner en som har møtt», møte henne selv først, før man skriver sånt på forum, kanskje..

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 5.9.2020 den 21.36, WhiteSwan skrev:

Kjenner en som har møtt Luna og hun er visst veldig frekk. Uff.. 

Sikkert mange som seier det same om deg.

Har møtt Luna eit par gongar, virkar veldig koselig. Spørs vell settingen når ein treff folk, ikkje alle som kan vere glad og imøtekommende kvart einaste sekund.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Er ikke Silje aka Fønhuset gift/sammen men faren til tvillingene lenger? Tenkte på det i dag, at jeg ikke har sett noe til han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, KAMLMI skrev:

Er ikke Silje aka Fønhuset gift/sammen men faren til tvillingene lenger? Tenkte på det i dag, at jeg ikke har sett noe til han. 

Nei, de har gått ifra hverandre, hun fortalte det en gang for noen måneder siden tror jeg det var.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Zokutine skrev:

Nei, de har gått ifra hverandre, hun fortalte det en gang for noen måneder siden tror jeg det var.  

Takk for svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...