Rosa Sitron Skrevet 21. desember 2020 #281 Del Skrevet 21. desember 2020 25 minutter siden, Andromeda said: JA, ikkesant. Det er kjempefint at de ønsker mer mangfold i banden, men det kan jo være greit å rekruttere noen som har noe å komme med 🙂 Men men, skal ikke dømme henne nord og ned, det kan jo hende hun har noen spennende temaer på lager etterhvert. Vi får følge med 😄 Ja, kan jo være hun er veldig interessant videre. Og for all del, jeg er ikke den som noen ønsker å følge 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rot Skrevet 21. desember 2020 #282 Del Skrevet 21. desember 2020 Eg tykte ho var bra! Likte boktipsa og er veldig glad for at ho er blitt fast så vi kan få enda fleire tips. Vi får gi ho ein sjanse 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andromeda Skrevet 21. desember 2020 #283 Del Skrevet 21. desember 2020 Rot skrev (2 timer siden): Eg tykte ho var bra! Likte boktipsa og er veldig glad for at ho er blitt fast så vi kan få enda fleire tips. Vi får gi ho ein sjanse 😊 Boktips? Når? Var det forrige gang da jeg trykka meg gjennom koffertpakking? 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppa96 Skrevet 22. desember 2020 #284 Del Skrevet 22. desember 2020 Synes de har kommet med kule nye faste jeg! Veldig varierende gjeng:-) Håper bare ikke favorittene mine slutter. Kjent stil at noen slutter når mange nye kommer inn.. Litt enig i at den pakkingen var langdrygt, kanskje nervøs? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rot Skrevet 22. desember 2020 #285 Del Skrevet 22. desember 2020 Andromeda skrev (20 timer siden): Boktips? Når? Var det forrige gang da jeg trykka meg gjennom koffertpakking? 😂 Ja, det var under pakkinga 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andromeda Skrevet 11. januar 2021 #286 Del Skrevet 11. januar 2021 Der røyk Maiken også ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VildeS Skrevet 11. januar 2021 #287 Del Skrevet 11. januar 2021 Da slutta Maiken også. Jeg har fulgt mammabanden fra de var ganske nyoppstartet, og likte kanalen godt da. Dette er sikkert lite politisk korrekt å si, men jeg syns kanalen har blitt dårligere dess mer politisk korrekte de har blitt. Det er jo mange nye nå, men ingen som har skikkelig fenget meg. Men jeg følger en stund til, så håper det blir en positiv utvikling. Må bare si at jeg skjønner godt at folk slutter underveis altså, det tar sikkert mye tid å drive en kanal. Og snappe en gang i uka er nok moro en stund, men i flere år så skjønner jeg at man kan bli lei eller ikke ha tid. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 11. januar 2021 #288 Del Skrevet 11. januar 2021 7 minutter siden, Andromeda said: Der røyk Maiken også ja. 6 minutter siden, VildeS said: Da slutta Maiken også. Jeg har fulgt mammabanden fra de var ganske nyoppstartet, og likte kanalen godt da. Dette er sikkert lite politisk korrekt å si, men jeg syns kanalen har blitt dårligere dess mer politisk korrekte de har blitt. Det er jo mange nye nå, men ingen som har skikkelig fenget meg. Men jeg følger en stund til, så håper det blir en positiv utvikling. Må bare si at jeg skjønner godt at folk slutter underveis altså, det tar sikkert mye tid å drive en kanal. Og snappe en gang i uka er nok moro en stund, men i flere år så skjønner jeg at man kan bli lei eller ikke ha tid. Hva var begrunnelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetusa Skrevet 11. januar 2021 #289 Del Skrevet 11. januar 2021 4 hours ago, VildeS said: Da slutta Maiken også. Jeg har fulgt mammabanden fra de var ganske nyoppstartet, og likte kanalen godt da. Dette er sikkert lite politisk korrekt å si, men jeg syns kanalen har blitt dårligere dess mer politisk korrekte de har blitt. Det er jo mange nye nå, men ingen som har skikkelig fenget meg. Men jeg følger en stund til, så håper det blir en positiv utvikling. Må bare si at jeg skjønner godt at folk slutter underveis altså, det tar sikkert mye tid å drive en kanal. Og snappe en gang i uka er nok moro en stund, men i flere år så skjønner jeg at man kan bli lei eller ikke ha tid. Er så enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetusa Skrevet 11. januar 2021 #290 Del Skrevet 11. januar 2021 4 hours ago, Rosa Sitron said: Hva var begrunnelsen? Har ikke fått med meg at hun la frem noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anquor Skrevet 11. januar 2021 #291 Del Skrevet 11. januar 2021 Det blir et tap å miste Maiken, liker henne så godt. Hun virker så ekte, og lite tilgjort. Og selv om hun ikke har kommet med noen spesifikk grunn som jeg har fått med meg ennå. Så kan jeg skjønne at når så mange forsvinner fra gruppa så blir det ikke det samme lenger. Jeg føler de har tapt seg mye, at de har tatt inn dårligere kandidater fordi de skal fylle viktigere kriterier enn å være en god snapper. Flott med mangfold, men da må de også være fengende å følge med på. Jeg liker å følge med på de som jeg kjenner meg igjen i. Akkurat nå så er det ikke noen igjen jeg føler treffer meg. Alt for mange nye og føler den vennegjengen som en gang var, er borte. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 12. januar 2021 #292 Del Skrevet 12. januar 2021 7 hours ago, Huttetusa said: Har ikke fått med meg at hun la frem noen? Ok, synd å miste henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetusa Skrevet 12. januar 2021 #293 Del Skrevet 12. januar 2021 6 hours ago, Rosa Sitron said: Ok, synd å miste henne. Ja det syns jeg og! Men etter 3år med snapping forstår jeg dem går lei! Og det er jo langt i fra de samme som er med nå som når hun startet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 12. januar 2021 #294 Del Skrevet 12. januar 2021 14 minutter siden, Huttetusa said: Ja det syns jeg og! Men etter 3år med snapping forstår jeg dem går lei! Og det er jo langt i fra de samme som er med nå som når hun startet Ja, og det er en ting å snappe om barnelivet når de er små. Nå når de er (litt) større er det mer personlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppa96 Skrevet 12. januar 2021 #295 Del Skrevet 12. januar 2021 Forstår Maiken UTROLIG godt jeg. Å snappe i 3år er LENGE i en kanal som har fokus på Instagram,facebook, podcast OG snap. blir trist å miste henne, men forstår hun veldig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 12. januar 2021 #296 Del Skrevet 12. januar 2021 Og der forsvinner Luna også. Selv om det ikke merkes så godt🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetusa Skrevet 12. januar 2021 #297 Del Skrevet 12. januar 2021 31 minutter siden, Birdo said: Og der forsvinner Luna også. Selv om det ikke merkes så godt🙈 Å nei skal hun og gi seg? Hun er jo hjernen bak det hele jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boblerone Skrevet 12. januar 2021 #298 Del Skrevet 12. januar 2021 Jeg synes det er så trist at Julie sluttet. Hun var en favoritt! Synes ellers det er flott at de har tatt inn nye personer med ulike bakgrunner. Flott med mangfold! Er ikke alle jeg synes er like spennende selvfølgelig, men de tar ansvar og det er bra! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppa96 Skrevet 13. januar 2021 #299 Del Skrevet 13. januar 2021 Birdo skrev (15 timer siden): Og der forsvinner Luna også. Selv om det ikke merkes så godt🙈 Hun forsvinner kun fra snapchat som jeg forsto det? Skal fremdeles være med som medlem. Synes Luna er god jeg ☺️ Veldig god humor. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariiihøna Skrevet 13. januar 2021 #300 Del Skrevet 13. januar 2021 VildeS skrev (På 11.1.2021 den 18.08): Da slutta Maiken også. Jeg har fulgt mammabanden fra de var ganske nyoppstartet, og likte kanalen godt da. Dette er sikkert lite politisk korrekt å si, men jeg syns kanalen har blitt dårligere dess mer politisk korrekte de har blitt. Det er jo mange nye nå, men ingen som har skikkelig fenget meg. Men jeg følger en stund til, så håper det blir en positiv utvikling. Må bare si at jeg skjønner godt at folk slutter underveis altså, det tar sikkert mye tid å drive en kanal. Og snappe en gang i uka er nok moro en stund, men i flere år så skjønner jeg at man kan bli lei eller ikke ha tid. Helt enig, så mange morsomme damer som snappet i starten! Mye tull og fjas, men det var jo nettopp det jeg ønsket meg. Syns de har blitt så sinnsykt politisk korrekt i alle bauer og kanter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå