Gå til innhold

Snus etter operasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Noen her som vet hvor lang tid det må ta etter en operasjon før man kan begynne å snuse igjen? Det er nå 2 uker siden operasjonen og jeg skal på jentetur, holdt meg uten disse 2 ukene men er d farlig om jeg tar et par på jentetur? Finner ingen fasit på nett, bare grunner til hvorfor man må holde seg unna. Håper noen av dere vet, eller har erfaring. Var en neseoperasjon og stingene og alt er tatt og grodd 

Anonymkode: a634d...509

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg hadde bihule operasjon så fikk jeg beskjed om å ikke snuse de tre første dagene. Så her vil jeg tro du er godt innafor til å ta deg en snus eller to.

Anonymkode: b4a7c...c02

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor ikke bruke denne anledningen til å slutte å snuse? Sparer helsen, penger og miljøet

Anonymkode: 2c97b...6e4

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvorfor ikke bruke denne anledningen til å slutte å snuse? Sparer helsen, penger og miljøet

Anonymkode: 2c97b...6e4

Hvorfor ikke bruke denne anledningen til å bry deg om dine egne problemer? Du har sikkert laster i livet ditt som andre synes er rare, men de tenker du vel ikke over.

Du kjører vel el-bil, bruker minst mulig plast, minimalt med vann og tenker nøye over CO2 utslippene hver gang du bestiller årets heisatur til syden hvor du bælmer i deg med øl på stranda mens din bleike hud blir gradvis griserosa.

Nei, klapp igjen og fei for din egen dør du.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor ikke bruke denne anledningen til å bry deg om dine egne problemer? Du har sikkert laster i livet ditt som andre synes er rare, men de tenker du vel ikke over.

Du kjører vel el-bil, bruker minst mulig plast, minimalt med vann og tenker nøye over CO2 utslippene hver gang du bestiller årets heisatur til syden hvor du bælmer i deg med øl på stranda mens din bleike hud blir gradvis griserosa.

Nei, klapp igjen og fei for din egen dør du.

Oi, en kranglefantorang!

• Liker 3
Skrevet

Spørs på operasjonen. 

Mye plastikkirurgi krever at man ikke bruker nikotin tre uker etter inngrepet (og tilsvarende før) fordi det trekker sammen små blodkar ot bidrar dermed til dårligere groforhold og økt fare for nekrose i arrvev. 

Anonymkode: 950e7...c03

Skrevet

Takk for svar:) så også at det kom litt an på inngrep, derfor jeg syntes det var litt vanskelig å vite, men klinikken er ikke åpen på en liten stund så får ikke ringt inn å spurt . Da satser jeg på at jeg er innafor med ca 2,5 uke :) 

Anonymkode: a634d...509

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...