Gå til innhold

Noen som har erfaring med Fatboy Cocksleeve?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du erfaring med denne cocksleeven? Hvilke fordeler synes du at sex med cocksleeve har?

Anonymkode: 40693...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du erfaring med denne cocksleeven? Hvilke fordeler synes du at sex med cocksleeve har?

Anonymkode: 40693...37a

Ja den fyller opp dama hvis hun vil ha en heftigere runde. Anbefales hvis du vil ha 0,5L brusflaske tykkelse på pikken. 

Anonymkode: fef56...3f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja den fyller opp dama hvis hun vil ha en heftigere runde. Anbefales hvis du vil ha 0,5L brusflaske tykkelse på pikken. 

Anonymkode: fef56...3f1

Hvilken av deres modeller har du brukt?

Anonymkode: 40693...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken av deres modeller har du brukt?

Anonymkode: 40693...37a

Den største versjonen. Ikke sportsmodellen som er noe mindre i innvendig lengde og tykkelse. Dama kommer hver gang.

Anonymkode: fef56...3f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den største versjonen. Ikke sportsmodellen som er noe mindre i innvendig lengde og tykkelse. Dama kommer hver gang.

Anonymkode: fef56...3f1

Ved bare piv?

Anonymkode: 40693...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2019 den 15.56, AnonymBruker skrev:

Ved bare piv?

Anonymkode: 40693...37a

Ja med bare piv. Trykker bedre mot g pungtet.

Anonymkode: fef56...3f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja med bare piv. Trykker bedre mot g pungtet.

Anonymkode: fef56...3f1

Da må det være en bra investering. Sammen med en kraftig vibrator så må jo hun være i himmelen?

Anonymkode: 40693...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Fungerer denne som en kondom? Altså, samme effekt med tanke på nedsatt følelse?

Anonymkode: 6a8c9...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fungerer denne som en kondom? Altså, samme effekt med tanke på nedsatt følelse?

Anonymkode: 6a8c9...5f3

Og kan han komme inni den? Får han dårlig følelse/ikke like mye utbytte av sex med en slik på? 

Anonymkode: 322ca...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og kan han komme inni den? Får han dårlig følelse/ikke like mye utbytte av sex med en slik på? 

Anonymkode: 322ca...e9f

Jeg antar det er snakk om nedsatt følelse. Jeg får såpass nedsatt følelse av kondom, at jeg mister ereksjon. Antar vel at det blir enda mer nedsatt følelse i en slik sleeve? 

Anonymkode: 6a8c9...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg antar det er snakk om nedsatt følelse. Jeg får såpass nedsatt følelse av kondom, at jeg mister ereksjon. Antar vel at det blir enda mer nedsatt følelse i en slik sleeve? 

Anonymkode: 6a8c9...5f3

Er det bedre for dama med en slik? Som en dildo? Dette er vel noe menn ikke ønsker å ha på seg da, hvis nedsatt følelse? 

Anonymkode: 322ca...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en og det var gøy.
Overrasket over hvor godt grep den hadde på meg når ikke det er noe stroppesystem. Trodde den skulle falle av dersom jeg ble slapp. 

Men hele greia er at den er langt mer fleksibel enn jeg trodde og du kan vrenge hele tingen, som når du tar på en lang sokk. Når du starter med at penishodet kommer helt innerst og bare ruller den langs skaftet, så blir det helt lufttett.

Jeg hadde på mens jeg masserte beina hennes og hun satt med iPad og glass iskald hvitvin. Så jeg var slaven med absurd stor penis og hun var herskerinnen som ble vartet opp og vekslet mellom å nippe til vinen, sitte på iPad og nyte synet av meg mens jeg jobbet.
Etter sex'en så var det litt svie etterpå. Vi vasket den først, men kanskje vi skulle gjort det bedre. Det var en billigvariant, så kanskje vi skulle hatt en dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det var nedsatt følelse når jeg peiset på. Det var bedre grep rundt staken enn noen hånd kan klare, og du har vakuumet som trekker i deg i tillegg. Klart du ikke er berøringsfølsom på hodet, men det er da heller ikke poenget.
Jeg tror jeg var så langt inne i det mentalt at hun kunne edge't meg til å komme med helt vanlig penis-kos. Ihvertfall så langt at det bare vil være 20 sekunder handjob om å gjøre.

Den var lett å rengjøre etterpå siden hele saken vrenges som en sokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan dere ikke bare gro en større penis?

Anonymkode: 0b712...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bedre for dama med en slik? Som en dildo? Dette er vel noe menn ikke ønsker å ha på seg da, hvis nedsatt følelse? 

Anonymkode: 322ca...e9f

Nedsatt følelse er vel greit om du kommer for tidlig, eller bare vil forlenge sexen. 

Anonymkode: 6a8c9...5f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere ikke bare gro en større penis?

Anonymkode: 0b712...009

Den er stor nok, men en slik sleeve er ment for leketøy og fantasi. Forandring fryder, vet du. 

Anonymkode: 6a8c9...5f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, MuffinStud skrev:

Jeg synes ikke det var nedsatt følelse når jeg peiset på. Det var bedre grep rundt staken enn noen hånd kan klare, og du har vakuumet som trekker i deg i tillegg. Klart du ikke er berøringsfølsom på hodet, men det er da heller ikke poenget.
Jeg tror jeg var så langt inne i det mentalt at hun kunne edge't meg til å komme med helt vanlig penis-kos. Ihvertfall så langt at det bare vil være 20 sekunder handjob om å gjøre.

Den var lett å rengjøre etterpå siden hele saken vrenges som en sokk.

Hvilken type var dette?

Anonymkode: 6a8c9...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den finnes i flere størrelser. Bruker selv en stor med tykk vegg. Hun liker det og jeg liker at hun liker det. 

Fin din modell, din farge. 

Kan anbefales.

Anonymkode: 40693...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvilken type var dette?

Anonymkode: 6a8c9...5f3

Kjøpte på kondomeriet. Kastet esken, og jeg husker ikke om den hadde noe navn. Den så stiv ut i esken, så jeg ble overrasket over hvor flex den var. Har ikke noe merke og kostet bare et par hundrelapper. Tipper du finner den fort hvis du stopper innom kondomeriet.

Har ikke noen merker såvidt jeg kan se (kikket nå), så det er vel ikke noe "berømt" merke. Kom i tre størrelser. Vi tok den største. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden virker da som et direkte salgsfremstøt. Skulle ikke forundre meg om samme person har skrevet flesteparten av innleggene, bare fra forskjellige IP adresser......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...