Gå til innhold

Hvor mye kjenner dere damer av pikken når dere har sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at dere kjenner hele penisen eller mest i yttre del av vaginaen osv? Kan dere merke godt om den er stor, liten, hard, medium hard osv? Bare nyskjerrig siden ekspertene sier at vagina er lite følsom i forhold til penis. Er jo klitoris som er kvinnens "penis". Er det mere følelsen av å bli pult som er opphissende eller får dere faktigst ren nytelse av piv. Regner med det er individuelle forskjeller, men hadde vært greit å høre deres synspungt om det.  Vanskelig å vite hvordan det føles når man ikke selv har en vagina.😅

Anonymkode: 1a600...12f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig individuelt. En del blir også mindre følsomme etter fødsler. For min del kjenner jeg veldig masse. Mer enn ved stimulering av klitoris.

Anonymkode: 59dab...61e

• Liker 1
Skrevet

En klitoris er ikke en penis. Slutt med det tullet der! 

Anonymkode: 3e32e...aad

• Liker 8
Skrevet

Kjenner min partner godt, elsker at han bunner meg. Min eks var mindre og han kjente jeg mindre av.

Anonymkode: 8240e...f71

• Liker 3
Skrevet

Men du har jo et rompehull?

Anonymkode: 4e6c2...6c3

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var derfor jeg skrev i anførselstegn hvis du ikke skjønte hva jeg mente. Poenget er at det er mye mere nerver på klitoris enn i vagina siden det er en fødselskanal.

• Liker 6
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

«Begge kjønn begynner livet som jenter i det tidlige fosterstadiet. Først når fostret er om lag tolv uker gammelt, har det utviklet en penis hvis det er en gutt. Derfor har du – uansett om du er hannkjønn eller hunkjønn – hatt en klitoris.» https://illvit.no/mennesket/sex/12-fakta-om-klitoris

Anonymkode: fc379...82e

• Liker 17
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Kan dere merke godt om den er stor, liten, hard, medium hard osv?

Absolutt. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det sånn at dere kjenner hele penisen eller mest i yttre del av vaginaen osv? Kan dere merke godt om den er stor, liten, hard, medium hard osv? Bare nyskjerrig siden ekspertene sier at vagina er lite følsom i forhold til penis. Er jo klitoris som er kvinnens "penis". Er det mere følelsen av å bli pult som er opphissende eller får dere faktigst ren nytelse av piv. Regner med det er individuelle forskjeller, men hadde vært greit å høre deres synspungt om det.  Vanskelig å vite hvordan det føles når man ikke selv har en vagina.😅

Tror dette er veldig individuelt. 

Jeg kjenner mest helt ytterst, området som ligger mellom 0-2 cm inn. 

Kan jo kjenne hele lengden innover, men ... vanskelig å forklare, kjenner ikke kjempe godt, men merker at noe er der 😅 kanskje det kan sammenlignes med ei «doven» hånd. Om man sover litt feil, og hånda ikke får nok blod, vil den «sovne» og man mister mye av følelsen i den. Du kan enda kjenner at noe er borti deg, men du hadde ikke klart å kjent det skikkelig. Men da et barn skal få plass og kunne komme ut tror jeg at jeg er glad at det ikke er mange nerver innvendig. God hvor smertefullt det kunne vært om man hadde mange nerver i kanalen 😵

Kan jeg merke forskjell på tykkelsen. Ja og nei. Jeg merker det mest i «ringen» i åpningen, da den strekkes, og det ikke er særlig behagelig. Gi meg 10-12 cm omkrets 👌🏻 Men vil jo kunne på en måte merke tykkelsen lengre innover også, men samtidig så er det en del plass, svamplegmer som ligger i folder, som vil holde seg fint rundt penis i de fleste størrelser. Vil merke det generelt, men for det meste i ytterkanten. 

Lengden merker man fort da «bunning» er grusomt! 😵😵 

Nå vet jeg at g-punktet ikke eksisterer i den forstand «vi» alltid har trodd. Men harde støt i dette «punktet» gir nytelse. Dette punktet skal være koblet til klitoris organet (som er ganske enormt under huden), og ja, det er nytelse i g-punktet. 

Og som du sier, for min del, så er det en del nytelse i bare å være intim med mannen. Mental nytelse kanskje 😅

Endret av Ariana807
  • Liker 14
Skrevet

Kjenner den hele veien innover, det er jo bare å «gripe tak i den» med fitta. Men kjenner det best i bunnen. Poke poke poke.

Anonymkode: a3cf8...716

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Ariana807 skrev:

Men harde støt i dette «punktet» gir nytelse.

Jeg liker det ikke. Vil heller bli bunnet enn å bli gpunktet.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker det ikke. Vil heller bli bunnet enn å bli gpunktet.

Mens jeg synes bunning er grusomt 😂 vi er alle forskjellige 😊😊

Klarer faktisk ikke puste om g-punktet treffes riktig, med riktig trykk og styrke 😄

• Liker 6
Skrevet

Jeg kjenner den, men det er ikke noe spennende. Eneste gangen kuk er gøy er hvis den brukes i kombinasjon med klittstimulering. 

Anonymkode: e5c70...349

• Liker 7
Skrevet

G punktet finnes ikke. Det viser en ny stor studie.

Skrevet
8 minutter siden, OPIgirl skrev:

G punktet finnes ikke. Det viser en ny stor studie.

Det er nå i alle fall noen greier der inne, som noen liker og andre misliker å bli stimulert på. Er det ikke noen slags kjertler i forbindelse med urinrøret da?

• Liker 9
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nå i alle fall noen greier der inne, som noen liker og andre misliker å bli stimulert på. Er det ikke noen slags kjertler i forbindelse med urinrøret da?

De har obdusert en del kvinner, og de finner  ikke noe som helst i dette punktet som kan forklare nytelsen man opplever. Men som du skriver, det er noe der 🙌🏻 De kan forske og skrive hva de vil, det endrer ikke på det mange mange kvinner kjenner på nesten det samme punktet :) 

Teorien de har er at det er noen never som finnes i dette punktet som er koblet til klitoris, og man opplever nytelse egentlig i den underliggende delen av klitoris og ikke noen kjertel eller svamplegmet eller noe i dette punktet :) 

Bare fordi noen har funnet ut av at det ikke er som vi trodde, betyr jo ikke at punktet har endret navn. G-punktet eksisterer jo sån eg egentlig, bare ikke slik vi en gang trodde en gang i tiden. Og det er allment forstått hvor på kroppen man snakker om når vi sier «g-punktet» :) 

Men er mange som sier «det eksisterer ikke» (med en «jeg er smart og du er dum» tone) :) 

Endret av Ariana807
  • Liker 6
Skrevet

Ja vi kjenner den veldig godt. Altså, om det er en mikropenis kjenner man ingenting, men gjennomsnittlig og stor kjenner vi. Hadde sex med en som hadde veldig tykk og det var både på grensen til vondt og samtidig digg. Ja det er følelsen av å bli pult som er opphissende for meg 

Anonymkode: e5696...903

• Liker 6
Skrevet
34 minutter siden, Ariana807 skrev:

Mens jeg synes bunning er grusomt 😂 vi er alle forskjellige 😊😊

Det synes jeg også, spiralen stikker noe jævelig😂

Skrevet

Jeg elsker å bli penetrert. Kjenner pikken massere meg innvendig, og ikke minst g-punktet. Jeg får enklest g-punktsorgasmer. 

Kjenner best en tykk og hard pikk, og det jeg foretrekker. Den største jeg har hatt var ekstremt stor, men den ble på en måte aldri hard, den var mer soft. Så jeg kjente faktisk ikke så mye til den. 
Så det er uansett viktigere med en HARD pikk enn en stor pikk. 

Men ja, elsker å bli knullet! 

Anonymkode: 101b7...23b

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja vi kjenner den veldig godt. Altså, om det er en mikropenis kjenner man ingenting, men gjennomsnittlig og stor kjenner vi. Hadde sex med en som hadde veldig tykk og det var både på grensen til vondt og samtidig digg. Ja det er følelsen av å bli pult som er opphissende for meg 

Anonymkode: e5696...903

Signeres   +  at han roterer litt med hoftene, ikke bare samme vinkel og tempo hele tiden. Gjerne at den er litt "ruglete", og har et skikkelig ollon (type sopp) som kjennes ordentlig.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...