Gå til innhold

Hvor mye kjenner dere damer av pikken når dere har sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Ariana807 skrev:

Mens jeg synes bunning er grusomt 😂 vi er alle forskjellige 😊😊

Klarer faktisk ikke puste om g-punktet treffes riktig, med riktig trykk og styrke 😄

Høres ut som livmoren.

Anonymkode: b0298...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som livmoren.

Anonymkode: b0298...f45

Hva høres ut som livmoren?

At jeg ikke får puste? Ja nå sitter ikke livmoren kun 1-2 cm inn i åpningen opp mot navlen da, så tviler sterkt på det 😅

*Det er en god -dette kjennes så utrolig godt at jeg ikke en gang klarer å puste - ting altså. Veldig positivt

Endret av Ariana807
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, bullehurk skrev:

Signeres   +  at han roterer litt med hoftene, ikke bare samme vinkel og tempo hele tiden. Gjerne at den er litt "ruglete", og har et skikkelig ollon (type sopp) som kjennes ordentlig.

Penishodet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner den både i åpningen og hele veien inn. Vagina er ikke så ufølsom at du ikke kjenner noe. Kjenner også veldig godt om den er stor eller liten, og om den er hard eller litt slappere. Kan føle nytelse av det med noen menn, men ikke så mye med andre. Aner ikke hvorfor, og har ikke bare med størrelse å gjøre. Det er bare de veldig små jeg ikke kan kjenne noe av. Og ja, det er jo også opphissende det å bli pult i seg selv. 

Anonymkode: aef6a...1ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ariana807 skrev:

Tror dette er veldig individuelt. 

Jeg kjenner mest helt ytterst, området som ligger mellom 0-2 cm inn. 

Kan jo kjenne hele lengden innover, men ... vanskelig å forklare, kjenner ikke kjempe godt, men merker at noe er der 😅 kanskje det kan sammenlignes med ei «doven» hånd. Om man sover litt feil, og hånda ikke får nok blod, vil den «sovne» og man mister mye av følelsen i den. Du kan enda kjenner at noe er borti deg, men du hadde ikke klart å kjent det skikkelig. Men da et barn skal få plass og kunne komme ut tror jeg at jeg er glad at det ikke er mange nerver innvendig. God hvor smertefullt det kunne vært om man hadde mange nerver i kanalen 😵

Kan jeg merke forskjell på tykkelsen. Ja og nei. Jeg merker det mest i «ringen» i åpningen, da den strekkes, og det ikke er særlig behagelig. Gi meg 10-12 cm omkrets 👌🏻 Men vil jo kunne på en måte merke tykkelsen lengre innover også, men samtidig så er det en del plass, svamplegmer som ligger i folder, som vil holde seg fint rundt penis i de fleste størrelser. Vil merke det generelt, men for det meste i ytterkanten. 

Lengden merker man fort da «bunning» er grusomt! 😵😵 

Nå vet jeg at g-punktet ikke eksisterer i den forstand «vi» alltid har trodd. Men harde støt i dette «punktet» gir nytelse. Dette punktet skal være koblet til klitoris organet (som er ganske enormt under huden), og ja, det er nytelse i g-punktet. 

Og som du sier, for min del, så er det en del nytelse i bare å være intim med mannen. Mental nytelse kanskje 😅

Bra skrevet 😃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner godt min elsker. Han har stor og tykk penis 

Anonymkode: 65be0...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ariana807 skrev:

Tror dette er veldig individuelt. 

Jeg kjenner mest helt ytterst, området som ligger mellom 0-2 cm inn. 

Kan jo kjenne hele lengden innover, men ... vanskelig å forklare, kjenner ikke kjempe godt, men merker at noe er der 😅 kanskje det kan sammenlignes med ei «doven» hånd. Om man sover litt feil, og hånda ikke får nok blod, vil den «sovne» og man mister mye av følelsen i den. Du kan enda kjenner at noe er borti deg, men du hadde ikke klart å kjent det skikkelig. Men da et barn skal få plass og kunne komme ut tror jeg at jeg er glad at det ikke er mange nerver innvendig. God hvor smertefullt det kunne vært om man hadde mange nerver i kanalen 😵

Kan jeg merke forskjell på tykkelsen. Ja og nei. Jeg merker det mest i «ringen» i åpningen, da den strekkes, og det ikke er særlig behagelig. Gi meg 10-12 cm omkrets 👌🏻 Men vil jo kunne på en måte merke tykkelsen lengre innover også, men samtidig så er det en del plass, svamplegmer som ligger i folder, som vil holde seg fint rundt penis i de fleste størrelser. Vil merke det generelt, men for det meste i ytterkanten. 

Lengden merker man fort da «bunning» er grusomt! 😵😵 

Nå vet jeg at g-punktet ikke eksisterer i den forstand «vi» alltid har trodd. Men harde støt i dette «punktet» gir nytelse. Dette punktet skal være koblet til klitoris organet (som er ganske enormt under huden), og ja, det er nytelse i g-punktet. 

Og som du sier, for min del, så er det en del nytelse i bare å være intim med mannen. Mental nytelse kanskje 😅

10-12 cm i omkrets? Har du vaginisme eller noe sånt? Høres veldig lite ut...

Anonymkode: 36873...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

10-12 cm i omkrets? Har du vaginisme eller noe sånt? Høres veldig lite ut...

Anonymkode: 36873...18f

Nei har ikke vaginisme. Hvorfor er det slik at man må ha en eller annen sykdom når man vet hva man liker og foretrekker? Jeg har vært med menn som er tykkere, og da er det alltid litt «auch» med en gang penetrering skjer. Kvinners underliv vil tilpasse seg en mann, har man en større mann, som man har regelmessig sex med så vil man tilpasse seg den størrelsen. (Har ikke hatt samme partner lenge nok til at jeg har tilpasset meg skikkelig, og unngått dette). Akkurat nå er jeg singel, og er på «null-punktet» mitt for hva jeg liker, og det er rundt 10-12 cm omkrets.

Men lever vi faktisk i den verden der man ikke får lov til å ha en preferanse for noe litt mindre enn de 20++cm alle tror vi kvinner liker? 

Og i den store verdens undersøkelsen så var 11,66cm gjennomsnitts omkrets, så jeg har et ønske om en helt gjennomsnittlig penis.

Endret av Ariana807
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest følsom ytterst og i bunn. Kan likevel godt kjenne hele om mannen knuller rolig. Meter pr sekund bør helst ikke kjøres for tidlig eller konstant. Da føler jeg meg mest ristet eller at fitten blir banket. Det er ikke noe særlig. Kan gjerne avslutte slik. 

Ofte overrasket over hvor lite av en dildo jeg egentlig trenger når jeg onanerer, med mindre det er punktet i bunnen jeg vil stimulere. 

Selv om jeg er kåt i utgangspunktet ødelegger mannen mye for min nytelse dersom han trenger for fort inn. Å dvele litt mot/i åpningen er det som vekker alle mine sansenerver i vagina. De er ikke nødvendigvis helt våken selv om jeg er veldig kåt. Trenger ikke mange sekunder erting mot åpning for å vekke alt, men rett inn gjør at jeg blir mindre følsom hele samleiet. Isåfall er det stort sett bare punktet i bunn som virkelig virker, sant indirekte stimuli av klitoris. Resten vekkes rett og slett ikke om han er for brå rett inn. Resten slukkes også igjen dersom han husker det med åpningen men peiser fort på med en gang han er inne. 

 

Anonymkode: 64e1d...cb7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som føler det varierer fra gang til gang eller hvor i syklusen man er? Enkelte ganger kjennes det ut som jeg er kjempetrang der nede og jeg kjenner hver minste millimeter av penisen hans. Andre ganger føler jeg meg som ei bøtte med lunkent vann. 🙁

Anonymkode: 6060a...3d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen andre som føler det varierer fra gang til gang eller hvor i syklusen man er? Enkelte ganger kjennes det ut som jeg er kjempetrang der nede og jeg kjenner hver minste millimeter av penisen hans. Andre ganger føler jeg meg som ei bøtte med lunkent vann. 🙁

Anonymkode: 6060a...3d1

Ja, livmorstappen hever og senker seg i løpet av syklusen, noe jeg desidert kjenner! Noen ganger treffes bunnen etter kun noen cm 😅😬

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Ariana807 skrev:

Nei har ikke vaginisme. Hvorfor er det slik at man må ha en eller annen sykdom når man vet hva man liker og foretrekker? Jeg har vært med menn som er tykkere, og da er det alltid litt «auch» med en gang penetrering skjer. Kvinners underliv vil tilpasse seg en mann, har man en større mann, som man har regelmessig sex med så vil man tilpasse seg den størrelsen. (Har ikke hatt samme partner lenge nok til at jeg har tilpasset meg skikkelig, og unngått dette). Akkurat nå er jeg singel, og er på «null-punktet» mitt for hva jeg liker, og det er rundt 10-12 cm omkrets.

Men lever vi faktisk i den verden der man ikke får lov til å ha en preferanse for noe litt mindre enn de 20++cm alle tror vi kvinner liker? 

Og i den store verdens undersøkelsen så var 11,66cm gjennomsnitts omkrets, så jeg har et ønske om en helt gjennomsnittlig penis.

10-12 cm omkrets er abnormalt på voksne menn ferdig med puberteten. Gjennomsnittet er i realiteten noe tykkere enn som så, men for å berolige menn som ikke helt når opp til idealet så har dem publisert et tall fra svært dårlig forskning. Er du klar over hvor tynt 12 cm omkrets er eller? Det er komisk tynt! 

Anonymkode: 36873...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

10-12 cm omkrets er abnormalt på voksne menn ferdig med puberteten. Gjennomsnittet er i realiteten noe tykkere enn som så, men for å berolige menn som ikke helt når opp til idealet så har dem publisert et tall fra svært dårlig forskning. Er du klar over hvor tynt 12 cm omkrets er eller? Det er komisk tynt! 

Anonymkode: 36873...18f

Jeg er fullstendig klar over hvor mye 12 cm omkrets er, ellers hadde jeg ikke hatt det som min preferanse :vetikke:

Du får kalle det komisk tynt, det er nå det jeg liker. Så om 12 cm ikke er ditt ideal, så er det mitt, håper menn er klar over at vi kvinner har ulike ideal størrelser :) 

Dette gjennomsnittet på 11,66cm basert på undersøkelser av 15000 menn i verden. Kanskje gjennomsnittet i Norge er litt større, men statistikk lyver ikke :) 

Men nå sporer vi av her, denne tråden er ikke en diskusjon om penisstørrelse. Det får vi ta i en av de mangfoldig mange andre trådene som finnes her på kg. Jeg har sagt min mening før, får høre at jeg lyver, jeg gjentar min mening, og får høre jeg da har en sykdom... 

Les ordene jeg skriver og tro at jeg vet hva jeg liker og mener. 

Endret av Ariana807
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ariana807 skrev:

Jeg er fullstendig klar over hvor mye 12 cm omkrets er, ellers hadde jeg ikke hatt det som min preferanse :vetikke:

Du får kalle det komisk tynt, det er nå det jeg liker. Så om 12 cm ikke er ditt ideal, så er det mitt, håper menn også er klar over at vi kvinner har ulike ideal størrelser :) 

Dette gjennomsnittet på 11,66cm basert på undersøkelser av 15000 menn i verden. Kanskje gjennomsnittet i Norge er litt større, men statistikk lyver ikke :) 

Tallet som du (og media vel og merke!) opererer med er tatt ut fra en såkalt meta-analyse fra andre undersøkelser, hvor de fleste ikke en gang målte omkrets. Så kan du stille spørsmål ved kvaliteten til de faktiske penismålingene, om målingen ble gjort i fullstendig erigert tilstand for eksempel. 

Helt ærlig, av alle mennene du har vært med så vil du påstå at 10-12 cm omkrets er normalt? 

Anonymkode: 36873...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er mest følsom ytterst og i bunn. Kan likevel godt kjenne hele om mannen knuller rolig. Meter pr sekund bør helst ikke kjøres for tidlig eller konstant. Da føler jeg meg mest ristet eller at fitten blir banket. Det er ikke noe særlig. Kan gjerne avslutte slik. 

Ofte overrasket over hvor lite av en dildo jeg egentlig trenger når jeg onanerer, med mindre det er punktet i bunnen jeg vil stimulere. 

Selv om jeg er kåt i utgangspunktet ødelegger mannen mye for min nytelse dersom han trenger for fort inn. Å dvele litt mot/i åpningen er det som vekker alle mine sansenerver i vagina. De er ikke nødvendigvis helt våken selv om jeg er veldig kåt. Trenger ikke mange sekunder erting mot åpning for å vekke alt, men rett inn gjør at jeg blir mindre følsom hele samleiet. Isåfall er det stort sett bare punktet i bunn som virkelig virker, sant indirekte stimuli av klitoris. Resten vekkes rett og slett ikke om han er for brå rett inn. Resten slukkes også igjen dersom han husker det med åpningen men peiser fort på med en gang han er inne. 

Anonymkode: 64e1d...cb7

Dette skulle vært pensum for alle menn.

8 minutter siden, AnonymBruker said:

(snip)

Helt ærlig, av alle mennene du har vært med så vil du påstå at 10-12 cm omkrets er normalt? 

Anonymkode: 36873...18f

Helt ærlig, hva er greia di? Hvorfor takler du ikke at hun du siterer har sine preferanser? Vet du bedre enn henne hvordan en k*k føles?

Anonymkode: 93e64...178

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette skulle vært pensum for alle menn.

Helt ærlig, hva er greia di? Hvorfor takler du ikke at hun du siterer har sine preferanser? Vet du bedre enn henne hvordan en k*k føles?

Anonymkode: 93e64...178

Syns bare 10-12 cm omkrets høres suspekt ut. Det blir liksom mikropenis å regne, bare for tykkelse. Underutviklet... 

Anonymkode: 36873...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig, av alle mennene du har vært med så vil du påstå at 10-12 cm omkrets er normalt? 

Anonymkode: 36873...18f

Preferanser handler ikke om hva som er normalt, men om hva man foretrekker. Altså hvordan vi selv ville ha skapt en mann hvis vi kunne gjøre det. 

10-12 cm kjennes bedre for noen av oss, da kan vi jobbe mer selv, fremfor å bli strukket ut og ikke klare å bruke musklene. 

Hvis du har tykkere penis enn dette, så finnes det garantert kvinner som liker det også. Så ro deg ned!

Anonymkode: a3cf8...716

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tallet som du (og media vel og merke!) opererer med er tatt ut fra en såkalt meta-analyse fra andre undersøkelser, hvor de fleste ikke en gang målte omkrets. Så kan du stille spørsmål ved kvaliteten til de faktiske penismålingene, om målingen ble gjort i fullstendig erigert tilstand for eksempel. 

Helt ærlig, av alle mennene du har vært med så vil du påstå at 10-12 cm omkrets er normalt? 

Anonymkode: 36873...18f

Noen andre slo meg med å svare her, men jeg også legger til at jeg sier at jeg liker denne størrelsen. Jeg synes denne størrelsen er behagelig. Jeg vil heller kunne velge den penisen i den størrelsen enn en med 14 cm omkrets. 

Slapp litt av, jeg sier ikke at andre størrelser ikke er bra, men jeg skrev og påpekte hva jeg personlig liker best. Så får du bare si at jeg er unormal av den grunn, men jeg har lov til å ha min egen preferanse og ikke den «alle» sier jeg skal ha. På lik linje har andre kvinner lov til å ha preferanse for en på 14 cm omkrets osv...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...