Yuumi Skrevet 10. oktober 2019 #1 Del Skrevet 10. oktober 2019 Jeg tenker på å begynne å trene igjen. jobber i bhg, igår sang og danset vi boogie boogie og jeg var andpusten etter tre vers. Katastrofe. Kondis er det verste jeg vet, hater å sykle, løpe, (å) ellipse. Roing, er det kondis? Det kan jeg kanskje klare. Roing er jo ikke så verst. Styrke har ikke vært noe problem tidligere, det liker jeg. Men får kanskje ikke bedre kondis av å løfte vekter? 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 10. oktober 2019 #2 Del Skrevet 10. oktober 2019 Danse? Om du liker det, så kjør på! Styrke gir ikke direkte kondis, om du ikke tar sirkeltrening med mange reps med lavere vekter, uten pause mellom hver øvelse. Men styrke gir musklene bedre "kondis", lokalt, og du blir mer utholden. For å trene kondisjon skal pulsen opp, såpass att det nesten er vansklig å prate, hvor lenge per gang strides de lærde om. Noen mener 10 min ofte hjelper på, andre mener 30 min x 3 per uke. ps. jeg hater også kondis. Liker heller ikke danse, haha! Men skal tvinge meg til noen kjappe gåturer (gå nå, jogge senere...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arne123arne Skrevet 10. oktober 2019 #3 Del Skrevet 10. oktober 2019 Romaskin er bra både for styrke og kondisjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #4 Del Skrevet 11. oktober 2019 Dans? Zumba? Soma move? Mye å velge mellom! Det er i alle fall noe av det jeg synes er morsomt. Anonymkode: 2993c...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunt_fokus_ Skrevet 12. oktober 2019 #5 Del Skrevet 12. oktober 2019 Om du liker styrketrening, ville jeg gått for ulike intervaller ved bruk av styrkeøvelser med store muskelgrupper. Man kan få høy puls om man dropper pauser og kjører litt tempo. F.eks sirkeltrening eller tabata. Mange treningssenter har også dette som gruppetrening. - Elisabeth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå