Gå til innhold

Mindre treningssenter vs større med gruppetimer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er best, syns du? Jeg har trent på et mindre treningssenter i over ett år, og trives godt der. Flinke PT-er, godt miljø og generelt god stemning samt færre folk. Så har jeg nå fått lyst til å prøve noe nytt, á la gruppetimer (yoga, spinning, styrketrening), men er redd jeg kommer til å gjøre en tabbe ved og bytte fordi jeg vet at større treningssenter = flere folk. Jeg trener i hovedsak styrketrening, men savner gruppetimer hvor jeg kan få svettet ordentlig uten å alltid bruke mølle, elipsemaskin eller trappemaskin. For ikke å snakke om at det er noe dyrere.

Hva foretrekker du, og hva syns du er "verdt det" der du trener? 

Anonymkode: a8c33...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trives best på et større senter, fordi jeg benytter meg mye av både gruppetimer og barnepass. Men det blir vanskelig å svare på hva du bør gjøre. Du må nesten vurdere ut i fra om du tror du kommer til å trene mer eller mindre om du bytter? Vil det bli så du trener gruppetimer i tillegg til det du gjør fra før, eller vil du ende opp med å droppe treningen du gjorde før pga fler folk osv..? Sett opp noen punkter for og imot :) 

Er det evt mulig å få prøve en mnd uten binding, og så evt gå tilbake til gammelt senter om du ikke trives? Medlemsskap uten binding er som regel dyrere, men i alle fall bedre enn å ende opp som støttemedlem i et år :) 

- Elisabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...