AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #1 Del Skrevet 9. oktober 2019 Hva er best, syns du? Jeg har trent på et mindre treningssenter i over ett år, og trives godt der. Flinke PT-er, godt miljø og generelt god stemning samt færre folk. Så har jeg nå fått lyst til å prøve noe nytt, á la gruppetimer (yoga, spinning, styrketrening), men er redd jeg kommer til å gjøre en tabbe ved og bytte fordi jeg vet at større treningssenter = flere folk. Jeg trener i hovedsak styrketrening, men savner gruppetimer hvor jeg kan få svettet ordentlig uten å alltid bruke mølle, elipsemaskin eller trappemaskin. For ikke å snakke om at det er noe dyrere. Hva foretrekker du, og hva syns du er "verdt det" der du trener? Anonymkode: a8c33...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunt_fokus_ Skrevet 11. oktober 2019 #2 Del Skrevet 11. oktober 2019 Jeg trives best på et større senter, fordi jeg benytter meg mye av både gruppetimer og barnepass. Men det blir vanskelig å svare på hva du bør gjøre. Du må nesten vurdere ut i fra om du tror du kommer til å trene mer eller mindre om du bytter? Vil det bli så du trener gruppetimer i tillegg til det du gjør fra før, eller vil du ende opp med å droppe treningen du gjorde før pga fler folk osv..? Sett opp noen punkter for og imot Er det evt mulig å få prøve en mnd uten binding, og så evt gå tilbake til gammelt senter om du ikke trives? Medlemsskap uten binding er som regel dyrere, men i alle fall bedre enn å ende opp som støttemedlem i et år - Elisabeth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå