Gå til innhold

Et FrP-spørsmål


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Terje Søviknes er som kjent som Zalo; en liten sprut er nok til en helvetes oppvask.

Denne helgen er han deltaker på "Fremskritts"partiets (det mest misvisende navnet siden "Det Beste" holdt på som verst) landsmøte . Hvor mange hunkjønn tror du blir utsatt for hans "brå og uventede samleier" i løpet av helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Nei, det er ikke 18-årsgrense. Tror man må være 15 år for å kunne inneha verv i partiet, altså kan det være noen ned i den alderen der.

Forøvrig tror jeg ikke han gjør samme feilen igjen, han har gjort opp for seg mer enn noen annen har måttet og han og fruen har det bra og har en liten datter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
ja og han kan jo gjøre en bra jobb som politiker selvom

han har gjort et idiotisk feil

Foreløpig har han nok med å kjøre den langsiktige økonomien i kommunen sin rett til he... - et varmt sted på 7 bokstaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

okay vet ikke hva han har gjort jeg, men hvorfro er du så sterkt imot frp trøff. er de så mye verre enn andre partier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Darcy

La nå den mannen være, han har vel fått nok offentlig pepper for sine feiltrinn skulle man tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Foreløpig har han nok med å kjøre den langsiktige økonomien i kommunen sin rett til he... - et varmt sted på 7 bokstaver.

Du har kanskje aldri vært med på budsjettforhandlinger i et kommunestyre du? Man legger langstidplaner ser du - så det KAN jo hende økonomien evt. er skakkjørt pga tidligere syndere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestper
Terje Søviknes er som kjent som Zalo; en liten sprut er nok til en helvetes oppvask.

Denne helgen er han deltaker på "Fremskritts"partiets (det mest misvisende navnet siden "Det Beste" holdt på som verst) landsmøte . Hvor mange hunkjønn tror du blir utsatt for hans "brå og uventede samleier" i løpet av helgen?

OK. Dette lo jeg av! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du har kanskje aldri vært med på budsjettforhandlinger i et kommunestyre du? Man legger langstidplaner ser du - så det KAN jo hende økonomien evt. er skakkjørt pga tidligere syndere...

Du har kanskje ikke sett hva FrP gjør med kraftverkspengene i Os..?

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
La min avatar tale for min reaksjon på ditt barnslige innlegg.

Heisann, LavAllah! Drømmer du om en billig vaktmesterbolig i Vestfold du også?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Nei jeg drømmer om ett stort hus et varmt sted i Usa der man blir rammet med mindre tvang og der folk fortsatt står for de vestlige verdier, men for tiden må jeg nøye meg med en liten hybel i forbud og skattelandet.

Jeg vil benytte muligheten til å utstde en personlig fatwa mot deg da du har misbrukt mitt navn.

Du skal ikke misbruke Valhalla's navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Du skal ikke misbruke Valhalla's navn.

Apostrof ved genetiv er misbruk både av ditt "navn" og det norske språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...