AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #1 Skrevet 9. oktober 2019 Jeg er nok en mann som faller ned på feil side av distinksjonen spennende/kjedelig. Er oppriktig interessert i hva dere legger i spenning/spennende når det gjelder forhold og dating. Hva gjør en mann spennende? Fra starten av og ut i et forhold? Anonymkode: 867c4...078
David01 Skrevet 9. oktober 2019 #2 Skrevet 9. oktober 2019 Sitat interessant; som gjør en interessert eller gir spenning Sitat spenning m og f (Bokmål/Nynorsk), c (Riksmål) Det at noe er spennende; ofte brukt i fortellinger, drama og så videre for å skape interesse. Om stemning, forhold mellom personer. (elektrisitet, fysikk) Det at noe har elektrisitet i seg; et mål på den potensielle differansen av elektrisk ladning mellom to punkter; ofte angitt med enheten U på norsk, på engelsk V eller E. Mal:mekanikk Størrelse som angir kraft som virker på et legeme, per areal. Det å spenne noe; sette fast, eller sette noe i bestemt posisjon, ofte med fysisk kraft. Prøver å komme med noe nytt (hver dag) Prate (mye) med henne for å vite hva hun liker, hva hun vil å gjøre, hvordan er hun og hvordan hun tenker Gir oppmerksomhet, hør henne når snakker gi til henne din tid, gjør forskjellige ting sammen (gå til zoo, restaurant, svømmehall, klub, osv) støtte når hun vil å gjøre noe (nytt), men i spesiel når gråter -> aldri la henne å gråte, få henne til å le overraske henne - gi en liten gave noen ganger - blomster, sjokolade eller hva liker hun) Også, du må føle det 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #3 Skrevet 9. oktober 2019 For min del: 1. Seksuell variasjon og nysgjerrighet 2. Like å finne på aktiviteter sammen, gjerne utenfor huset 3. Ha evnen til å overraske. Si noe morsomt og uventa, kunne erte osv. Spandere ute iblant om enn bare småting som is/kaffe. Anonymkode: 74617...353
Gjest no-no-noir Skrevet 9. oktober 2019 #4 Skrevet 9. oktober 2019 Noe av det er litt vanskelig å sette fingeren på, men en slags ukontrollerbarhet, følelsen av at han er seg selv uansett, det motsatte av følelsen av at jeg kan forme han etter min egen mal. Mer konkret: Spontan. Flørtende personlighet (ja, også med andre enn meg, innenfor rimelighetens grenser). Initiativrik og god sexpartner. Givende samtalepartner. Glad i å finne på ting, ikke tilfreds med kveld etter kveld på sofaen.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #5 Skrevet 10. oktober 2019 Dette hørtes veldig enkelt ut. Og det hørtes egentlig ut som ting jeg allerede gjør. Bortsett fra dette: 11 timer siden, no-no-noir skrev: Noe av det er litt vanskelig å sette fingeren på, men en slags ukontrollerbarhet, følelsen av at han er seg selv uansett, det motsatte av følelsen av at jeg kan forme han etter min egen mal. Så får følelsen av at svaret egentlig ligger der i det som ikke helt kan defineres? TS Anonymkode: 867c4...078
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #6 Skrevet 10. oktober 2019 Ha høy selvtillit, eller fremstå som du har det. Vær kjekk og pen (sånn en virkeligheten), helst macho utseende. Vær maskulin og macho i oppkjørselen. Ha egne, sterke meninger om ting, gjerne ikke samme mening som dama. Ikke vær redd for konflikter, krangling etc. Ikke vær en pleaser, ta plass og krev. Ta initiativ til aktiviteter. Gjør deg kostbar, ikke send meldinger og mas til enhver tid. ...så får du avgjøre selv om dette er den typen damer du har lyst til å være med. Men oppskriften over er nok ganske treffende for å tiltrekke seg damer som vil ha spennende menn. Men du må og innse at utseendet har stor betydning for hvor "spennende" du fremstår. Anonymkode: 10126...e89
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #7 Skrevet 10. oktober 2019 Jeg synes at det som gjør menn spennende potensielle partnere er at de har interesser og gnist for noe, en positiv holdning og at det er litt spøk og moro. Selvhøytidelige menn som ikke verken spøker, flørter eller ler hjertelig og ekte, og som ikke har det minste selvironi eller evne til å ta meg på kornet og erte/flørte litt blir fort kjedelige. Spesielt om jeg liksom må dra hele samtalen. Anonymkode: 354ef...bcf 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå