AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #1 Skrevet 9. oktober 2019 Blir man sjekket for klamydia og andre kjønnssykdommer når man er hos gynekologen og tar celleprøve eller biopsi? Blir det eventuelt oppdaget i prøvene om man har det? Anonymkode: 072be...c0e
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #3 Skrevet 9. oktober 2019 Nei, det må du be spesifikt om. Anonymkode: 0ad9b...2f9
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #4 Skrevet 9. oktober 2019 Du kan spørre om det. Jeg gjorde det så fint og flott "når du først er nedi hølet så kan du lik så godt dra frem q-tipsen og sjekk om jeg har noen ukjente sykdommer der nede". Hjernen min fungerer ikke når jeg er sykt nervøs. Ja og med 2 valium innabords 😂 Ba spesifikt om å få beskjed om prøvene var positive eller negative da. Det må du også spørre om. For rutinen er at de kontakter deg om de finner noe, hører du ingenting så er de negative. Men du vet jo da aldri om de har glemt deg, at prøvesvarene ligger i systemet og ingen har sett dem etc. Så jeg foretrakk å få en sms, både på celleprøvene og de andre testene. Anonymkode: fff36...504
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #5 Skrevet 9. oktober 2019 Her virker det så det går rutinemessig, har blitt spurt hver gang, til tross for at jeg har hatt samme mann i to tiår. Helt topp uansett når man først er i stolen 😄 Anonymkode: a9a39...a40
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #6 Skrevet 9. oktober 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan spørre om det. Jeg gjorde det så fint og flott "når du først er nedi hølet så kan du lik så godt dra frem q-tipsen og sjekk om jeg har noen ukjente sykdommer der nede". Hjernen min fungerer ikke når jeg er sykt nervøs. Ja og med 2 valium innabords 😂 Ba spesifikt om å få beskjed om prøvene var positive eller negative da. Det må du også spørre om. For rutinen er at de kontakter deg om de finner noe, hører du ingenting så er de negative. Men du vet jo da aldri om de har glemt deg, at prøvesvarene ligger i systemet og ingen har sett dem etc. Så jeg foretrakk å få en sms, både på celleprøvene og de andre testene. Anonymkode: fff36...504 Herlighet så tacky 🙄 Anonymkode: 83566...e05 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #7 Skrevet 9. oktober 2019 Da jeg møtte opp til celleprøve ble jeg spurt om jeg ønsket de skulle slenge med en klamydia-test. Det er en egen prøve, så det vil ikke syns på en celleprøve. Like greit å be dem ta alle tester de kan når de først er nedi der Anonymkode: a2464...138
Thjelp Skrevet 9. oktober 2019 #8 Skrevet 9. oktober 2019 Legen spurte fint om vi ikke skulle ta en klamydiatest også siden vi sjekket alt annet (var min første GU og celleprøve) kun hatt en sexpartner men takket ja uansett, en vet jo aldri og hadde aldri tenkt på å be om en selv. Men fra det jeg forstod var dette en egen liten q tips og det tok to sek.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #9 Skrevet 9. oktober 2019 Har aldri blitt spurt før nå nettopp, gikk til en ny lege og hun spurte om jeg ville sjekkes for sykdommer også. Men det var lege da, ikke gyno. Anonymkode: de881...418
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #10 Skrevet 9. oktober 2019 Hvordan klarer dere å gjennomføre gynekologisk undersøkelse? Anonymkode: 3c631...fe3
boblevann Skrevet 9. oktober 2019 #11 Skrevet 9. oktober 2019 Har også blitt spurt om hun skulle sjekke for vanlige sykdommer «når du først ligger her» som hun sa 🤭 Tror ikke det er ren rutine, spør dem hvis du er usikker. Er jo fort gjort når du først er der 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå