Gå til innhold

Mage-/brystsmerter (mest om natten)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Har slitt med angst/helseangst og panikkangst i lengre tider nå, og har forsåvidt blitt vane med at det finnes tusenvis av symptomer som kan dukke opp bare grunnet angst. 

Men i det siste har jeg fått et problem som jeg ikke kjenner igjen og som jeg ikke klarer å tilskrive angsten. Jeg får sterke smerter i brystet og øverst i magen, bak mellom skulderbladene og nedover overarmene. (Dette kommer som oftest om kveld/natt når jeg har lagt meg - men dukke til tider opp i en lavere grad på dagtid). Smerten føles som om huden min er vanvittig stram, og at det trykker og spenner seg noe vanvittig innvendig. Varer gjerne i alt fra 30 min til 2-3 timer før det går over igjen eller jeg sovner. 

Sjekket hjerte i vår så vil tro alt er ok der. Men lurer veldig på om noen har hatt lignende eller har forslag til hva det kan komme av? Har gått til legen flere ganger nå (han lytter på hjertet og tar EKG hver gang.....). Men tror ikke han forstår eller jeg får frem alvoret skikkelig siden han kun tenker retning hjerte. Det er ganske intense smerter, og jeg blir utrolig utslitt og deppa (type kvir meg til å legge meg fordi jeg vet det kommer, sover ekstremt dårlig grunnet smertene og er jevnt over sliten gjennom dagene nå). 

Anonymkode: 8128b...ad5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😊

Anonymkode: 8128b...ad5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...