Gå til innhold

Fordom mot kjekke menn med lite erfaring!


lolady

Anbefalte innlegg

Snakker mye med en veldig kjekk ung mann for tiden, tidlig i tyveårene. Han har lettet litt på sløret med at han ikke har så mye erfaring og jeg klarer ikke helt la være å tenke at det da må være noe «feil» med han.. Er dette nødvendigvis tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, jeg tenker lett det samme. Har erfaring med den type menn som er kjekkere enn hva de er komfortable med selv og blir usikre av den grunn. Når de så vokser på seg trygghet er man det første som ryker på hodet og ræva ut av livene deres når de skal ut og høste fruktene av utseende sitt...

Anonymkode: e1e4d...a7f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, jeg tenker lett det samme. Har erfaring med den type menn som er kjekkere enn hva de er komfortable med selv og blir usikre av den grunn. Når de så vokser på seg trygghet er man det første som ryker på hodet og ræva ut av livene deres når de skal ut og høste fruktene av utseende sitt...

Anonymkode: e1e4d...a7f

Hahah offja den tanken er og skummel! Føler meg litt slem som nå bare funderer på hva som er feil med han, må liksom være NOE som gjør at han har lite erfaring🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de aller fleste tilfeller skyldes det at man er sjenert. Jeg tror det er mer sunt å date en noe sjenert person (så lenge det ikke er ekstremt) enn disse som strutter av selvtillit og høvler over alt med to eller flere bein. I tillegg er det mange som har null interesse av å ha sex med noen de ikke er sammen med, og ettersom det er mye jobb å finne noen man liker godt nok på det personlige plan vil den typen mennesker ha mindre erfaring.
Man må også huske at kvinner generelt er mer kresne og forventer at mannen skal ta det meste av initiativ. Menn blir sjelden sjekka opp, og de som blir det er som regel svært attraktive fysisk. Det er ikke noe feil med alle de andre for det. Menn flest har lite eller middels erfaring på den alderen.

Anonymkode: d1004...b9b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har en viss standard til kvinner og ikke puler hvem som helst som legger an på han? For meg hadde det heller vært en betryggelse. 

Anonymkode: 9dcdf...d2c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar dere!☺️ Hehe ja men selvom han er ung er det uvant med såpass kjekke men så lite erfaring hehe.. Jeg får vel bare bli kjent med han og se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, lolady skrev:

Takk for svar dere!☺️ Hehe ja men selvom han er ung er det uvant med såpass kjekke men så lite erfaring hehe.. Jeg får vel bare bli kjent med han og se!

De desidert kjekkeste OG kuleste jeg vet om var ganske uerfarne i den alderen. Ene pga han var i forhold fra 17 til 24. Den andre fordi han er nerd og satt mest på datarommet i sin egen verden, men var tildels sosial med oss og helt inkludert i gjengen. Nå har han tatt høy utdannelse, har drømmeyrket sitt, kone og andre barn på vei. Har blitt mer sosial med årene. Den tredje er bare litt sånn mer...kresen. Han liker folk og jobber med mennesker, og er helt tilstede han. Men der går damene gjennom et smalt nåløye. Jeg mener, det er mange grunner til at også kjekke menn ikke ligger rundt! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

De desidert kjekkeste OG kuleste jeg vet om var ganske uerfarne i den alderen. Ene pga han var i forhold fra 17 til 24. Den andre fordi han er nerd og satt mest på datarommet i sin egen verden, men var tildels sosial med oss og helt inkludert i gjengen. Nå har han tatt høy utdannelse, har drømmeyrket sitt, kone og andre barn på vei. Har blitt mer sosial med årene. Den tredje er bare litt sånn mer...kresen. Han liker folk og jobber med mennesker, og er helt tilstede han. Men der går damene gjennom et smalt nåløye. Jeg mener, det er mange grunner til at også kjekke menn ikke ligger rundt! 

Jaa du sier noe der. Jeg har bare en eller annen feilkobling som gjør at jeg automatisk mistenker at det er noe annet som gjør at de ikke får napp. Men er vel bare jeg som er et snev fordomsfull😂 Og når man først tenker sånn begynner man å lete etter og se feil som egentlig ikke er der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lolady skrev:

Jaa du sier noe der. Jeg har bare en eller annen feilkobling som gjør at jeg automatisk mistenker at det er noe annet som gjør at de ikke får napp. Men er vel bare jeg som er et snev fordomsfull😂 Og når man først tenker sånn begynner man å lete etter og se feil som egentlig ikke er der!

Det siste du skriver. Ikke gå i den fella! 🙂 hadde syns det var helt ok jeg da. Ser ikke på det med fordom. Heller 👍

Kanskje du har skutt gullfuglen 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SoWhat? skrev:

Det siste du skriver. Ikke gå i den fella! 🙂 hadde syns det var helt ok jeg da. Ser ikke på det med fordom. Heller 👍

Kanskje du har skutt gullfuglen 🙂

Takk for oppmuntring!☺️ Jaa kan jo håpe! Skal treffe han snart så da får vi se

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp deg, TS. Det må liksom være noe galt med han? Jeeeezz....

Han er sjenert, det er det hele. Kjekk, men ingen kvinner vil ha han fordi ingen andre kvinner vil ha han.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok bare det at han er sjenert og har lite selvtillit rundt jenter/kvinner han syns er attraktive.For oss menn hjelper det lite hvor kjekk man er hvis man ikke klarer/tør å vise interesse.

Anonymkode: 08ab2...58c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min erfaring er at dette ofte gjelder for menn som er late bloomers.

De som var veldig kjekke, tidlig utviklet og populære på ungdomsskolen har ofte høy selvtillit. Mens de som blomstret senere, fikk kanskje på denne tiden en del avslag og lite oppmerksomhet

Jeg ville tatt dette positivt om jeg var deg, med mindre han har ekstremt lav selvtillit da😊

Anonymkode: 2d775...4f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, lolady skrev:

Snakker mye med en veldig kjekk ung mann for tiden, tidlig i tyveårene. Han har lettet litt på sløret med at han ikke har så mye erfaring og jeg klarer ikke helt la være å tenke at det da må være noe «feil» med han.. Er dette nødvendigvis tilfelle?

Kanskje han ikke var kjekk før, men er blitt det i den siste tiden...ikke alle var kjekke ungdommer men vokser og blir pene og kjekke.

Anonymkode: d1ec4...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2019 den 14.35, AnonymBruker skrev:

Hehe, jeg tenker lett det samme. Har erfaring med den type menn som er kjekkere enn hva de er komfortable med selv og blir usikre av den grunn. Når de så vokser på seg trygghet er man det første som ryker på hodet og ræva ut av livene deres når de skal ut og høste fruktene av utseende sitt...

Anonymkode: e1e4d...a7f

Fantastisk skrevet 

Anonymkode: ab2f0...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 10.10.2019 den 12.29, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at dette ofte gjelder for menn som er late bloomers.

De som var veldig kjekke, tidlig utviklet og populære på ungdomsskolen har ofte høy selvtillit. Mens de som blomstret senere, fikk kanskje på denne tiden en del avslag og lite oppmerksomhet

Jeg ville tatt dette positivt om jeg var deg, med mindre han har ekstremt lav selvtillit da😊

Anonymkode: 2d775...4f1

Takk! Fornuftig tenkt🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2019 den 14.35, AnonymBruker skrev:

Hehe, jeg tenker lett det samme. Har erfaring med den type menn som er kjekkere enn hva de er komfortable med selv og blir usikre av den grunn. Når de så vokser på seg trygghet er man det første som ryker på hodet og ræva ut av livene deres når de skal ut og høste fruktene av utseende sitt...

Anonymkode: e1e4d...a7f

Dette kan skje, men prøv også å snu på det; du ryker ut, fordi han omsider har fått den tryggheten og selvbildet, som gjør at han ser at dere aldri var en god match i utgangspunktet.  

Anonymkode: 7c517...995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan skje, men prøv også å snu på det; du ryker ut, fordi han omsider har fått den tryggheten og selvbildet, som gjør at han ser at dere aldri var en god match i utgangspunktet.  

Anonymkode: 7c517...995

Bare så rart at sånne menn ofte er lenge single etterpå. Selv om har fått selbilde og selvinnsikt på hva de ser etter og hva som utgjør bra match for dem. Jenta som likte dem da de var sjenerte og hadde potensiale var ikke bra nok. Får håpe de finner den supermodellen de synes de fortjener. 

Anonymkode: 41c18...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2019 den 14.47, lolady skrev:

Hahah offja den tanken er og skummel! Føler meg litt slem som nå bare funderer på hva som er feil med han, må liksom være NOE som gjør at han har lite erfaring🙈

Hva med å bare legge alle fordommer til side og bare fokusere på hvem han er og det DU ser?

Anonymkode: 9cafd...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...