Gå til innhold

Hadde du glemt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har truffet en kvinne i 8 måneder nå. Startet mest som vennskap, så utviklet det seg til at vi hadde sex, og har holdt på sånn de siste 7 månedene. For en måned siden fortalte jeg henne at jeg er blitt forelsket i henne, betatt og at jeg har sterke følelser og det viser seg at det er gjensidig. Hun reiser på en tur og blir borte en måned, og det vil bli lite/ingen mulighet for å ringes/snakke på sosiale medier. Hun sier hun gleder seg til å se meg igjen når hun er tilbake. Jeg er bare redd hun glemmer meg eller mister følelsene sine for meg. Ville du mistet følelsene du hadde for noen ved å ikke være i kontakt med vedkommende i en måned?

Anonymkode: 01c73...206

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei selvfølgelig ikke, jeg hadde tenkt masse på fyren der hjemme innimellom alt jeg hadde drevet med. Og vært redd han skulle glemme meg. 

Anonymkode: 25408...96d

• Liker 4
Skrevet

Er så redd hun mister følelsene. Eller kan de forsterkes av litt avstand?

Skrevet

Hvis du ikke ser en persjon en måned, har du det samme følelsene?

Kjente du henne godt før?

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, David01 skrev:

Hvis du ikke ser en persjon en måned, har du det samme følelsene?

Kjente du henne godt før?

Ja jeg vet jeg føler det samme. Men er redd hun ikke gjør. Vi har kjent hverandre 8 måneder. Sterke følelser hos begge to (hun sier hvertfall så og vi har så og si hatt daglig kontakt siden vi møttes første gang. Er redd at en måned er lenge uten kontakt og at følelsene forsvinner. 

Skrevet

Hvorfor kan dere ikke ha kontakt mens hun er på reise? 

Anonymkode: dfaa2...046

Skrevet

Det er jo en god test da. Hvis dere glemmer hverandre er ikke forholdet noe å satse på uansett. Og hvorfor kan dere ikke ha noen form for kontakt mens hun er på reise?

Anonymkode: 012b5...5d3

• Liker 3
Skrevet

Du glemmer selfølgelig ikke noen du bryr deg om på så kort tid. Jeg tenker fortsatt på noen jeg ikke har sett på 6 mnd.

Anonymkode: d0081...56f

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg hadde glemt.

Anonymkode: 0137c...7a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...