WCKD Skrevet 9. oktober 2019 #1 Skrevet 9. oktober 2019 Synes et av verdens mest utbredte spill burde ha sin egen tråd. Er det noen som spiller FIFA 20 her på forumet? Selv spiller jeg på PS4. Driver fortsatt å prøver ut litt forskjellige game modes, men har fokusert på Ultimate Team og Volta innledningsvis. Volta er foreløpig veldig friskt og spennende, minnene går tilbake til gode, gamle FIFA Street. Synes dog Ultimate Team blir litt for arkadepreget, så jeg faller raskt tilbake til online sesonger. Utover spillets levetid vil jeg nok starte på karrieremodus med et lag fra League Two i England/Wales.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #2 Skrevet 9. oktober 2019 Aldri hatt noen interesse for spill. Anonymkode: 4efb9...cce
Gjest ByeByeLove Skrevet 13. oktober 2019 #3 Skrevet 13. oktober 2019 Ja, selvfølgelig spiller jeg FIFA 20. Er det noen her som ikke gjør det? Jeg pleier å starte med karrieremodus.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #4 Skrevet 13. oktober 2019 10 timer siden, Kognosøren skrev: Ja, selvfølgelig spiller jeg FIFA 20. Er det noen her som ikke gjør det? Jeg pleier å starte med karrieremodus. Ikke jeg. Det er et av de få spillene jeg kan garantere jeg ikke kommer til å kjøpe Anonymkode: 8e417...f7f
Gjest ByeByeLove Skrevet 13. oktober 2019 #5 Skrevet 13. oktober 2019 Just now, AnonymBruker said: Ikke jeg. Det er et av de få spillene jeg kan garantere jeg ikke kommer til å kjøpe Anonymkode: 8e417...f7f Hva om du får det i gave av en god venn? Vil du spille det litt?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #6 Skrevet 13. oktober 2019 14 minutter siden, Kognosøren skrev: Hva om du får det i gave av en god venn? Vil du spille det litt? Har prøvd noen timer på vors, og det er ikke mi greie. Mine venner vet at jeg nesten utelukkende spiller skytespill, så å gi meg fifa er rimelig bortkastet Anonymkode: 8e417...f7f
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #7 Skrevet 13. oktober 2019 Jeg spiller FIFA International Soccer, utgitt i 1993. Teller det? Anonymkode: 2a4f2...210
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå