Gå til innhold

Tights/leggings til hverdags?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som bruker det til hverdags? Sammen med en løs genser?

Hvilke tights bruker dere?

Anonymkode: 93bac...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg pleier å gjøre det, men passer på å dekke hele rumpa + et godt stykke nedover lårene. Bruker litt forskjellige typer tights, har egentlig i flere farger og fasonger fra ulike butikker.

Anonymkode: 024ba...260

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tights er forbeholdt kun til trening.

Anonymkode: b9847...201

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.10.2019 den 16.27, AnonymBruker skrev:

Nei, tights er forbeholdt kun til trening.

Anonymkode: b9847...201

Nei, det er ikke det! 

Men du kan gjerne mene det..! 

Anonymkode: fd693...e61

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker det som helt vanlig bukse. Men prøver å ha en litt spoorty look med f.eks joggesko til. 

Men skulle ønske det var litt større utvalg med lange t-skjorter osv. til oss menn. Så slipper man å ha hele rompa på utstilling. 

 

Anonymkode: a4b08...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går nesten bare i tights. Er ikke så nøye med å dekke rumpa heller, så lenge tightsen ikke er for gjennomsiktig. Noen tightser er jo også litt tykkere med kontrastsømmer og/eller baklommer. Da synes jeg ikke det er påkrevd med lang overdel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke det! 

Men du kan gjerne mene det..! 

Anonymkode: fd693...e61

Du kan selvfølgelig kle deg akkurat som du vil, men voksne mennesker som går i tights utenom trening tar jeg rett og slett ikke seriøst, og tenker at de er litt enkle.

Til og med mannen min, som seriøst er verdens minst moteinteresserte menneske, reagerer på akkurat det. 

Anonymkode: 9478f...3fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan selvfølgelig kle deg akkurat som du vil, men voksne mennesker som går i tights utenom trening tar jeg rett og slett ikke seriøst, og tenker at de er litt enkle.

Til og med mannen min, som seriøst er verdens minst moteinteresserte menneske, reagerer på akkurat det. 

Anonymkode: 9478f...3fc

Treningstights er til trening. Det er veldig mange tights som ikke passer til trening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan selvfølgelig kle deg akkurat som du vil, men voksne mennesker som går i tights utenom trening tar jeg rett og slett ikke seriøst, og tenker at de er litt enkle.

Til og med mannen min, som seriøst er verdens minst moteinteresserte menneske, reagerer på akkurat det. 

Anonymkode: 9478f...3fc

Enkle?

Svaret ditt viser en enkel person. Ikke hva folk velger å ha på seg. 

Anonymkode: 4a6c2...432

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mer akseptabelt at tynne går i tights enn overvektige? Selv driter jeg i det, men jeg har ei venninne som slenger dritt om overvektige og ofte klesstilen deres. Kan ha noe med hennes egen usikkerhet da. Hva mener dere?

Anonymkode: fd4ba...e85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går ofte i treningstights/klær hvis det er dager jeg ikke er helt i form eller jeg ikke skal noe annet enn på shopping/matbutikken. Jeg ser ikke annerledes ut enn når jeg er på vei til/fra Sats, så skjønner ikke om noen gidder å reagere på det. Folk stikker jo innom butikk eller hva det nå skal være på vei hjem fra trening, det gjør i alle fall jeg. Treningstights eller annen tights kombinert med en vanlig genser/skjorte derimot, ville jeg aldri gått i

Har kleskode på jobben så av og til er det deilig å gå i treningsklær på fritiden. Pleier å trene 3-4 dager i uken så går jo uansett i det ganske ofte

Anonymkode: d40f3...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det mer akseptabelt at tynne går i tights enn overvektige? Selv driter jeg i det, men jeg har ei venninne som slenger dritt om overvektige og ofte klesstilen deres. Kan ha noe med hennes egen usikkerhet da. Hva mener dere?

Anonymkode: fd4ba...e85

Synes alle kvinner kler tights, uansett vekt og fasong. Skjønner ikke hvorfor så mange skal overtenke bruken av tights. Tror det er mye bitching rundt dette.

m

Anonymkode: 71c34...d0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker gjerne tights under kjoler og skjørt, særlig hvis jeg har på meg støvletter som skjuler sokkene. Det er mer behagelig enn strømpebukse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bruker stort sett bare tights, går med det både under kjoler og skjørt og når jeg går med genser. Elsker tightsene til k-deer og run&relax!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan selvfølgelig kle deg akkurat som du vil, men voksne mennesker som går i tights utenom trening tar jeg rett og slett ikke seriøst, og tenker at de er litt enkle.

Til og med mannen min, som seriøst er verdens minst moteinteresserte menneske, reagerer på akkurat det. 

Anonymkode: 9478f...3fc

Javel... her er vi enkle og ekskluderende ser jeg....🤔

Anonymkode: cc2f5...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...