AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #1 Skrevet 8. oktober 2019 Har hatt mye tull med underlivet de siste måneden. Svie, brennende følelse, lukter råttent når jeg går på do og tisselukta «kommer opp» fra doen. Føles nesten som blærekatarr på det verste. Noen dager merker jeg ingenting. Masse flytende utflod. Føles som om jeg tisser på meg, så mye er det.. klør litt noen ganger dypt inne i skjeden. Legen trodde sopp (trodde ikke jeg siden det ikke klør særlig). Men fullførte en canestenkur med krem og stikkpille. Følte symptomene ble verre. Underlivet stinka enda mer og kremet gjorde den brennende følelsen verre. Så dro jeg til legen igjen og da fikk jeg beskjed om at det måtte være bakteriell vaginose. Føler symptomene stemmer bra. Fikk en 7 dagers antibiotikakur. Lukten fra underlivet og alle symptomer ble borte dagen etter. Eneste symptomet som var igjen var at det føles som om det ligger igjen en dråpe i urinrøret som føles litt ubehagelig. Dagen etter antibiotikakuren kom lukta tilbake.. så nå har jeg fått ny kur med stikkpiller.. men det er ingen som faktisk har sett på underlivet mitt. Første gang jeg har sånne plager. Det lukter ikke råtten fisk heller sånn som folk beskriver lukta fra BV. Det lukter bare råttent og kvalmt. Noen som har vært plaget med dette? Anonymkode: 0e289...575
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #2 Skrevet 9. oktober 2019 Bestill time hos en gynekolog. Anonymkode: a75ae...9db
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå