AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #1 Skrevet 8. oktober 2019 Hei! Jeg har en halvveis avtale med en fyr som jeg har matchet med på tinder. Vi avtalte at vi kunne møtes på fredag men sted og klokkeslett skulle vi ta denne uken. Jeg snakket med han litt i går og, jeg vet ikke om det er jeg som overtenker som jeg er veldig flink til, men jeg følte at han ville ta det en annen dag uten at han da det rett ut. I dag har jeg ikke hørt noe fra han. Når kan jeg spørre om når og hvor vi skal møte eller skal jeg vente? Anonymkode: 66566...d9d
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #2 Skrevet 8. oktober 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har en halvveis avtale med en fyr som jeg har matchet med på tinder. Vi avtalte at vi kunne møtes på fredag men sted og klokkeslett skulle vi ta denne uken. Jeg snakket med han litt i går og, jeg vet ikke om det er jeg som overtenker som jeg er veldig flink til, men jeg følte at han ville ta det en annen dag uten at han da det rett ut. I dag har jeg ikke hørt noe fra han. Når kan jeg spørre om når og hvor vi skal møte eller skal jeg vente? Anonymkode: 66566...d9d Hvorfor kom du ikke selv med et forslag da? Hvis du følte dette? Hadde du kanskje sluppet disse tankene du har nå... Anonymkode: 182a9...ddd 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #3 Skrevet 8. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kom du ikke selv med et forslag da? Hvis du følte dette? Hadde du kanskje sluppet disse tankene du har nå... Anonymkode: 182a9...ddd Det er det jeg har tenkt til men jeg lurer på når man kan spørre uten å virke desperat 🙄 Anonymkode: 66566...d9d
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #4 Skrevet 8. oktober 2019 Ingenting som virker desperat hvis du ikke legger til en masse hjerte-smileys! Spør og få det ut av verden! Dess tidligere du får det avklart, jo mindre usikkerhet blir det. Fastslå et tidspunkt. Lykke til. Hvor skal dere møtes? På en bar eller en runde vandring i byen..? Anonymkode: 8ccbb...fdb 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #5 Skrevet 8. oktober 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det jeg har tenkt til men jeg lurer på når man kan spørre uten å virke desperat 🙄 Anonymkode: 66566...d9d Jeg forstå hva du lurte på, men jeg skrev det jeg strev fordi du nevnte at du snakket med han i går, og kunne allerede da kommet med et forslag selv, hvis du følte det du følte: Jeg snakket med han litt i går og, jeg vet ikke om det er jeg som overtenker som jeg er veldig flink til, men jeg følte at han ville ta det en annen dag uten at han da det rett ut. Lykke til! Anonymkode: 182a9...ddd 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #6 Skrevet 8. oktober 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstå hva du lurte på, men jeg skrev det jeg strev fordi du nevnte at du snakket med han i går, og kunne allerede da kommet med et forslag selv, hvis du følte det du følte: Jeg snakket med han litt i går og, jeg vet ikke om det er jeg som overtenker som jeg er veldig flink til, men jeg følte at han ville ta det en annen dag uten at han da det rett ut. Lykke til! Anonymkode: 182a9...ddd Jeg skulle nok ha spurt i går når jeg snakket med han men samtalen ble så kort. Det var i går jeg fikk følelsen av at han ikke ville møtes på fredag likevel fordi han nevnte noe om at oktoberfest starter på fredag og han svarte ikke på den siste meldingen. Derfor ville jeg ikke spørre, men jeg skal spørre i morgen. Anonymkode: 66566...d9d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #7 Skrevet 9. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle nok ha spurt i går når jeg snakket med han men samtalen ble så kort. Det var i går jeg fikk følelsen av at han ikke ville møtes på fredag likevel fordi han nevnte noe om at oktoberfest starter på fredag og han svarte ikke på den siste meldingen. Derfor ville jeg ikke spørre, men jeg skal spørre i morgen. Anonymkode: 66566...d9d Typisk kvinne-overtenking. Jeg gjør det selv, så jeg kjenner det igjen. Du må bare spørre. Synes han det er desperat, så er han ikke den rette for deg. Det å sitte og vente på at ting skal skje, er bare unødvendig bortkastet tid. Vil han møte deg, så gjør han det. Du skremmer han ikke bort ved å vise litt interesse. Det som skremmer menn bort er drama... men å spørre om å treffes er ikke drama. Anonymkode: 52e6f...040 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #8 Skrevet 9. oktober 2019 Jeg spurte i dag og fikk svar med en gang. Jeg har ikke gledet meg til en date som jeg gjør nå på leeenge Anonymkode: 66566...d9d 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå