Gå til innhold

Hva er galt med meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler ingenting er som det skal og at ingenting går oppover.. Slik har det vært i flere år og jeg prøver å være positiv å fokusere på at det vil bli bedre. Vet ikke hvor jeg skal begynne en gang. Jeg prøver å ikke være negativ, men føler det er vanskelig når ingenting går som det skal. Jeg er ofte nervøs rundt andre som jeg ikke kjenner så godt og dette plager meg skikkelig. Klarer ikke kontrollere det slik jeg skulle ønske. Det gjør enten at jeg ikke sier så mye eller ikke tar lite initiativ i samtalen, men noen ganger går det fint. Jeg bare blir klein og klarer ikke kontrollere det. Jeg jobber i butikk og jobber ofte i kassen. Jeg bare føler meg ikke komfortabel og hvis jeg får kø blir jeg utrolig stresset. Og klarer bare ikke ta det med ro. Det har bare blitt verre og verre.. Og føler alle legger merke til det. Vet egentlig ikke hva jeg vil fram til med dette, men bare trenger noen råd for å takle dette bedre og eventuelt noe jeg burde forandre på. Jeg føler jeg ikke helt takler ting slik jeg burde når det gjelder alt for tiden..

Anonymkode: 822f7...cbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...