*Lillian* Skrevet 8. september 2002 #21 Del Skrevet 8. september 2002 Joda, Væren, jeg trives kjempegodt i jobben min ellers. Elsker den faktisk! Men det er så fortvilende!! :-? Burde jo snart blitt mer immun, da, jeg mener, jeg har jobbet 2år som lærling og et år som barne- og ungdomsarbeider, dvs 3år i barnehage tilsammen.... Burde ha bygget opp et bra immunforsvar da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2002 #22 Del Skrevet 1. oktober 2002 jeg har jobba med barn i 5 år og begynte nå i ny jobb , og skal sannelig si at jeg har fått alt som har gått i høst , men personalgruppa mi har jeg fort funnet ut ikke er av den koselige gjengen nei . fikk halsbetennelse og ørebetennelse og spysyken i løpet av 2 måneder og ble jo sykemeldt. ikke ett vennlig ord fikk jeg bare spydigheter . jeg begynte å bli dårlig med spysyken på jobb og da vil man jo helst gå hjem, men tror du jeg fikk det ??????NEIDA, DET KOM IKKE PÅ TALE. måtte hangle meg gjennom dagen jeg .. da jeg fikk halsbetennelse og skikkelig forkjølelse krekte jeg meg til lege med en gang og jeg ble selvfølgelig sykmeldt. legen sa jeg kunne sende sykmeldinga så slapp jeg å reise den lange veien på jobb for å levere den. jeg sendte sykmeldinga men ringte selvfølgelig på jobb for å si ifra hvor lenge jeg ble sykmeldt. posten her er litt treg av og til så det tok to dager før dem fikk den .. i mellomtiden fikk jeg brev fra jobben der det sto at dem ikke hadde mottat sykemelding og at jeg dermed hadde ugyldig fravær. har man sykmelding så har jeg vel ikke ugyldig fravær??? jeg kunne aldri drømt om å ha noe ugyldig fravær jeg . nå blir jeg kvalm og har lyst til å spy ved tanken på de folka og den jobben men hva gjør man ???????????????? jeg har virkelig et høyt ønske om å bytte jobbe jeg nå for noe sånt har jeg ikke hvert borti.. det er jo vanlig å bli litt syk når man jobber med barn og når man begynner på et nytt sted er det lett å få det som går...men som sagt jeg føler meg kvalm på tanken på den jobben jeg har . har ferie denne uken og gleder meg ikke til å komme tilbake på jobb nei...blir rett og slett søvnløs av dette her og det skal mye til før jeg ligger våken om nettene... noen med gode råd?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå