Gå til innhold

Tips til badedrakt?


*melis*

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke brukt badedrakt på 100 år (bruker bikini) og aner derfor ikke hva som er moderne på den fronten nå til dags. Jeg tenker imidlertid å begynne å gå i svømmehallen, og ønsker da å være i stand til å både svømme og stupe uten å risikere å blotte meg både her og der. Jeg vil derfor ha en badedrakt som sitter godt på kroppen, samtidig som den ser litt fresh ut og har vattert "bh". Den må ikke være gjennomsiktig (ser helst for meg noe i svart) og ikke vise halve rumpa eller være smal fremme (typ Baywatch-badedraktene på 90-tallet). 

Noen som har noen tips? Hvor bør jeg begynne å lete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, *melis* skrev:

Jeg har ikke brukt badedrakt på 100 år (bruker bikini) og aner derfor ikke hva som er moderne på den fronten nå til dags. Jeg tenker imidlertid å begynne å gå i svømmehallen, og ønsker da å være i stand til å både svømme og stupe uten å risikere å blotte meg både her og der. Jeg vil derfor ha en badedrakt som sitter godt på kroppen, samtidig som den ser litt fresh ut og har vattert "bh". Den må ikke være gjennomsiktig (ser helst for meg noe i svart) og ikke vise halve rumpa eller være smal fremme (typ Baywatch-badedraktene på 90-tallet). 

Noen som har noen tips? Hvor bør jeg begynne å lete?

Har du sett på Lindex og Kappahl? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, addict skrev:

Har du sett på Lindex og Kappahl? 😊

Pleier ikke å være så ofte innom de butikkene, men mulig de kan ha noe. Takk for tips 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, *melis* skrev:

Pleier ikke å være så ofte innom de butikkene, men mulig de kan ha noe. Takk for tips 😊

De hadde mye fint i sommer som kan passe kriteriene dine ihvertfall 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...