AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #1 Skrevet 8. oktober 2019 Dater en fyr nå på tredje måned, som er ganske klar på at vi kun skal forholde oss til hverandre. Ikke flørte med andre osv. Men så ser jeg daglig at han liker mange andre jenter sine bilder på instagram, gjerne lettkledde bilder. Samtidig som han kommenterer flørtete ting, hjerteemojies med mer. Hva bør jeg tenke om dette? Driver han med flere på si? Hva ville du gjort? Anonymkode: 0aa8c...a27
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #2 Skrevet 8. oktober 2019 Er han veldig ung? Det høres jo nokså umodent og pubertalt ut. Jeg er over 30, så det kunne ikke falt meg inn å gjøre det samme. Anonymkode: 7475a...060 4
Bamseklemmer Skrevet 8. oktober 2019 #3 Skrevet 8. oktober 2019 Tillitsbrudd så det holder, unnskyld meg, men han er en jævla idiot, og det står jeg for👿Han er ikke noe å ta vare på... 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #4 Skrevet 8. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er han veldig ung? Det høres jo nokså umodent og pubertalt ut. Jeg er over 30, så det kunne ikke falt meg inn å gjøre det samme. Anonymkode: 7475a...060 Han er nylig fylt 30... Jeg mister litt interresse hver gang jeg ser det. Så pass mye nå at jeg vurderer å bare avlyse neste date. ts Anonymkode: 0aa8c...a27 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #5 Skrevet 8. oktober 2019 Akkurat nå, Bamseklemmer skrev: Tillitsbrudd så det holder, unnskyld meg, men han er en jævla idiot, og det står jeg for👿Han er ikke noe å ta vare på... Vi har date nå i uken, er det innafor å spørre han ut om dette? Ser det gjerne er gjengangere han kommenterer hos, og da spesielt en jente han kommenterer hjerter og litt småfrekke ting til.. Liker også bikinibilder til jenter under 18 år? ts Anonymkode: 0aa8c...a27
Bamseklemmer Skrevet 8. oktober 2019 #6 Skrevet 8. oktober 2019 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: er det innafor å spørre han ut om dette? Ja det er innafor, men vær klar over selv om han sier at han skal slutte, betyr det ikke at han gjør det. Vær på vakt. Har noen gjordt dette mot meg, har jeg avsluttet med en gang. Tillitsbrudd har jeg nulltoleranse😈 Er han 30 år og ser på jenter under 18? Hvor gammel er du da? Endret 8. oktober 2019 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #7 Skrevet 8. oktober 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dater en fyr nå på tredje måned, som er ganske klar på at vi kun skal forholde oss til hverandre. Ikke flørte med andre osv. Men så ser jeg daglig at han liker mange andre jenter sine bilder på instagram, gjerne lettkledde bilder. Samtidig som han kommenterer flørtete ting, hjerteemojies med mer. Hva bør jeg tenke om dette? Driver han med flere på si? Hva ville du gjort? Anonymkode: 0aa8c...a27 Dater? Etter tre måneder hadde jeg vært mer seriøs enn kun datingstadiet. Han flørter tydeligvis med andre så jeg synes ikke du bør kaste bort tid på han Anonymkode: 5e00c...c4c 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #8 Skrevet 8. oktober 2019 Det ville vært grunn nok til at jeg ikke hadde fortsatt å date ham. Det er én ting at han følger instagramkontoer av lettkledde damer (dette er et lite rødt flagg, men ikke dealbreaker). Men at han offentlig kommenterer bildene deres? Nei, vet du hva. Det sier mye om ham som person at han ikke skjønner hvorfor det burde vært utrolig pinlig for ham at alle kan se den kleinpatetiske flørtinga han driver med. Og så jenter under 18 også? Nei. Dump. Anonymkode: 0ba50...305 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #9 Skrevet 8. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men at han offentlig kommenterer bildene deres? Nei, vet du hva. Det sier mye om ham som person at han ikke skjønner hvorfor det burde vært utrolig pinlig for ham at alle kan se den kleinpatetiske flørtinga han driver med. Og så jenter under 18 også? Nei. Dump. Anonymkode: 0ba50...305 Jeg mener, hvilke andre områder i livet har han ikke sosiale sperrer? Det er garantert flere enn du vet om. Anonymkode: 0ba50...305 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #11 Skrevet 8. oktober 2019 1 time siden, Bamseklemmer skrev: Ja det er innafor, men vær klar over selv om han sier at han skal slutte, betyr det ikke at han gjør det. Vær på vakt. Har noen gjordt dette mot meg, har jeg avsluttet med en gang. Tillitsbrudd har jeg nulltoleranse😈 Er han 30 år og ser på jenter under 18? Hvor gammel er du da? Ja, i starten ble jeg skuffet da jeg oppdaget det. Etterhvert har det bare gitt meg avsmak. Ja.. jeg er 28. 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dater? Etter tre måneder hadde jeg vært mer seriøs enn kun datingstadiet. Han flørter tydeligvis med andre så jeg synes ikke du bør kaste bort tid på han Anonymkode: 5e00c...c4c Ja, vi har ikke kunnet møtes så ofte på grunn av avstand. Men chatter daglig. Tror jeg holder daten denne gangen, og avslutter da. 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ville vært grunn nok til at jeg ikke hadde fortsatt å date ham. Det er én ting at han følger instagramkontoer av lettkledde damer (dette er et lite rødt flagg, men ikke dealbreaker). Men at han offentlig kommenterer bildene deres? Nei, vet du hva. Det sier mye om ham som person at han ikke skjønner hvorfor det burde vært utrolig pinlig for ham at alle kan se den kleinpatetiske flørtinga han driver med. Og så jenter under 18 også? Nei. Dump. Anonymkode: 0ba50...305 Jeg føler han latterliggjør meg når han gjør slikt, jeg hadde aldri gjort noe slikt mot en partner. Viser jo hvor lite han respekterer meg spør du meg.. 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener, hvilke andre områder i livet har han ikke sosiale sperrer? Det er garantert flere enn du vet om. Anonymkode: 0ba50...305 Ja, garantert.. bare lurte på om dette var helt normalt i denne «mediaverdenen» vi lever i og at det var jeg som overregerte. 42 minutter siden, Camillapb skrev: Er dette venner av han eller ukjente? Det vet jeg ikke.. har blitt ganske mange de siste ukene, så tror ikke alt kan være venner. To av mine tidligere kjærester har vært utro, så kjenner jeg blir kvalm... ts Anonymkode: 0aa8c...a27
Bamseklemmer Skrevet 8. oktober 2019 #12 Skrevet 8. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, i starten ble jeg skuffet da jeg oppdaget det. Etterhvert har det bare gitt meg avsmak. Ja.. jeg er 28. Jeg tror han er en "ung gutt på ville veier" dvs. han er ikke klar for et seriøst forhold. ikke ødelegg deg selv lengre med han, vær så snill💚 1
OnFire Skrevet 8. oktober 2019 #13 Skrevet 8. oktober 2019 Det der hadde jeg ikke giddet. Skjønner han ikke at du får med deg dette? 😑
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #14 Skrevet 8. oktober 2019 48 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Jeg tror han er en "ung gutt på ville veier" dvs. han er ikke klar for et seriøst forhold. ikke ødelegg deg selv lengre med han, vær så snill💚 Takk, du er snill ❤️ usikker på om jeg skal la han komme på besøk denne uka eller om jeg skal avslutte det med en gang.. 36 minutter siden, OnFire skrev: Det der hadde jeg ikke giddet. Skjønner han ikke at du får med deg dette? 😑 Tror ærlig ikke han skjønner det, derfor jeg har lyst å poengtere det. Ts Anonymkode: 0aa8c...a27
Bamseklemmer Skrevet 8. oktober 2019 #15 Skrevet 8. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk, du er snill ❤️ usikker på om jeg skal la han komme på besøk denne uka eller om jeg skal avslutte det med en gang.. Takk, jeg så med en gang at du var ei ordentlig jente som ville ha veiledning, jeg takler bare ikke menn som ikke respeterer damer. Du må kjenne på hvor mye du elsker han VS tillitsbruddet. Kanskje er det best å distansere han litt til? Fortsetter han fremdeles å trykke likes på jenter under 18, ja da har du nok det svaret du trenger. Synd hvis det skal ende sånn, men kanskje bedre for deg å få en ny du kan stole på💚
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #16 Skrevet 9. oktober 2019 Jeg hadde ikke orka å si ifra, egentlig. De sier bare sånn "alle gjør det" "det er ikke så seriøst" "slapp av, da". Bare gjør det slutt... Finn noen med sosiale antenner Anonymkode: 909b6...e80 3
kisskissbangbang Skrevet 10. oktober 2019 #17 Skrevet 10. oktober 2019 Nei, æsj. Hadde mista all interesse og tenning av at en voksen mann holdt på sånn. Hadde avslutta datinga, og vært veldig tydelig på hvorfor. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå