Gå til innhold

Fornuftig mann eller badboy?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Faller du stort sett for fornuftige (og kanskje litt kjedelige) menn, eller spennende badboys? Og er du fornøyd med at du faller for de du faller for?

Ikke kjempeinteressert i sånne "mannen min er begge deler bla bla bla" svar da 😀

Anonymkode: 5e718...d16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fornuftige menn.

Anonymkode: 436f0...278

• Liker 2
Skrevet

Badboys er gøy helt til du får barn med de, og mannen fortsetter med å være badboy..........

Anonymkode: 23fd9...b08

• Liker 9
Skrevet

Jeg deler ikke opp menn i «badboys» og «kjedelige». Når noen sier «badboys» så tenker jeg manglende respekt for andre mennesker, frekke/slemme, manglende respekt for lover og regler, mye alkohol/rus og så videre. Hva er spennende med det?

Jeg liker fornuftige, oppegående, ansvarlige og hyggelige menn som behandler folk rundt seg bra. Det er i grunn noe jeg forventer av voksne menn. Også synes jeg det er «spennende» hvis vi kan ha interessante diskusjoner, oppleve fine ting sammen og le masse.

Det er ingenting kjedelig med å behandle folk rundt seg bra! Det er bare noe kjipe folk sier for å forsvare egen oppførsel. 

Anonymkode: c1025...72b

• Liker 20
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg deler ikke opp menn i «badboys» og «kjedelige». Når noen sier «badboys» så tenker jeg manglende respekt for andre mennesker, frekke/slemme, manglende respekt for lover og regler, mye alkohol/rus og så videre. Hva er spennende med det?

Jeg liker fornuftige, oppegående, ansvarlige og hyggelige menn som behandler folk rundt seg bra. Det er i grunn noe jeg forventer av voksne menn. Også synes jeg det er «spennende» hvis vi kan ha interessante diskusjoner, oppleve fine ting sammen og le masse.

Det er ingenting kjedelig med å behandle folk rundt seg bra! Det er bare noe kjipe folk sier for å forsvare egen oppførsel. 

Amen!

Anonymkode: ed154...365

• Liker 5
Gjest Helena89
Skrevet (endret)

Jeg liker "fornuftige menn". Men et par ganger har jeg opplevd at det jeg trodde var en "fornuftig mann" egentlig ikke var det likevel.  Mennesket er et komplisert dyr, verden er ofte ikke så svart/hvit at du kan dele opp alle i to lettvinte båser.

Endret av Helena89
Skrevet

Faller desverre pladask for badboys.. vet ikke hva som gjør det, og skulle ønske det var annerledes.

• Liker 2
Skrevet

Når jeg var typisk 16-20 så falt jeg fort for badboys og ‘alfahanner’. Nå synes jeg at de bare er litt... stakkarslige. 

Jeg vil ha den fornuftige, trygge mannen. En som har bena plantet på jorden og som har selvtillit nok til og bare være seg selv. 

• Liker 3
Skrevet

Hvis du ikke er interessert i svaret mitt så... 😉 Men sannheten er jo at jeg faller for de som er både fornuftige og spennende. Noe som faktisk ikke er så sjelden vare.

Skulle jeg ha valgt mellom de to ytterpunktene du snakker om og som hele KG ser ut til å tro at er en finn kategorisering...så hadde jeg vært seriemonogam med spennende badboys. Å tilbringe livet med én jeg syntes var "litt kjedelig": nei takk!

Anonymkode: cd7ce...2c2

• Liker 1
Skrevet

Spennende badboys? Ingenting spennende med en drittsekk. Faller for fornuftige, snille menn :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg faller for fornuftige, ikke-kjedelige menn.

Anonymkode: a91be...b73

• Liker 3
Skrevet

Badboys er leketøy, ikke noe mer. 

Anonymkode: eb98a...406

• Liker 4
Skrevet

Fornuftige menn helt klart. Datet flere bad boys, veldig spennende, følelsene går i berg og dalbaner, i lengden er det ikke gøy for deg lenger. Fornuftige menn kan overraske og de er mennesker de også (og menn), så de vil "teste" deg på sine måter selv om de er fornuftige:)

Anonymkode: 369d3...f91

Skrevet

Bad boys defintivt dessverre! Dater to ulike menn nå  tror en er badboy/player,å en  annen fornuftig fyr som er ute etter seriøst forhold sånn som meg. Dessverre er det han som er badboy jeg liker umiddelbart best. Han er sexy sjarmerende å liker han bare altfor godt. Men han har unnskyldninger for hvorfor jeg må gå tidlig neste dag etter sex,så ganske opplagt at bare er ute ettee sex selv om han nekter på det. 

Han andre fornuftige fyren har jeg god kjemi med å ønsker å bli bedre kjent,men liker dessverre han som er bad boy bedre. Han som er fornuftig behandler meg bra,gir komplimenter,viser at han vil bruke mest mulig tid med meg,viser interesse for meg osv. Likevel er det drittsekken jeg vil ha. Blir så forbanna på meg selv at jeg  ikke kan velge rett for engangsskyld. Så fort playeren innviterer meg så kommer jeg,istedenfor for å bruke tiden på en som faktisk liker meg for den jeg er å ikke for hva jeg har mellom beina.

Anonymkode: 105b2...8dc

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde en såkalt "spennende" mann. Problemet var at han var ikke spennende bare for meg.  Alt fra russejenter til nyskilte desp. 40+ kjerringer var jævelen på. Bare flaks at ikke jeg ble smittet av alskens dritt og lort. Så nei Takk, jeg har hatt min porsjon med "spenning". 

Så når dere en gang skal etablere dere, så tål heller å ha det litt kjedelig av og til. Det trenger ikke å være "full fyr" hele tiden . Det er mitt råd.

Anonymkode: 523e7...58d

• Liker 3
Skrevet

Fornuftige menn, heldigvis.

Anonymkode: 5af04...910

• Liker 2
Gjest ana0603
Skrevet

Faller for de som er badboy, men klarer å tenke klart heldigvis 👍 så da blir det ikke noe ut av det

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det tenker ikke jeg. Jeg ser derimot klare likhetstrekk mellom de du definerer som bad boy, og det man kulturelt sett definerer som bad boy.

Jeg finner ikke noe problematisk ved det du hevder at du er tiltrukket av. Det er sannsynligvis sant. Det er imidlertid ikke det samme som om at det er derfor at du er tiltrukket av de.

Skrevet

Hva med fornuftige badboys? 😎

Anonymkode: 62221...cee

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette! 

Gode verdier og prinsipper i en spennende personlighet. Det finnes ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...