Gå til innhold

Cipralex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har erfaring med Cipralex i forhold til generell angst?

Anonymkode: 50a03...c2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Funker bra her 😊🌷

Anonymkode: e3ac1...bbe

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jepp. Funker bra her 😊🌷

Nå ble jeg glad. Har plutselig fått generalisert angst. Ble satt på sobril. Etter 5 uker vil jeg nå av denne driten. 9 uker nedtrapping.... blir mer urolig av sobril. 

Tok det lang tid før du merket at det hjalp?

Skrevet

Ja, fikk IBS. Var altspisende, men nå kan jeg ikke en gang se på en brødskive uten å bli dårlig i magen. 

Anonymkode: d86a1...ba6

Skrevet

Det funket ikke for meg. Jeg ble likegyldig til alt, og forfalt fysisk. Jeg ble også... spesiell da jeg drakk. Men det funker for noen, og andre ikke.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå ble jeg glad. Har plutselig fått generalisert angst. Ble satt på sobril. Etter 5 uker vil jeg nå av denne driten. 9 uker nedtrapping.... blir mer urolig av sobril. 

Tok det lang tid før du merket at det hjalp?

Ca en mnde..😊

Skrevet
4 minutter siden, KnekkogPrim said:

Det funket ikke for meg. Jeg ble likegyldig til alt, og forfalt fysisk. Jeg ble også... spesiell da jeg drakk. Men det funker for noen, og andre ikke.

Ja, jeg ble også mer likegyldig. Begynte drikke mer regelmessig fordi alt var kjedelig, tomt og gav meg ingenting. Sliter med alkoholinntak fortsatt, selv om jeg sluttet på pillene 

Skrevet

Fikk kløe og utslett over hele kroppen 😕 mens en venninne hadde god effekt.

Anonymkode: 81301...9d9

Skrevet

Jeg har hatt god effekt av cipralex. Har depresjon og generalisert angstlidelse. Tablettene funker bra mot depresjonen, og litt på angsten. Har blitt litt mer likegyldig og avslappa til noen ting, mens andre ting gir meg fortsatt mye angst.

Anonymkode: 8033d...dac

Skrevet

Dere som sliter med depresjon. Kom dere ut en tur. Luft hode 🙂

Anonymkode: 2e0c2...9d9

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan bare snakke for meg selv, men dette hjalp ikke litt her. 

Anonymkode: 4c178...3cc

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg var ute minst 1 time hver eneste dag da jeg ble deprimert, så det var nok ikke kuren i mitt tilfelle. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble mer deprimert av det, jeg. Og jeg elsker vanligvis å gå tur. Tur funker best når man har det ganske bra. Det finnes ikke en kur som passer til alle. Selv hvordan folk tolker å være i bevegelse, og hvilken type bevegelse er forskjellig. Noen får forsterket angst av det, andre ikke. 

Anonymkode: a054b...f9e

Skrevet

Cipralex tok derven på meg. 

Ble så utrolig trett. Sov overalt, hele tiden. Gikk opp 10kg på 2 måneder. Konstant diaré. Ble fullstendig likegyldig, tidvis irritabel og gretten. Rett og slett forbanna. Sex var umulig for meg å få til. Ga faen i alt og alle, og ville ikke brydd meg omså en av mine nærmeste gikk bort. Fikk irrasjonelle og ekle tanker.

Det var en grufull opplevelse. 

Anonymkode: b33ee...798

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...