Gå til innhold

Uttak kobberspiral?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Visste ikke helt hvilken kategori jeg skulle spør i så da spør jeg her.

Er det noen som aner hva uttak av kobberspiral ca pleier å koste? Har kun hatt den i 8 mnd så føler det er litt waste av penger, men. Har ikke bruk for den når jeg er med ei jente, så. heh.

Anonymkode: cf682...dcb

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Koster det samme som vanlig gynekologtime, kanskje med noen få kroner i tillegg. Husk at du kan ha den i 5 år da, så hvis du ikke har noen plager av den, burde du bare beholde den, med mindre du mener det er 100 % utenkelig at du kommer til å ha sex med en mann innen 5 år.

Skrevet
14 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Koster det samme som vanlig gynekologtime, kanskje med noen få kroner i tillegg. Husk at du kan ha den i 5 år da, så hvis du ikke har noen plager av den, burde du bare beholde den, med mindre du mener det er 100 % utenkelig at du kommer til å ha sex med en mann innen 5 år.

Hehe ja, det er 100% utenkelig :) Så er derfor jeg tenker på å bare ta den ut nå, siden jeg plages med mye mensensmerter etter jeg tok den. 

Takk :) 

Skrevet

Fastlegen din kan gjøre det, da betaler du bare egenandel (som er sånn rett under 300 kr) og evt. for utstyr. Hvis du vil til gynekolog må du vel betale en tusenlapp kanskje.

Anonymkode: ec72d...4da

Skrevet

Jeg betalte nettopp 1400,- hos privat gynekolog for det samme.

Skrevet
På 8.10.2019 den 9.52, AnonymBruker skrev:

Fastlegen din kan gjøre det, da betaler du bare egenandel (som er sånn rett under 300 kr) og evt. for utstyr. Hvis du vil til gynekolog må du vel betale en tusenlapp kanskje.

Anonymkode: ec72d...4da

Aha okei! Like greit å dra dit da, kanskje. Mer komfortabel med legen min også enn en ukjent gyn haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...