AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #1 Skrevet 8. oktober 2019 Så, situasjonen er dette: var med en vennine på fest å traff bestekameraten hennes. Vi fant veldig tonen men det ble bare med det. Traff han igjen helgen etterpå, på fest 🤣 Å endte opp med å bli med han hjem å sov over. Dagen etterpå ville han ha meg tilbake der, så jeg sov over 2 netter. Vi snakker kjempe godt sammen og det virket som at vi hadde det koselig sammen. Virket slik ut på han også, da. Men nå er ting litt kleint... Jeg føler jeg nærmest spammer han på snapchat med helt teite ting bare for å få «kontakt». Men jeg får liksom ikke så masse tilbake. Jeg er suuuper pinglete på slike ting. Så da er det letter å sende snapchat av maten jeg spiser eller hva jeg ser på tv, fremfor å spørr om noe eller lignende. WHÆÆ! Jeg vil IKKE være masete, men jeg vil treffe han igjen, men med tanke på at det kun var på «fylla» så tror jeg nesten det blir feil uansett hva... Noen gode råd der ute? Burde jeg bare la han være for så å se om han «kommer til meg»? Eller hva..? Anonymkode: 7c73d...31b
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #2 Skrevet 8. oktober 2019 Slike mannlige "bestekamerater" er litt interessante. Er det en som venninna di har friendzona, eller er han av en annen legning? Sa noen av dere noe om hva dere var ute etter? Lær deg å/og, og han/ham. Anonymkode: 18470...3cf 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #3 Skrevet 8. oktober 2019 Ikke send random snaps til han. Virker som du kanskje allerede har pushet han litt fra deg - ellers kanskje han aldri var interessert i noe mer fra start av. Inviter ham på kaffe? Anonymkode: 516c5...0a3 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #4 Skrevet 8. oktober 2019 Min erfaring med gutter som vil se deg så mye og med så stor intensitet i starten, er at de fort går lei. Akkurat som om de var supergira på ei leke de fikk til jul i to-tre dager etter julaften, og så driter de i den resten av romjula. Håper det ikke er tilfellet for deg, men vær obs på at det kan være slik. Ikke spam ham med snaps, la ham komme til deg. Anonymkode: 2048d...846 1
Bamseklemmer Skrevet 8. oktober 2019 #5 Skrevet 8. oktober 2019 Hjelper aldri så lite hvor hot du er hvis du bare vil sove med han, gutter vil ha mere... er du klar for det? Tror det er bedre om du spør venninna di om han, enn her på KG. Få henne til å spørre hva han synes om deg, eller om han er noe for deg, eller om hun ser noe tegn på at han er ivrig på deg. Bruk venninna di, jenter snakker om alt vet jeg😂 Hvis du klarer dette alene, må du nok flørte mere, gjør deg litt mere spennende til neste gang dere treffes. Spør han om at dere kan treffes midt i uka? Ikke slutt med snap, men begrens litt, ikke overkill. Send gjerne bilde av mat og tv, men si at du foretrekker heller en middag eller kino med han. Er han fremdeles ikke intressert? Rykk frem til start og finn en ny! Ikke noe kleint det heller, jo mere du holder på jo mere erfaring får du💚😉 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #6 Skrevet 8. oktober 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Slike mannlige "bestekamerater" er litt interessante. Er det en som venninna di har friendzona, eller er han av en annen legning? Sa noen av dere noe om hva dere var ute etter? Lær deg å/og, og han/ham. Anonymkode: 18470...3cf Hun har kjæreste, å de har vel egentlig friendzonet hverandre. Anonymkode: 7c73d...31b
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #7 Skrevet 8. oktober 2019 4 timer siden, Bamseklemmer skrev: Hjelper aldri så lite hvor hot du er hvis du bare vil sove med han, gutter vil ha mere... er du klar for det? Tror det er bedre om du spør venninna di om han, enn her på KG. Få henne til å spørre hva han synes om deg, eller om han er noe for deg, eller om hun ser noe tegn på at han er ivrig på deg. Bruk venninna di, jenter snakker om alt vet jeg😂 Hvis du klarer dette alene, må du nok flørte mere, gjør deg litt mere spennende til neste gang dere treffes. Spør han om at dere kan treffes midt i uka? Ikke slutt med snap, men begrens litt, ikke overkill. Send gjerne bilde av mat og tv, men si at du foretrekker heller en middag eller kino med han. Er han fremdeles ikke intressert? Rykk frem til start og finn en ny! Ikke noe kleint det heller, jo mere du holder på jo mere erfaring får du💚😉 Haha vel, han fikk mer 🤭🙄 Å i fylla så snakket vi vel om at vi skulle gjøre det til en greie, men virker ikke som han husker det... Når jeg skulle reise hjem så ville han ikke at jeg skulle reise, verken den ene eller den andre gangen. Så dette er virkelig forvirrende..😰 Vel, jeg er ikke så close med veninna, å litt redd for at det gjør alt mye kleinere. Tenk om hun går rett til han å forteller hva jeg har sagt og spørr om og diverse 😰 takk ^^ Anonymkode: 7c73d...31b
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #8 Skrevet 8. oktober 2019 Skjerp deg...hva er det du er redd for, avslag? Det avslaget kommer isåfall uansett, riv av plasteret og spør om dere skal ta en øl på fredag bare dere to Anonymkode: 3619c...632
Bamseklemmer Skrevet 8. oktober 2019 #9 Skrevet 8. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha vel, han fikk mer 🤭🙄 Aha, så du har hatt han inni deg🤭Ikke rart han ville du skulle reise hjem da nei🙈🤭 Ingen fare, du har han rundt lillefinger`n din, og du elsker det!! Skynd deg over til han igjen, ikke kast bort tiden med å skrive med meg😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå