Gå til innhold

"What are you doing in your life?"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva hadde du svart på det..?

 

Bodde utenlands lenge. Var da på hils med en jeg nå har fulgt på instagram ganske lenge, vi har ikke hatt noe kontakt der bortsett fra å kommentere bilder en veldig sjelden gang.

På den tiden jobbet jeg i bar og som servitør. Hadde ikke utdannet meg ennå, nå er jeg sykepleier.

I dag kommenterte jeg noe i hans story. Vi skrev litt til hverandre.. og nå spurte han "what are you doing in your life?"

Det høres litt nedsettende ut..? Som om han har inntrykk av at jeg driver dank/kaster bort tid eller noe.

Tenker engelsken er litt på halv tolv. Men vet ikke om han lurer på hva jeg jobber med eller om hva jeg driver med på fritida for tida liksom..

Anonymkode: 4a148...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal vaere rimelig usikker paa deg selv for aa tenke at det der hoeres nedsettende ut, synes jeg. Det er ganske vanlig aa spoerre noen om hvordan livet er, hva de gjoer med livet etc. naar man snakker med folk fra gamle dager.

Anonymkode: c8b8a...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inverto
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skal vaere rimelig usikker paa deg selv for aa tenke at det der hoeres nedsettende ut, synes jeg. Det er ganske vanlig aa spoerre noen om hvordan livet er, hva de gjoer med livet etc. naar man snakker med folk fra gamle dager.

Anonymkode: c8b8a...4b0

Skaff deg norsk tastatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nedsettende. Han viser interessse. Hadde han byttet "in" med "with" hadde jeg oppfattet det som nedsettende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Inverto skrev:

Skaff deg norsk tastatur

Takk for et fantastisk godt raad.

Anonymkode: c8b8a...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...