Gå til innhold

Hvor lenge hadde du datet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lang tid hadde blitt for lenge for deg å date før dere hadde blitt sammen?

Alt er fint mellom oss, og ingen av oss dater noen andre. Men han trenger mer tid fordi han har brent seg før.

Så, hvor lenge hadde du "giddet" å date? Vi er begge i midten av 30-åra...

Anonymkode: 07893...cc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt an på.

Anonymkode: 24f59...72f

• Liker 2
Skrevet (endret)

Innen 4-5 måneder så må han vel ta et standpunkt? Såfremt dere har fått tilbrakt nok tid sammen og vært med hverandre i ulike situasjoner da. Altså - hverdagene, på godt og vondt. 

Det er egentlig litt vanskelig å tidsbestemme  sånt, da det hele kommer an på hvor mye man har fått sett og opplevd av hverandre. 

Jeg, for min del, tenker at man gjerne burde reise på en ferie sammen også, samt oppleve det å være uenige. Så ser man hvordan man takler det også. 

Endret av SpringYard
  • Liker 3
Skrevet

Har datet en fyr i over et halvt år (8 måneder). Ingen av oss orker den offisielle "kjæreste"-tittelen. Vi er vel egentlig kjærester nå, men vi har ikke hatt behov for "praten". Jeg føler meg trygg på ham og han føler seg trygg på meg.

• Liker 3
Skrevet

Vanskelig å si,men jeg har opplevd at jeg har datet lenge uten at han noen gang ble klar..da snakker vi nesten 1 år.

jeg var den eneste han datet,men viste seg i ettertid at han hadde holdt flere damer varm i tilfelle det ikke skulle funke mellom oss.

Anonymkode: 1a9e0...872

• Liker 1
Skrevet

Vi snakket aldri om det, egentlig. Nå har vi bodd sammen noen år.

Anonymkode: 07acf...6d0

• Liker 2
Skrevet

Kom helt an på hvor trygg jeg var på personen, hvis jeg var veldig trygg kunne vi gjerne ha "holdt på" i et halvt år, men hvis han var en løs kanon hadde jeg fort spurt om vi var kjærester eller bare tull.

Skrevet

Jeg hadde droppet en mann som kom med uttalelser som "har brent seg før", "vil ta det rolig" "trenger tid" osv rimelig kjapt. Det legger noen føringer om at kun hans behov er viktige som jeg ikke liker, i tillegg til at en må legge bånd på seg for huffameg: den (godt) voksne mannen kan bli skremt og har så sart psyke at det blir rent for meget for han å treffe daten to dager på rad. Jeg klarer ikke se at sånn mann egentlig vil ha noe forhold. 

Anonymkode: 922e3...860

• Liker 7
Skrevet

Litt usikker faktisk. Har datet i 3 1/2 mnd nå, og har ikke behov for å definere oss som kjærester ennå. Men det er fordi jeg har brent meg før (jada, gjelder ikke bare menn den der), og her er vi i en situasjon hvor vi begge har barn å hensynta, dvs at ingen av oss vil involvere noen før vi er sikre på hvilken vei dette går. Men det er jo overhode ikke snakk om å date noen andre, vi er sammen ved hver mulige anledning, og det er nok kun i navnet at vi ikke er kjærester ennå. Jeg føler meg veldig trygg på han. Og jeg er ikke i tvil om at jeg ønsker å satse på han og se hvordan dette utvikler seg, og føler at han er på samme sted. Han har faktisk snakket om at jeg bør møte noen av vennene hans nå. Men som sagt, vi stresser ikke.

Men om det ikke er barn i bildet så ville jeg sagt at etter 3 mnd så bør man ha en formening om man vil satse på dette eller ikke. Om man ikke vet da så er det feil uansett tenker jeg.

Anonymkode: c5c1a...3f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...