AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #1 Skrevet 7. oktober 2019 Jeg åpnet meg for psykologen ang min samboer som har drevet på med vold mot meg, å nå er jeg kjempe redd, jeg ønsker at jeg kunne tatt samtalen tilbake, jeg er redd for framtiden min nå, jeg vil ikke klare meg alene. Psykologen kan ikke gjøre noe uten mitt samtykke? Anonymkode: 84a23...6e5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #2 Skrevet 7. oktober 2019 Du burde kanskje snakke med psykologen om det.... vet ikke hva som kan gjøres for å være ærlig. Med tanke på fare for liv og helse og hele pakken. Så det er best å snakke med psykologen om det, snakk om det du er redd for og slikt. Anonymkode: d9511...415 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #3 Skrevet 7. oktober 2019 Nei, ta det helt med ro. Unntaket er hvis du har hjemmeboende barn selvsagt. Anonymkode: b966e...ec9
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #4 Skrevet 7. oktober 2019 Psykologen din har ikke lov å gjøre noe med dette uten å bryte taushetsplikten. Eneste er hvis dere har barn, da har han plikt til å varsle barnevernet. Du burde komme deg ut av det forholdet. Du vil greie deg alene selv om det kanskje ikke føles slik akkurat nå. Anonymkode: 0c432...b3e
jabx Skrevet 7. oktober 2019 #5 Skrevet 7. oktober 2019 Psykologen plikter faktisk å varsle hvis TS utsettes for vold og det er fare for liv eller helse. Det gjelder altså ikke barnet. Psykologen plikter å redde liv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå