AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #1 Skrevet 7. oktober 2019 Jeg tenkte jeg skulle være flink og ta influensavaksinen i god tid i år, siden jeg hører til en "utsatt gruppe" og ikke kan satse på flaksen i all evighet. Jeg ser at et av stedene jeg kan få satt den har lavere pris for utsatte grupper, men er dette noe legen må føye til på resepten? Anonymkode: 3adb7...e5c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #2 Skrevet 7. oktober 2019 Jeg betaler vanlig pris selv om jeg er i utsatt gruppe, men den er jo ikke dyr. Anonymkode: b51a4...8be
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #3 Skrevet 7. oktober 2019 Lege må sette du er i utsatt gruppe Anonymkode: 467d4...d77
Honey Dew Skrevet 7. oktober 2019 #4 Skrevet 7. oktober 2019 Jeg drar bare til legekontoret og får den satt. Har aldri fått den på resept.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #5 Skrevet 7. oktober 2019 Trenger man resept for den? Vi får den gratis på jobben og ingen leger har skrevet ut resept for meg da. Har tatt den 5 år på rad:D Anonymkode: 99837...2e1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #6 Skrevet 7. oktober 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger man resept for den? Vi får den gratis på jobben og ingen leger har skrevet ut resept for meg da. Har tatt den 5 år på rad:D Anonymkode: 99837...2e1 Varierer litt fra kontor til kontor virker det som! Noen steder må man ha resept, gå på apoteket og ta ut vaksinen for å så gå tilbake til legekontoret og få den satt der. Jeg stikker bare innom sekretærene og sier at jeg vil ta den, så får jeg den uten verken resept eller en prat med legen min😊 Anonymkode: e340a...471 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå