AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #1 Del Skrevet 7. oktober 2019 Jeg skal strikke et rundt skjerf og kunne tenke meg et fint strukturmønster. Er det noen som har noen tips til enkle mønstre med rett/vrang?😊 Anonymkode: 84650...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #2 Del Skrevet 7. oktober 2019 Enkel eller dobbel perlestrikk? 🙂 Både enkelt og veldig fint på skjerf. Anonymkode: 462dc...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #3 Del Skrevet 7. oktober 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enkel eller dobbel perlestrikk? 🙂 Både enkelt og veldig fint på skjerf. Anonymkode: 462dc...3b0 Åå ja dobbel perlestrikk ser fint ut! Jeg visste faktisk ikke at det var noe😂 da strikker jeg to rett, to vrang i to og to omganger? Og jeg må vel nesten ha en vrangbord oppe og nede - har du noen tanker om hvordan den bør være for at det skal bli fint? Tusen takk for tipset! Anonymkode: 84650...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #4 Del Skrevet 8. oktober 2019 På 7.10.2019 den 15.10, AnonymBruker skrev: Åå ja dobbel perlestrikk ser fint ut! Jeg visste faktisk ikke at det var noe😂 da strikker jeg to rett, to vrang i to og to omganger? Og jeg må vel nesten ha en vrangbord oppe og nede - har du noen tanker om hvordan den bør være for at det skal bli fint? Tusen takk for tipset! Anonymkode: 84650...29f Det stemmer 🙂 Jeg har brukt dette mønsteret som starter med riller, men det er et vanlig skjerf. Her fant jeg et mønster på tubeskjerf i dobbel perlestrikk. Det har vrangbord øverst og nederst 🙂 Anonymkode: 462dc...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå