Gå til innhold

174 cm og dame

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Lunarstone skrev:

1.74 er høyt, men det trenger ikke være negativt. Jeg er 1.76 og høyere enn de fleste damer, trives med høyden og er fornøyd med å være lang og slank 😊 fått noen kommentarer opp igjennom dog. 

Hva slags folk har kommet med disse kommentarene da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det én ting kvinner ikke trenger bekymre seg for så er det vel høyden. I motsetning til kvinner (som gjerne vil ha høye menn) har menn vidt forskjellige preferanser der, og mange har ikke preferanser i det hele tatt. Som gruppe bryr vi oss nok langt mer om fasongen på kroppen enn lengden, og jeg kjenner lave menn som digger høye / veldig høye damer, og som relativt høy mann selv så trekkes jeg kanskje mest mot de under snittet og ikke over (det er kanskje noe jeg finner ekstra feminint med dem - en rein personlig greie) men jeg har jo ingen "regler" der. Min ex-samboer var 160, en stund før det var jeg sammen med en helt utrolig flott dame på 158 (da begynner høydeforskjellen å bli stor, men det var ærlig talt null stress), og da jeg var 20 falt jeg pladask for ei på 180, så... 

Uansett: Menn flest bryr seg ganske lite om høyde. Sånt trenger dere damer ikke henge dere opp i.  

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...