Gjest litja Skrevet 20. mai 2005 #1 Skrevet 20. mai 2005 tenkte jeg skulle hoppe over mensen med trionetta.. gå rett på neste brett men nå etter ei uke med det nye brettet har jeg sånn på-slutten-av-mensen blødninger og har mensen vondt i magen som er verre en vanlig mensen vondt. er dette veldig vanlig med trionetta? og skal jeg bare fortsette som vanlig med pillene? må jeg til legen?
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2005 #2 Skrevet 20. mai 2005 Siden man IKKE kan utsette mensen med trionetta ved å bare fortsette på nytt brett, så skyldes nok plagene dine det. Kroppen din har hormonsjokk. Med trionetta (og alle trefase-piller) kan du bare utsette mensen med 10 siste pillene.
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2005 #3 Skrevet 22. mai 2005 jesus... der fikk jeg for ikke å undersøkt ordentlig... her hoppet jeg rett til neste brett (bruker 21 dagers). hvordan får jeg det til å slutte å blød? må jeg bare slutte og begynne på nytt når alt har stabilisert seg? jeg har hatt sex etter jeg begynte på det nye brettet.. er det usikkert? what to do?
Gjest sandra ++ Skrevet 23. mai 2005 #4 Skrevet 23. mai 2005 Se der fikk jeg og et svar på hvorfor jeg aldri sluttet og blø!! Jeg prøvde dette å hoppe rett på nytt brett etter alt info. i media. Det ble jo motsatt effekt siden jeg blødde lenge, tror det gav seg etter ei uke.
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2005 #5 Skrevet 23. mai 2005 jesus... der fikk jeg for ikke å undersøkt ordentlig... her hoppet jeg rett til neste brett (bruker 21 dagers). hvordan får jeg det til å slutte å blød? må jeg bare slutte og begynne på nytt når alt har stabilisert seg? jeg har hatt sex etter jeg begynte på det nye brettet.. er det usikkert? what to do? Gjort er gjort...bare fortsett på det brettet du tar nå.
Gjest litja Skrevet 23. mai 2005 #6 Skrevet 23. mai 2005 jepp spurte legen og det var bare å fortsette ut brettet.. så nå er det bare å leve og lære å håpe at jeg slutter å blø snart....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå