Gå til innhold

17 års aldersforskjell

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kunne du vært sammen med en 18 år eldre mann? Chatter litt med en fyr, men er så usikker på aldersforskjellen. Har aldri vært med en mann som er så mye eldre. Jeg er 33, han er 51.

Anonymkode: cfa88...b4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, grunnen han er pensjonist flere år før meg.

Anonymkode: 8ad52...35f

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker mest i forhold til det med barn og at jeg eventuelt måtte gitt avkall på det. Nå vet jeg ikke om jeg kommer til å få barn uansett, begynner å få dårlig tid og jeg er ikke helt sikker på om jeg vil ha barn heller, men tenker at jeg måtte tatt et valg og gitt avkall på det hvis jeg skulle blitt sammen med han fyren. Vi har ikke diskutert det. Jeg liker ham godt da (ikke møtt ham enda), har lenge drømt om å møte en eldre fyr med litt livserfaring, men så ikke helt for meg å date en i 50-åra.

• Liker 1
Skrevet

Ja det kunne jeg. Alder er bare tall, ingen vet hva morgendagen bringer uansett. Om du er så heldig å oppleve gjensidig kjærlighet så ta den imot, ikke la noe være en hindring. Dere kan få mange fine år sammen. Det er ikke gitt at du ville fått det med en mann på lik alder uansett. 

Anonymkode: 99284...5a0

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville vært skeptisk som 33-åring, både fordi jeg ville ha barn (vil han? har han? er han ferdig? litt gammel pappa) og fordi han ville begynt å svekkes av alderdom så lenge før meg. Ville vært pensjonist når jeg var 49. Han ville vært 77 når jeg var 59, altså et forhold hvor jeg var omsorgsgiver mest. 

Det kan funke, og har gjort det for andre, men jeg ville vært skeptisk.

Anonymkode: 85ab8...643

• Liker 1
Skrevet

Ja det er akkurat slik jeg tenker også... liker ham veldig godt, men er samtidig skeptisk. Klarer rett og slett ikke bestemme meg for om jeg skal gi dette her et forsøk eller ikke. Han har en 15 år gammel datter. Aner ikke om han vil ha flere barn. Har ikke tatt det opp med ham enda. Vi har ikke snakka om aldersforskjellen enda, det er litt rart. Virker ikke som det er en hindring for ham da.. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du vært sammen med en 18 år eldre mann? Chatter litt med en fyr, men er så usikker på aldersforskjellen. Har aldri vært med en mann som er så mye eldre. Jeg er 33, han er 51.

Helvete heller.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er akkurat slik jeg tenker også... liker ham veldig godt, men er samtidig skeptisk. Klarer rett og slett ikke bestemme meg for om jeg skal gi dette her et forsøk eller ikke. Han har en 15 år gammel datter. Aner ikke om han vil ha flere barn. Har ikke tatt det opp med ham enda. Vi har ikke snakka om aldersforskjellen enda, det er litt rart. Virker ikke som det er en hindring for ham da.. 

At du er såpass mye yngre enn han er ingen hindring for han nei. Det er jo han som har "kapret" ei yngre dame! Desverre er det noe noen menn skryter av. Skriver bare det jeg hører folk snakker om, men uansett, ditt valg.

Skrevet

jeg er 42 og kunne ikke tenke meg å være sammen med noen som er over 48 år engang. Det skjer mye med menn i løpet av 40-årene for å si det sånn.

Anonymkode: f7f84...f0d

• Liker 2
Skrevet

Du kan jo se det for deg når du er 62-63 og påtur å gå av med pensjon (hvis det er mulig å gå av så tidlig når den tid kommer. Da vil du fortsatt medt sannsynlig være «ung og sprek». Mens han vil være over 80. Kanskje sitter han i rullestol på et pleiehjem. Med alt det innebærer. Ditt liv, ditt valg. Men jeg ville IKKE gjort det. 

Anonymkode: 59a64...c95

Skrevet

Nei, det blir for stor aldersforskjell

• Liker 1
Skrevet

Ja, det kunne jeg godt. Jeg er 38 nå, og samboeren min er 35, men jeg kan lett se for meg å være sammen med en eldre mann.

Anonymkode: 38048...0ff

Skrevet

Nei, de har for soft tiss. Kjenner ikke noe under sex.

Anonymkode: 0313e...0c0

• Liker 1
Skrevet

Takk for alle innspill :) 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de har for soft tiss. Kjenner ikke noe under sex.

Hvor har du det fra?

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg er 42 og kunne ikke tenke meg å være sammen med noen som er over 48 år engang. Det skjer mye med menn i løpet av 40-årene for å si det sånn.

Anonymkode: f7f84...f0d

Alle eldes jo. Hva skal du gjøre da? Bytte partnere hele livet og kun date de som er under 48 resten av livet? Hva skjer med menn i løpet av 40-årene? Har lest at ereksjonsproblemer er mest vanlig fra 70-årsalderen, om det var det du tenkte på :) han her virker å være i fin form

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for alle innspill :) 

Hvor har du det fra?

Alle eldes jo. Hva skal du gjøre da? Bytte partnere hele livet og kun date de som er under 48 resten av livet? Hva skjer med menn i løpet av 40-årene? Har lest at ereksjonsproblemer er mest vanlig fra 70-årsalderen, om det var det du tenkte på :) han her virker å være i fin form

Har prøvd et par gæmliser. Men hvis du liker softtiss er det bare å date i vei.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det liker jeg ikke 😝 hvor gamle var de da?

Skrevet

Nei, det blir for mye. Vil helst ha under 10 år forskjell i et forhold, men kan slingre ett år og to for den rette.

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Softtiss?😂

Anonymkode: 63590...ca1

• Liker 1
Skrevet

Nei, man skal jo omgås vennene hans også og da hadde jeg nok følt meg utenfor. 

Anonymkode: 6723f...100

Skrevet

Jeg er 40. Så en på 58? Står over ass..

Anonymkode: 4da7d...ac7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...