Gå til innhold

Redd for å være lesbisk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på bare 15 år og nå er jo hormoner og puberteten i virkelig på gang. Som jeg vet om eller som jeg har kjent på, så har jeg bare vært forelsket i gutter. Men noen ganger synes jeg en jente er skikkelig pen, men føler ikke på det som noe seksuelt. Men jeg er liksom redd for at jeg skal få følelser for det samme kjønn. Selvom jeg vet selv at jeg liker gutter, det er jo ikke noe galt å like det samme kjønn. Selvfølgelig ikke, men noen ganger føles det ut som at jeg synes jenter er litt ekstra fin. 
Er det noen som har følt på det samme som meg når de var på min alder?

Anonymkode: 8aaf9...766

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første er det helt ok å være homofil, biseksuell og alle andre måter man vil identifisere seg på. Samfunnet har aldri vært mer åpen enn det er nå. 

For det andre er det også helt normalt at ens tiltrekning kan svinge litt. For de fleste mennesker er ens legning mer på en skala med nyanser enn rent sort-hvitt. Mange som ser på seg selv som heterofil og kun blir forelsket i motsatt kjønn, kan også finne mennesker av samme kjønn smått tiltrekkende. 

Heldigvis har du hele livet på deg til å utforske og finne fram til din egen seksualitet. Etter min mening er det ikke alltid nødvendig å sette det i bås: Følg ditt begjær og din nytelse. (Bare ikke kompiser vennskap med seksualitet, om det ikke er tydelige tegn fra motparten) 

Skrevet

Du er nok ikke lesbisk og det er helt normalt å syntes at andre jenter er fine. Jeg kan bli "opphengt" eller "betatt" av utseende til jenter, men det er mer i form av at ååh, de trekkene der var fine, de kunne jeg også ønske at jeg hadde. Også ser jeg mye på bilder og sånt av den jenta fordi det er vakkert og behagelig å se på. Noen av dem er ikke insta pene liksom, men de har en behagelig sjarm f.eks.  Men jeg kunne aldri ha hatt sex med noen av dem. Er bare menn som tenner meg sexuelt og følelsesmessig. Er det sånn du føler det ? 

Anonymkode: 90d81...b48

Skrevet

^ jeg er 25 år btw, men alltid vært sånn. 

Anonymkode: 90d81...b48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...