AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #1 Skrevet 6. oktober 2019 Er det noen her som har erfaring med å date mørkhudede menn? I så fall; hvordan ble dette tatt i mot av familie, venner o.l. ? Anonymkode: 9c071...ad6
Katana Skrevet 7. oktober 2019 #2 Skrevet 7. oktober 2019 Vil tro at dette varierer like mye som om du skulle datet en hvit person. Noen slektninger/venner kommer du godt overens med, andre er reserverte inntil dere blir bedre kjent, og enkelte liker deg ikke. Du kan jo få kjæresten din til å forklare deg om det er noen spesielle ting eller situasjoner du må være obs på. 1
liljene Skrevet 7. oktober 2019 #3 Skrevet 7. oktober 2019 Dette varierer fra person til person. Noen er positive fra dag en, mens andre trenger mer tid. Min kjæreste er sosial, snill og en god person, så bare man blir kjent, så liker alle rundt meg ham. I tillegg framsnakker jeg ham litt ift hva han liker å gjøre med ungene. Hva vi gjør sammen. Etc.. 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #4 Skrevet 7. oktober 2019 Familien min har vendt seg til det. Men jeg gidder heller ikke å introduserer menn inn i familien med det første lenger siden det ikke alltid er så blodserriøst Anonymkode: 7c814...791
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #5 Skrevet 7. oktober 2019 Det er så dårlig med norske menn altså ? Anonymkode: fae61...9c2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #6 Skrevet 7. oktober 2019 Mørkhudede menn? Du kan kanskje ikke finne ut av hvordan andre har hatt det uten å si litt mer om hvor denne personen kommer i fra? En mørkhudet kan være adoptert og norsk. Eller mener du bare basert på at personen er mørk i huden? Noe som i så fall gjør dette til et merkelig spm. Religionen, kulturen, væremåten, interessene hans osv osv har kanskje mest å si på hvordan andre evt reagerer rundt deg? Anonymkode: 57124...152 2
liljene Skrevet 7. oktober 2019 #7 Skrevet 7. oktober 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er så dårlig med norske menn altså ? Anonymkode: fae61...9c2 Ja, du er ikke den første som føler seg litt tråkket på. Men det er jo ikke noe tap, siden du mest sannsynlig ikke ville vært tiltrukket av meg ;). 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #8 Skrevet 7. oktober 2019 1 time siden, liljene skrev: Ja, du er ikke den første som føler seg litt tråkket på. Men det er jo ikke noe tap, siden du mest sannsynlig ikke ville vært tiltrukket av meg ;). Jeg er kvinne så hadde ikke vært det uansett : ) Jeg bare synes jeg ser flere og flere tråder om det her i det siste. Anonymkode: fae61...9c2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #9 Skrevet 7. oktober 2019 Samboeren min har filippinske røtter, er ganske så mørk, og ingen har noen gang reagert noe på det. Det eneste er at folk spør hvor han kommer fra, basert på utseendet alene, men det har han vært vant til fra han var liten. Du sier "mørkhudet", men man skal faktisk være rimelig ekstrem for å reagere på noens hudfarge alene. Bekymringer om kulturforskjeller er forståelig, men da handler det eventuelt om å date en "utlending", ikke en "mørkhudet". Og jeg ser for meg at det kan være langt verre for enkelte å godta at noen kommer fra en fremmed kultur, ter seg annerledes, snakker annerledes etc., og det er jo også et helt annet spørsmål. (Og dette sier jeg ikke for å forsvare fordommer. Men det er forskjell på å date Kjell som ble adoptert da han var sju måneder gammel, og Chitundu som innvandret for sju måneder siden.) Anonymkode: 54fb3...add
liljene Skrevet 7. oktober 2019 #10 Skrevet 7. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne så hadde ikke vært det uansett : ) Jeg bare synes jeg ser flere og flere tråder om det her i det siste. Anonymkode: fae61...9c2 Jeg aner ikke hvorfor det er flere tråder om det. Kanskje flere tar sjansen? Kanskje vi går mot er mer fargerikt samfunn?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #11 Skrevet 7. oktober 2019 Jeg har ingen erfaring med det, men vil tro religion, kultur og kvinnesyn kan være problematisk. Anonymkode: e9b2a...f6c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå